Hakutulokset

  1. H

    Evojen osien osanumeroita

    Vs: Evojen osien osanumeroita Vetonivelen suojakumi eteen sisempi evo4 ? Onko tietoa mikä tarvike esim motonetistä kävisi? Ainut paikka mikä sunnuntaina auki :/ . Haulla löytyi mutuilua vain, niin sillä kyselin olisiko jollain tietoa/kokemusta.
  2. H

    Evo4 rötää hetken vaihteen vaihdon jälkeen.

    Vs: Evo4 rötää hetken vaihteen vaihdon jälkeen. Noniin löytyihän sieltä ecusta vaikka ja mitä näytti olevan Mines dataa täynnä antilaggien kera ei ihme että tuntui olevan jotain ylimääräistä normiajossa :D No mulla katti ja vakio hilipettä muutenkin niin hyvillä mielin sai antilagin tiputtaa...
  3. H

    Evo4 rötää hetken vaihteen vaihdon jälkeen.

    Vs: Evo4 rötää hetken vaihteen vaihdon jälkeen. Auto ollut minulla reilu 4 vuotta ja ostin sen ESV ltä kilvettömänä ja vakio nelosena. Nyt tosiaan vaihdoin pakonedessä kutosen motin kutosen suuttimilla ja suuttimen kokoerojen vuoksi sen vitosen ecun. Nuin minäkin sitä järkeilin että jos...
  4. H

    Evo4 rötää hetken vaihteen vaihdon jälkeen.

    Vs: Evo4 rötää hetken vaihteen vaihdon jälkeen. On kyllä nelosen ilmamassamittari muttei dumppia. Ihan vakio oikeastaan kaikelta muulta osin, vain se evo6 moottori kokonaisuudessaan ilman turboa ja sitten se vitosen ecu. Voiskohan joku olla ladannut tuohon ekuun jotain omia hienouksiaan ? sillä...
  5. H

    Evo4 rötää hetken vaihteen vaihdon jälkeen.

    Eli Autona evo4 jossa evo6 moottori ja lisäsoppana keitossa evo5 ecu :) Ongelmana on kun täyskaasuvedosta vaihdan isommalle ja lopetan kiihdyttämisen siihen (Kaasu noin puolivälissä sen jälkeen) niin tuntuu kuin auto rötäisi hetken (noin sekunti) ennen kuin käynti taas normaali ajonmukainen...
  6. H

    Evo4 -kytkin jäi pohjaan ?

    Vs: Evo4 -kytkin jäi pohjaan ? Joo nyt tutkittu ja purettu ja oli juurikin tuo painelaakeri irronnut asetelmasta. (vakiolta näytti) Oli painelaakerin lukitus juttu hajonnut mutta muuten näytti olevan ok Nyt sitten uuden kytkimen hommaukseen :-\
  7. H

    Evo4 -kytkin jäi pohjaan ?

    Vs: Evo4 -kytkin jäi pohjaan ? Niinpä niin ei tullut mieleenkään taas tuo "vetävä painava" ero. Onneksi joku täällä yleensä valaisee asian laitoja. :D Jos vaikka lähiaikoina saisi purettua ja katsottua mitä sieltä ilmestyy.
  8. H

    Evo 5-7-9 kytkimien erot?

    Vs: Evo 5-7-9 kytkimien erot? Mitenhän onko nuilla vauhtipyörillä painossa eroa minkäänvertaa jos vakioita vertailee? esim. isompi=painavampi ja kuinka suuri ero mahtaa olla? Tuli vain mieleen kun kerta nuita eroja tässä ihmetellään...
  9. H

    Evo 5-7-9 kytkimien erot?

    Vs: Evo 5-7-9 kytkimien erot? "Evo 7-9 oli tuo 240mm ja vanhemmissa evo4-6 tais olla 225mm. Koko paketin voi vaihtaa vanhemmasta uudempaan ja päinvastoin." Mites startti tapahtuuko sille muutoksia kun tuo halkaisija muutttuu paketin vaihdossa ?
  10. H

    Evo4 -kytkin jäi pohjaan ?

    Terve! Eli olin eräs iloinen iltapäivä gummeja suitsuttelemassa evollani (GSR) ja hyvinhän se pyöri 1 vaihteella, 2 vaihteella ja savuja riitti ;D No nälkä kasvaa ja innostus niin ajattelin pyöritellä hiukan lisää kun oli niiin hauskaa. 2 vaihteella hieman pusketi niin avitin sitten kytkimellä...
  11. H

    Evo4 Nykimistä noin 3000rpm kohdalla

    Vs: Evo4 Nykimistä noin 3000rpm kohdalla No niin täällähän tulee hyvien ohjeiden lisäksi selvää auton virittämiseen yllyttävää ohjetta ;D (ei hulluja/tyhmiä saa yllyttää) Tämä on vain lisää vettä myllyyn kun miettii tulevaa kesää että mitä tekis. Miten muuten voiko sitä kelloa korjata jollain...
  12. H

    Evo4 Nykimistä noin 3000rpm kohdalla

    Vs: Evo4 Nykimistä noin 3000rpm kohdalla Kyllä tuo ihan vakiovekotin on suodattimiltaan ja putkiltaan. Itsekkin hieman epäilin tuota fuelcuttia mutta haeskelinkin juuri jotain varmistustä tälle ajatukselle ja tosiaan se ahtopainemittari pitää hommata että sais jotain varmuutta asialle. Ja...
  13. H

    Evo4 Nykimistä noin 3000rpm kohdalla

    Eli auto on Evo4 gsr 97 ja ongelmia esiintyy noin 3000-4000 kierroksen kohdilla kun painat kaasun pohjaan normaali matka-ajosta. Esim. autoa ohittaaksesi(kierrokset alle 3000rpm)---> kaasupohjaan niin auto tökkää yleensä 2 kertaa välillä 3000-4000rpm ennen kuin taas kiihtyy normaalisti. -...
  14. H

    Evojen verot

    Vs: Evojen verot Evo 4:sen veropäätös tänään 2007€ vuosimallia -97 ,ajettu 147tkm ,viisipaikkainen kokonaismassa 1750kg ja ohjaus tietenkin oikealla.
Ylös Bottom