Hakutulokset

  1. J

    galant dynamic-4 kemppilukkoperä ja phantom grip?

    Vs: galant dynamic-4 kemppilukkoperä ja phantom grip? siis tota rakenteellisesti samanlainen kapistus kuin "phantom grip" ja toiminta periatteeltakin.. yrittää estää tasauspyörästöä pyörimästä, mä kun tein liian hyvän siitä eli kitka pinnat plaanasin melkein peili kirkkaaksi niin luistaa...
  2. J

    galant dynamic-4 kemppilukkoperä ja phantom grip?

    Vs: galant dynamic-4 kemppilukkoperä ja phantom grip? mullakin dynyssä palalukko takana (itse tehty) ei eroa tuohon kaupalliseen phantomiin juurikaan.. pitäis vaihtaa vieläkin jäykemmät jouset sisälle ja urittaa kitkapinta :peukku pientä metalli pölyä siitä irtoaa mutta perän ropussa on...
  3. J

    Galant Dyn-4 GTi -90 ABS ongelma.

    eikös noi absit voi poistaa kivuttomasti jos kuuluu lisävarusteisiin!! mutta dyny4:sta en tiedä vielä, mutta pitää maanantaina soitella ja kysellä asoita.. kaikki kikka kolmosesta lähtien tehty ja absit ei toimi..
  4. J

    Satuloiden korjaus

    mä tein tossa viikko sitten takajarru rempan ja oli aika kikkailu hommaa..kun molemmat liukutapit ruosteessa! ja toinen mäntä paskana, kromaus ruostunut pois en hennonut ostaa uutta mäntää joten rakensin uuden pinnan..kromatun tietty..mutta kannattaa huoltaa säännö..kyllähän noi tiivisteet...
  5. J

    Hb galantin takapuskuri

    ei muuten käy suoraan!itse kävin ton sovittelu projektin läpi. se on puol tuntia kun se on kiinni!vähän laikkaa ja mikkiä ja epämääräisiä mittoja.. ;D
  6. J

    Galantin männät

    kato mitä siinä männänlaessa lukee tai käy katsastus miehelle sanomassa..:) ja motonetistä saat edullisesti koska et hae muuta kuin öljyn kulutusta!oletko katsonut/vaihtanut venan varren kumit..se on se perinteinen!
  7. J

    E33 88 Galant 8V <- 16V GTi pannu

    selviäskö siitä noin helpolla??tarviiko jarruihin koskea..itellänikin ois vähän koneen vaihto edessä:) tietäis tarkalleen mitä pitää..vaihtaa.. :)
Takaisin
Ylös Bottom