Hakutulokset

  1. O

    2.0 td kierrokset 3000 tai yli voima loppuu, ONGELMA RATKESI

    mikäs nyt mahtaa vaivata d68t konetta? jo 2 viikkoa tehnyt painoitpa kaasun äkisti pohjaan tai yrittää "hiipiä" kierrokset yli 3000rpm niin kuolee ihan kokonaan. ja ei tokene heti vaikka päästäsi kaasun äkkiä voi sammua kokonaan.. alle 3000 rpm toimii ihan normaalisti oon peileistä koittanut...
  2. O

    Nopean tyhjäkäynnin säätö td ja sammahtelu rpm nopeasti laskiessa SYY SELVISI

    spacewagon 98 kyseessä kellään tietoa minkä perusteella se tota nopeaa tyhjäkäyntiä säätää? ja pystyykö siihenn vaikuttamaan? vesi linjathan tonne pumpulle menee et onko siellä pumpussa joku sähkövastus mikä kääntää jotain ja päästää sen sitten kun kone lämpee vai hä tä? entä tämmönen ihme...
  3. O

    Mikä katkaisija/anturi 4d68t koneen kannessa

    Joo spacewagonista kyse 1998 eli apukuskin puoli ja koneen takaosa siellä on muutama anturi. huomasin että semmonen anturi on rikki jossa on 2 uros napaa (mallia latta abico) ja ovat tässä asennossa rinnatuste I- Näihin menee musta liitin. valitettavasti en muista minkä väriset johdot siitä...
  4. O

    spacewagon 1998 2.0td sylinteri kannen palotilan "korkit" halki haittaako

    :seina http://aijaa.com/al75923 tommosesta kyse eli tuo venttiilien välissä oleva "korkki" on jokaisessa palotilassa on halki. onko tommonen yleistä? kuinka vakavaa, voiko vielä käyttää? sehän ei ole kiinteä osa tota kantta vaan kierteellä kiinni? jollain tietoa mistä tommosia saisi? Niin...
  5. O

    Space wagon 1998 takaluukku auki mistä? Apua!

    Mistä tuon taka luukun saa auki? ??? :-[ en oo löytänyt mitään kahvaa sisältä kuskin penkin läheltä ja taka luukussahan ei ole ulkopuolella muutakuin lukkopesä? vaikka mihin suuntaan oon avainta pyörittänyt niin ei oo auennut. Niin akku ei oo paikallaan jos vaikuttaa...? Otin sen nyt sisälle...
  6. O

    Spacewagon -98 2.0td varaosia polttoainepuolelle mistä? Kansiremppa kysymys.

    Mistäköhän tällaiseen saisi ruiskutus suuttimiin uudet tiivisteet ei kannen ja suuttimen väliin välttämättä tarvitse mutta siihen väliin mistä suutin menee "halki" eli saa 2 eri osaan... Nippon Denso ilmeisesti nuo suuttimetkin valmistanut..... Olen nyt kuullut että on 3 eri paksuista pahvia...
Takaisin
Ylös Bottom