Hakutulokset

  1. P

    Delica 2,5td. Väärä kansi.

    No niin...ostin tässä jokin aika sitten delican ja olen ihmetellyt sen huonoa käynnistymistä kylmänä. Aikani mahdollisia vikoja pois sukkien otin yhteyttä auton entiseen omistajaan asian tiimoilta. Noh nythän sitten selvisi että koneeseen tehty kansiremontti oli tehty niin kuin minulle...
  2. P

    Delica tietäjät.

    Morjens. Laitoin tuossa tuommoisen delican itselleni metsästysautoksi. Mutta nyt tuli ongelmia niinkin yksinkertaisen asian kanssa kun ajovalopolttimoiden vaihdon kanssa. Mistä helekkarista ne saa vaihdettua??
  3. P

    Pajero 3,2did. Vm.2000

    Morjens. Muutaman vuoden tauon jälkeen tuli taasen hommattua pajero ajokiksi. Komea ja hyvä ajaa kaikin puolin mutta mutta...miten ihmeessä auton jäähdytinneste voi tuoksua POLTTOAINEELLE?? Ja sitten ne sisälämmöt...paljon olen lukenut täältä näistä mutta omassanikaan ei sitten lämpöä sisään...
  4. P

    Pajero 2,5td vm.92 super select.

    <morjens. <elikkäs tuli sitten ostettua ensimmäinen pajero eli otsikon mukainen kulkine. Ja auto on ollutkin erittäin hyvä tiellä ja ne ajot maastossakin mitkä minä ajan on pelannut hienosti. Mutta sitten ne muutamat pienet puutteet. Millä ko. kulkineessa saa pysymään kampiakselin päässä olevan...
Takaisin
Ylös Bottom