Hakutulokset

  1. Z

    ACD-ongelmia ja niiden korjauksia

    Vs: ACD-ongelmia ja niiden korjauksia Ei keltään sattuisi löytymään evo 8 käypää ehjää sähkömoottoria? Tai edes pelkkää ehjää roottori osaa (se missä käämit). Omaan pumppun alkoi alkukesästä temppuilemaan ja ei pitänyt paineita. Korjasin korjaus sarjalla mutta, sen jälkeen ei pumppu enää...
  2. Z

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Juu se olin minä ;D ja HPZ on kilpi ;)
  3. Z

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Juu siihen aikoihin olin Tampereella piipahtamassa.
  4. Z

    Keskustelua merkkihuolloista

    Vs: Keskustelua merkkihuolloista Tiedän kolme ihmistä jotka ovat kyseisessä firmassa olleet työharjoittelussa, yksi harjoittelija siellä parhaillaan. ;) http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=53367.0 ST-Serviceltä tuossa muutama viikko sitten kysyin pelkkää...
  5. Z

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Juu minähän se sielä morottelin ;D
  6. Z

    Evo8 Moottorin sulake palaa satunnaisesti

    Vs: Evo8 Moottorin sulake palaa satunnaisesti Maadoitukset katsottu, mikään ei ollut irti tai löysällä. Laturilta lähtevät johdot tarkistettu, katoaa aika nopeasti isompaan johtonippuun mikä on suojattu muoviputkella. Ainakin päällisin puolin johdot kunnossa joka puolelta konehuonetta...
  7. Z

    Evo8 Moottorin sulake palaa satunnaisesti

    Tuli tommonen kasi evo hommattua hetki sitten ja polttaa satunnaisesti 20A sulakkeen konehuoneen sulakerasiasta. Kun sulake palaa niin moottori vain yksinkertaisesti sammuu, starttaa kyllä mutta ei lähde käyntiin. Vikakoodia tapahtuma ei vikamuistiin ollut jättänyt. Ohjekirja sanoo sulakkeelle...
Takaisin
Ylös Bottom