Hakutulokset

  1. lancer fani

    04 vm Lancerin laturinhinnan pituus?

    Elikkä olisiko jollain tieto vm 04 2.0 sport sedan Lancerin laturinhihnan pituudesta?. Kun tarvikeliikkeissä eivät osanneet sanoa mikä on oikea kun on kuulemma 3 eri pituutta. Veholta olisi maksanu 108€ :nykii et aika suolanen hinta ku saisin korjaamolla vaihdatettuakin 100€.
  2. lancer fani

    Lancer vm 92 ikkunat huurtuu takaa

    Elikkä vm 92 Lancerin taka/sivulasit tahtovat huurtua kokonaan ajon aikana. Vika ei ole ainakaan lämppärissä kun se kerta puhaltaa lämmmintä ilmaa ihan normaalisti ja vika ilmennyt vasta helmikuussa. Onko vinkkejä missä vika voisi olla?
  3. lancer fani

    Hopeanvärinen Evo 8 oulussa?

    Tervehdys näin tossa noin 30 minuuttia sitten hopean Evo 8 jossa oli ohjaus oikealla.Tunnustaako kukaan foorumilainen omaksi ???.Onhan noita täällä oulussa pyörinyt mut ite en ole nähnyt yhtään jossa ois ohjaus oikealla puolella.Oli muuten räyhän näköinen peli :peukku
  4. lancer fani

    Mp3 soitin katkoo virtoja

    Terve, Olis semmonen ongelma jvc:n mp3/cd soittimen kans et kun kuuntelee levyä Volume yli 14:sta ja Loud on päällä niin katkaisee aina välillä virran mut kun se on pois päältä niin ei katko ja radiota kuunellessa ei pätki virtoja vaikka olis volumea reilusti ??? :seina
  5. lancer fani

    Aikeissa ostaa Galantti

    Terve. Joo mulla alkoi Tossa eilen nousemaan melkoinen auto kuume (monella muulla se on kyllä näin juhannuksena joku muu mikä nousee esim päähän ;D)Elikkä Galantti pitäs saada vm 96-98.Itse olen tässä miettinyt et olisiko 2.0 vai 2.5 parempi vaihtoehto?.Kertokaahan kyseisen auton omistajat et...
  6. lancer fani

    Pajero lunastukseen!!!

    Terve. Isäntä ajoi torstain ja perjaintai välisenä yönä Kolarin Poron kanssa jossain päin Ivaloa.Auto meni Lunastukseen ja nyt isäntä hyppii seinille kun on epätietoinen paljonko pallerosta Korvattaisiin takaisin.Autohan on vm 05 3.2 Invite DI-D IC Kertokaahan jos jollain olisi tietoa et...
  7. lancer fani

    91 Lancerin pakosarjan hinta

    Terve, mulla on lancerissa pakosarja halennut ja pitäs löytää Ehjä tai uusi.Olen kysellyt kutakuinkin kaikki tietämäni purkaamot oulussa ja niistä ei ole löytynyt kuin noita valmiiksi murtuneita :seina No soitin Oulun aineelle ja kyselin uuden pakosarjan hintaa ja eivät löytäneet hinnastoa...
  8. lancer fani

    Lancerin gti etupuskuri

    terve, Tietääkö joku mistä kannattais kysellä tommosta 91 lanceriin käyvää gti lancerin etupuskuria kun ei tahdo mistään löytyä :seina?Jos jollain on ylimääräisenä niin ottakaa yhteyttä yv:llä niin neuvotellaan tarkemmin.Asun itse oulussa et olisi hyvä jos olisi lähialueelta mut käy myös koko...
  9. lancer fani

    Evo 9 oulussa?

    terve, Onko kenelläkään tietoa et olisiko jollain oulussa/lähialueella tollanen musta evo 9 ???.Näin sen sattumalta tuossa klo 19 aikoihin kaupungilla kun oltiin testaamassa kaverin juuri saksasta tuomaa Audi RS4:sta.Täytyy myöntää et vaikka on väärän merkkinen niin oli kuitenkin todella hyvä...
  10. lancer fani

