Hakutulokset

  1. Rehveli

    O: Evo V sumareiden peitelevyt

    Vs: joo tais olla 75€ molemmat yhteensä valmiiksi valkosena.
  2. Rehveli

    Kilkahdus Evon voimansiirrossa, ristikkonivel?

    Vs: Kilkahdus Evon voimansiirrossa, ristikkonivel? kokeillaan nostella vähän tätä. Mistä mahtais löytyä nuo laakerit kulmavaihteeseen? Timanttitiskillä ei tuntenut ja camsskillitäkää löydy.
  3. Rehveli

    Kymenlaakso miittingit

    Vs: Kymenlaakso miittingit mulla olis kans vielä tämä viikko. Ja hieman tekemisenki puuten niin joutais kahville
  4. Rehveli

    kilometrimäärät autossasi?

    Vs: kilometrimäärät autossasi? Nyt meni omasta evo 5:sta 200tkm rikki
  5. Rehveli

    evo 9 vetarit - iskarissa väljää

    Vs: evo 9 vetarit Mutta jossitellahan voi silti. Ite kävin kans vetarit läpi sen jälkeen iskarin yläpäät. Vika oli kuitenkin lukon pulteissa. Ne oli ilmeisesti löystynyt ja kun jonkun aikaa pääsi kolisemaan ne on poikki. Kyseessä siis cp9a eli evo 5.
  6. Rehveli

    evo 5 kytkin ropleema

    Vs: evo 5 kytkin ropleema Lainataas tätä vaikka. Mulla on evo5:ssa kiinni clutchmastersin fx300. Asetelman ja painelaakerin välinen lukitejousi hajosi. Mutta mistä mahtaisin saaha nopeasti uuden sellaisen? Käykö mahdollisesti joku muukin vai mitä helvettiä tulisi tehdä? Auttakee :seina
  7. Rehveli

    Matkalla jonnekkin? tarjolla kyytiä / halukkaita matkustajia

    Vs: Matkalla jonnekkin? tarjolla kyytiä / halukkaita matkustajia jokos olet saanu vanteet?
  8. Rehveli

    evo5 - AYC ongelmat

    Vs: evo5 - AYC ongelmat Voisiko joku tarkistaa evo 4-6:sta miten päin noin ayc letkut tulee pumpulta perään? Esim pumpun etummainen tulee perän vasemmalle puolelle tai vastaavaa. Kiitosh
  9. Rehveli

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä Turkuu lisävahvistuksia siis :peukku satuitko eilen muuten olemaan raisionlahdella. oliko joku outo legu seisomas siin naantalin pikatien sillan alla?
  10. Rehveli

    Matkalla jonnekkin? tarjolla kyytiä / halukkaita matkustajia

    Vs: Matkalla jonnekkin? tarjolla kyytiä / halukkaita matkustajia Imatralle saakka saisin tuotua itse mutta siitä ylöspäin ei tule kuljettua.
  11. Rehveli

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Mistä mä saan evo 5:n kytkinen haarukan jouset mahdollisimman nopeasti? Ihan just koko paska vaihdetaan munamankelii !!!!
  12. Rehveli

    evo 4 vasen takalaakeri

    Vs: evo 4 vasen takalaakeri Mistään kaupasta tai liikkeestä et halvalla saa, mutta nopemmin kylläkin.
  13. Rehveli

    Matkalla jonnekkin? tarjolla kyytiä / halukkaita matkustajia

    Vs: Matkalla jonnekkin? tarjolla kyytiä / halukkaita matkustajia hienoa olis jos onnistuis niin mun ei tarvis hakee sitä hesasta
  14. Rehveli

    Matkalla jonnekkin? tarjolla kyytiä / halukkaita matkustajia

    Vs: Matkalla jonnekkin? tarjolla kyytiä / halukkaita matkustajia jos löytää jollain keinolla lappeenrantaan tai imatrallekkkin niin sieltä voin noutaa :)
  15. Rehveli

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? todennäköisesti :D vaan millaisen.. Hienoo tuurii ollu muutenki taas. Ekana hajos perä mut tuossakin peräs on jotain vikaa. Alusta pitäis vaihtaa ja viel kaikkee pienempää lisäks. Tulee rattosa kesäloma
  16. Rehveli

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Evosta porsis sitten kytkin :( mitäköhän sinne sitten laittais tilaalle..
  17. Rehveli

    Evon taka-akseli tuntuu mutkitellessa irtonaiselta

    Vs: Evon taka-akseli tuntuu mutkitellessa irtonaiselta Muljuuko se kuivallakin asfaltilla?
  18. Rehveli

    Nettiautosta bongattuja

    Vs: Nettiautosta bongattuja Eikö tuo kaiffari täällä foorumillakin ollut? Ei kauaa tainut keretä auto edes olemaan... Sent from my iPhone using Tapatalk
  19. Rehveli

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? Ja vielä ilman kovetinta. Paljonkohan ne olis siitäkin ottanut lisää :o 2k ja mitsun W83G tais olla värikoodi.
  20. Rehveli

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? Niin enpä noista maaleista kyllä tiedä :D Maalarin kanssa oli juttua niin sanos että sille maksaa 100€/litra kyseises puljus. Annoin vaan värikoodin että tuollasita 3dl kiitos. Seuraavaks saa hakea kyllä maalari itse mulle maalit prkl :D
Ylös Bottom