Hakutulokset

  1. M

    Outlander PHEV 2014 puhaltaa sisään vain viileää

    Joo, kävikin ilmi että oli vain sihti putsattu muttei koko järjestelmää. Nyt menossa uudestaan huoltoon koko järjestelmän huuhteluun, eiköhän se sitte...
  2. M

    Outlander PHEV 2014 puhaltaa sisään vain viileää

    Mun Mitsusta (2014) puoli vuotta sitten monien vaiheiden jälkeen putsattiin tuo sihti ja hyvin pelannut. Kunnes tänään lomareissu -matkalla n. 20 km jälkeen loppui lämmin ilma ja loput 200 kilsaa ajeltiinkin sitten aika kylmässä. Sanoivatkin keväällä että ajan myötä sihti taas tukkeutuu muttei...
  3. M

    2014 PHEViin webasto?

    Mikä tuon varsinainen hyöty on verrattuna lohkolämmittimeen+sisätilan lämmittimeen? Olisko järkevämpi pheviin asennuttaa tuommoinen perinteisen webaston sijasta? Siis kun autossa ei ole omaa esilämmitystä.
  4. M

    2014 PHEViin webasto?

    Vaan onko tästä kellään tarkempaa tietoa? https://www.webasto-comfort.com/fi-fi/tuote-esittely/product/show/ethermo-top-eco/
  5. M

    2014 PHEViin webasto?

    Tässä kyseisessä yksilössä kun ei ole auton omaa esilämmitystä. Ilmeisesti harvemmin näissä Hollannin tuontiautoissa.
  6. M

    2014 PHEViin webasto?

    Minäkin miettinyt että laitanko lohkolämmittimen vaiko webaston. Tällä hetkellä -14 mallissani ei ole mitään ulkoista lämmitintä. Kertokaapa viisaat miksi minun kannattaa tai ei kannata asennuttaa Webastoa.
  7. M

    4B12 2.4 bensan jakoketju (Outlander)

    Mulla 230 tkm ajettu oli mulla ja pomppas pois paikaltaan. Töistä ajoin kotiin ja aamulla ei enää startannutkaan. Eli tarkastaa kannattaa. Mulle kun sanottiin vuosi aiemmin ettei tarvi huolehtia.
  8. M

    Outlander PHEV huolto

    Miten Oulun seudulla(säde 100km). Onko Delta-auto The Place huoltohommia varten?
  9. M

    Outlander PHEV 2014 puhaltaa sisään vain viileää

    Kiitos, tuo oli hyvin kuvattu.
  10. M

    Outlander PHEV 2014 puhaltaa sisään vain viileää

    Sihti saatiin putsattua multakin. Nyt tulee lämmintä. Mutta onko tämä nyt oikein että polttomoottori hyrisee melkein koko ajan? Ulkona lämmintä hiukka alle +10C. Auto 2014 ilman akkulämmintintä. Kaupunkiajossa bensankulutus jotain 10 l/100 km. Eli lämmitys toimii mutta sitä ei kannata käyttää...
  11. M

    Outlander PHEV latausluukun säätäminen.

    Ei halua vaan pysyä tuo jousi paikoillaan. Onko tuohon uudemmissa malleissa joku fiksumpi keksintö olemassa? (mulla 2014 ja oli myös edellinen omistaja jättänyt jousen takakonttiin kun ilmeisesti ei vaan jaksanut enää) Luin Englannin foorumin viestitkin mutten löytänyt apuja, luulisi...
  12. M

    Outlander phev rengaspainetunnistimen nollaus

    Eli pajalle testerin päähän siis
  13. M

    Outlander phev rengaspainetunnistimen nollaus

    2014 Phev, tuontiautossa mukana vain yksi kitkarengassarja. Nyt ostettuani ja vaihdettuani uuden kesäkumisarjan vanteineen, moittii järjestelmä valoa vilkuttamalla. Yritin resetoida painamalla pitkään nappia pohjassa asetuksissa ohjeen mukaan muttei tapahdu mitään. Onko mitään vinkkiä miten...
  14. M

    Outlander Pheviin eThermo Top Eco

    kiitos, kysäisenpä tuolta
  15. M

    Outlander Pheviin eThermo Top Eco

    vai asentaako näitä edes kukaan Suomessa? Olisko perinteinen lohkolämmitin sittenkin parempi vaihtoehto mutta miten sais akut lämpimiksi?
  16. M

    Outlander Pheviin eThermo Top Eco

    Terve, onko joku asennuttanut Pheviin Webaston eThermo Top Eco-lisälämmitintä? https://www.webasto-comfort.com/fi-fi/laemmitys/auto-pysaekoeintilaemmitin/saehkoelaemmitys/ Ei mistään meinaa hintatietoja löytyä. Tuossa Hollannin tuonti-mallissa kun ei mitään lisälämmittimiä talvea varten ole.
  17. M

    Outlander vm. 2016 ja uudemmat

    Kiitos Frankia, jotain tällaista epäilinkin
  18. M

    Outlander vm. 2016 ja uudemmat

    ok, mulla on 2014 malli, joten eikö silloin ollut vielä?
  19. M

    Outlander vm. 2016 ja uudemmat

    Mulle sanottiin Pörhöllä että Hollannin tuontiautossa takuu on 3v/100tkm.
  20. M

    Outlander Gen2 automaatin toiminta

    Nyt kiinnostaa tietää onko jollekin tehty päivitystä ja paljonko kustantaa? Ainakaan Kemin merkkihuollossa eivät osanneet edes tarjota moista.
Ylös Bottom