Hakutulokset

  1. Miro1991

    M: Lancer EVO 5-6 rear subframe

    Hinta laskettu 200€+mahdolliset postikulut
  2. Miro1991

    M: Lancer EVO 5-6 rear subframe

    Yhteyttä parhaiten saa: 040 5428383 miro.salminen@hotmail.com
  3. Miro1991

    M: Lancer EVO 5-6 rear subframe

    Myydään taka apurunko EVO 5-6. Käytetty, mutta kunto hyvä. Sijainti Lahti. Hinta 200€+postit. Nouto myös mahdollista.
  4. Miro1991

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Kukas valkoisella evo 5 jyväskylässä abcilla?
  5. Miro1991

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Valkonen evo v lahden satamassa tällä hetkellä. Kenen?
  6. Miro1991

    varaosat suomesta?

    Vs: varaosat suomesta? http://www.bjorkmotorsport.fi https://www.autoracing.fi Noilta saa ainakin joitain osia
  7. Miro1991

    EVO V alapallonivelen vaihto

    Vs: EVO V alapallonivelen vaihto No tuo olisi jo erittäin edullinen vaihtoehto. Kyllä mä taidan ton hommata. Hinnassa kuitenkin yli 200€ ero.
  8. Miro1991

    EVO V alapallonivelen vaihto

    Vs: EVO V alapallonivelen vaihto Eli joutuu koko tukivarren vaihtamaan vitosessa? Ei saa pelkkää niveltä?
  9. Miro1991

    EVO V alapallonivelen vaihto

    Vs: EVO V alapallonivelen vaihto Minulla olisi vasemman alapallonivelen vaihto edessä. Olisiko jollakin varmaa linkkiä oikeaan osaan? Mitä ketjusta luin niin evo kutosen nivel ei käy vitoseen, mutta netissä taas osanumerot menee ihan ristiin rastiin. Osalla sivuista luki, että 5/6 käy samat...
  10. Miro1991

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Valkoinen VR4 Galantti Villähteellä Autokorin pihassa. Onko foorumilaisen? Tyylikkään näköinen kapistus :peukku
  11. Miro1991

    Evo 5 kontin avaus vaijeri

    Mitä luultavammin katkesi tuo takakontin aukaisu vaijeri. Millainen projekti vaihtaa? Saako kontin jotenkin auki, kun ei muistaakseni avainkaan sopinut mulla konttiin. Ebaysta löysin käytettyjä vaijereita, mutta saakohan jostain uusia?
  12. Miro1991

    Evo V kytkin

    Vs: Evo V kytkin Nostetaas vanha ketju ylös.. Itellä kytkimen vaihto edessä kun luistaa aivan älyttömän herkästi tällä hetkellä. Tehoja omassa evo v on noin 350hv, joten minkälaista kytkintä sinne kannattaa laittaa? Käykö ihan vakio, vai pitäiskö olla joku vähän tujumpi? Joku edullinen kytkin...
  13. Miro1991

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Sinnehä mäkin olin menossa, että pääsee vaimon Audia remppaamaa ;D
  14. Miro1991

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Oliko foorumilainen Hetki sitten renkomäessä Lahdessa punanen evo 7-9?
  15. Miro1991

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi? Nämä suosikit kesä ja talvi lookeista
  16. Miro1991

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Kenen komea valkonen evo5 oli tänään linna cruisingissa?
  17. Miro1991

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Kukahan eilen ajeli 19.30 aikoihin ähtärissä mustalla evo vitosella? Kuola valui perhevankkuri audin lattialle asti kun risteyksessä kohdattiin
  18. Miro1991

    Evo V jarrulevyt

    Vs: Evo V jarrulevyt Nostetaas vanha ketju ylös. Pitäisi ostaa omaan Evo vitosen vakio Bremboihin eteen levyt ja palat. Sopiikohan nämä (ilmeisesti sopii?) ja onko kokemuksia, että minkälaatuiset...
  19. Miro1991

    Mitä autoja olet omistanut elämäsi aikana

    Vs: Mitä autoja olet omistanut elämäsi aikana Itellä vielä aika ujo lista muihin verrattuna.. 1. Toyota Tercel -84? (peltoauto) 2. BMW E36 coupé 316 -94 3. Toyota Supra mk3 7m-ge -86 ( tässä tosin vain haltija, kun oli/on kaverin omistukessa) 4. Mitsubishi Lancer evo IV gsr -96 5. BMW E36...
  20. Miro1991

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Täs Villähteellähä mä asustelen :peukku
Ylös Bottom