Hakutulokset

  1. A

    EVO 5 perä

    Nonniin! Otin vähän tiukemmin mutkan ja lähti perä hieman irti jonka seurauksena: "PAM koli koli koli". Perästä öljyt pihalle ja kauhee kolina ja pauke. Siinä vitutuksessa ei paljoa kiinnostanut ja olin lähellä kotia niin nilkutin auton himaan ja tunkilla ylös. Perän kuorista haljennu pala irti...
  2. A

    Vitosen päästöt, edelleen...

    No eipä mennyt vieläkään läpi. Osia mitä tähän mennessä vaihdettu: lambda, tulpat, nokka-akselin asentotunnistin, ilmansuodatin, öljyt ja masinoliakin oli tankissa mutta ei vaan mene läpi. Arvot: CO: 1,19 tyhjäkäynnillä, kierroksilla: 1,00 HC: 127 tyhjäkäynnillä, kierroksilla 73 Autossa HKS...
  3. A

    EVO 5 jäähdytinnesteen vuoto koneen takaosasta

    Jepjep, yhden nesteen kun saat pysymään sisällä niin kaks uutta alkaa vuotamaan. Eli nyt ongelmana vesien vuoto koneen takaosasta. Ei vuoda kummastaan letkusta mitkä menee tulipeltiin, vuotaa pienenä suihkuna niiden letkujen alapuolelta, ihan kuin siinä olis joku halkeama mistä se vuotaa. Saako...
  4. A

    EVO 5 Syyläri

    Haulla en nopeasti löytänyt mitään. Halkes syyläri siitä korkin alapuolelta ja pitäis uus saada. Kenelläkään tietoa käykö normi Lancerin syyläri tai jonkun muun auton? Ei viittis mitään toivotaantoivotaan patenttia siihen tehdä. Vai tilaanko Camskillilta suoraan uuden. Jos löytyy ehjä...
  5. A

    Evo 5 bensatankki

    Pitäis toi tankki repiä irti. Pitääkö tosta purkaa putki ja kardaani irti että sen saa pois? Onko joku tehnyt operaatiota jos jotain vinkkiä sais hommaan, mitä pitää huomioida jne.
  6. A

    Evo 5 Bensatankki ongelmaa

    Viat senkun jatkuu :seina. Eli ongelmana on täyttöputken yläpuolella menevä pienempi putki. Mikä sen virka tossa systeemissä on? Oli mennyt mulla ihan haperoksi toi pienempi putki, niin revin sieltä ruosteiset putkenpätkät pois ja tulppasin sen letkun mihin se pienempi putki menee. No ongelmia...
  7. A

    Evo 4 ostamassa!

    Morjesta vaan kaikille! Pelkästään Bemareita olen omistanut ja kovin tyytyväinen niihin olen ollut. Nyt kumminkin tekis mieli vähän kokeilla kuinka vihreetä se ruoho on naapurin puolella. Eli hakusessa olisi vähän räväkämpi auto ja neliveto talveksi, Bemarilta ei oikeen mitään sellaista löydy...
Ylös Bottom