Hakutulokset

  1. M

    EA Galant Manuaali ilmastoinnin kytkin

    Vs: EA Galant Manuaali ilmastoinnin kytkin Itse-asiassa kun nyt vähän tutkin niin ilmastointi _EI_ toimikaan. Flekti kylläkin pyörähtää muutaman sekunnin kun ilmastoinnin kytkee päälle. Mistä kannattaisi lähteä etsimään vikaa? Sulakkeet tsekattu jo :)
  2. M

    EA Galant Manuaali ilmastoinnin kytkin

    Moi! Eli miten keskikonsolissa olevan _manuaalisen_ ilmastoinnin kytkimen lampun saa vaihdettua? Ilmastointi siis toimii ihan normaalisti, ainakin luulen niin, mutta perfektionisti kun olen, haluan saada sen palaneen valonkin toimimaan. Vai tarkoittaako se, että valo ei pala, että...
  3. M

    Galant -99 v6 automaattivaihdelaatikko ongelma

    Vs: Galant -99 v6 automaattivaihdelaatikko ongelma Asia korjaantu kuin itsessään, heti kun pakkanen laski alle -25C:n, lämpimämmillä keleillä ei ole kertaakaan tehnyt vastaavaa. Ainoa looginen selitys olisi siis koooova pakkanen :) ainakin minulla
  4. M

    Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

    Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net) Moi. löytyykö mitsun galanttiin digitaalikelloa ja siellä takana olevaa 4:n pinnin liitintä, meni keskuslukitus, sisävalo ja mankka pois kaytöstä, kun yritin korjata vanhaa :seina olen tutkinut kaikki kelloon liittyvät jutut...
  5. M

    Galant -99 v6 automaattivaihdelaatikko ongelma

    Vs: Galant -99 v6 automaattivaihdelaatikko ongelma onko se tps:n vaihtaminen sellainen homma minkä pystyy itse tekemään, ja kuinka paljon niistä saa pulittaa? Ja onko sitä mahdollista ensin tarkistaa, käyttäytyykö se väärin? ???
  6. M

    Galant -99 v6 automaattivaihdelaatikko ongelma

    Vs: Galant -99 v6 automaattivaihdelaatikko ongelma soitin tänään sinne powermatic:iin ja kysyin että mitkä öljyt olivat sinne laittaneet. Olivat kuulemma laittanut juuri siihen merkki/malliin sopivat öljyt. Sieltä sitten epäilivät että vika saattaisi olla TPS sensorissa. Mitä se käytännössä...
  7. M

    Galant -99 v6 automaattivaihdelaatikko ongelma

    Vs: Galant -99 v6 automaattivaihdelaatikko ongelma Molemmilla kerroilla öljyt sekä suodatin vaihdettu. Se itse "rykäsy" ei läheskään aina ole iso, mutta välillä tuntuu että oikein pakottaa sen vaihteen menemään sisään. Powermatic:sta myös sanottiin molemmilla kerroilla, että tämä uusi turbiini...
  8. M

    Galant -99 v6 automaattivaihdelaatikko ongelma

    Terve! Elikkä kyseisen auton laatikko(?) tekee sellaista, että 2->3 vaihde ja 3->4 vaihde "rytyttää" vaihteen seuraavalle. Eli tuntuu kuin se vaihtaisi pakosta sen vaihteen. 2010 marraskuussa vaihdettu turbiini, kun meni rikki, nyt tänä syksynä 30 000km jälkeen sama juttu, turbiini rikki...
Takaisin
Ylös Bottom