    Uusi putkisto lanceriin

    Eli pitäs saada lanceriin ääntä lisää.Minkälaisia putkisto ratkaisuja olette tehneet 89-92 vuosimallin lanceriin?.Alkaa ärsyttää tuo kun autosta ei lähde yhtään miehekästä mörinää :seina
  11. lancer fani

    Käynistyksen esto

    Eli pitäs tehdä niin sanottu käynistyksen esto autoon.Onko järkevämpi vetää johdot puolalta vai akulta ??? Vai miten olette tehneet kyseisen toiminnon?
  12. lancer fani

    taas soitin temppuilee

    Terve, Tänä aamuna kun lähdin ajamaan autolla ja pistin soittimen päälle niin radio särisi todella pahasti,no käytin soittimen irti ja katsoin että onhan antennijohto kunnolla kiini ja maajohto kans kunnolla paikalla.Nämä olivat kummatkin kunnolla kiini no pysähdyin tankkaamaan ja kun laitoin...
  13. lancer fani

    Sivuhelmat Lanceriin

    teve, eli minkä auton (Muun kuin lancerin) Helmat olisivat yhtä pitkät kuin 89-91 lancerissa ja menis helposti paikalleen.Tai onko kikemuksia moisesta ???
  14. lancer fani

    Autopalvelu carane oulu

    Terve, Mulla meni autossa jakopään hihna poikki .Sehän väänsi myös osan venttiileistä sököksi.:seina No vein auton huoltoon Autopalvelu caraneelle täällä Oulussa. Kun menin viemään autoa niin siellä oli hallissa kolme miestä joista yksi istui moottorikelkan päällä.Lisäksi kaksi muuta miestä...
  15. lancer fani

    Vikaa cd soittimessa

    Eli mikä voisi olla vikana/väärin kytketty kun mulla 91 lancerissa polttaa mittarivalojen sulakkeen kun käyttää soitinta? Tarkistin johdotuksen ja pitäs olla oikein: Soitin ollut autossa jo noin vuoden ja vaihdoin nyt sulakkeen niille mittarin valoille ja se paloi taas. :seina On ne mittarivalot...
  16. lancer fani

    Lancerin sisustan muoviosat

    Ajattelin maalata 91 lancerin sisustan osia ja mietin et millä olisi hyvä puhdistaa ennen maalausta? tarkoitus oli vetää ensin pohja maali sitten itse väri ja sitten kirkas lakka.Onko tämä hyvä ajatus vai ei?Ideoita saa ehdottaa ;)
  17. lancer fani

    kierroslukumittari lanceriin

    Ajattelin hankkia 91 lanceriin erillisien kiekkamittarin.Itsellä ei ole kokemusta noiden asentamisesta.Eli onko tuommoinen vaikea asentaa? ja miten se asennetaan.(voi olla tyhmä kysymys)mutta ei vain ole tietoa.kiitoksest etukäteen :peukku
  18. lancer fani

    Mittarinpohjat lanceriin

    Elikkäs pitäisi saada mittarinpohjat 91 lanceriin.oisko kellään valmiita pohjia lähettää esim maililla osoitteeseen j.isola@luukku.com tai ohjeita et millä ohjelmalla voi ja kannattaa tehdä.Olisin kiitollinen jos jollain olisi tietoa asiasta :peukku
  19. lancer fani

    Midbassot lanceriin

    Elikkä harkitsen vm 91 sedan lancerin hattuhyllylle 5,25" midbassoja. onko kellään kokemusta mideistä kyseisen lancerin hattuhyllyllä? vai mahtuuko tonne muuten myös 6,5 tuumaiset?kiitoksia vastauksista etukäteen.
  20. lancer fani

    Minkä laisia vanteita?

    Elikkä monen tuuman aluja olette laittaneet 89-92 korimallin lanceriin? pitäisi itsekkin laittaa mutta kun ei tiedä et minkä kokoiset olisivat hyvät? Auto on vm 91 1.5 GLI
Ylös Bottom