Hakutulokset

  1. V

    Vikadiagnostiikka ohjelma

    Vs: Vs: Vikadiagnostiikka ohjelma Autocomilla pääsee muihinki järjestelmiin. Itellä on myös ELM bluetooth palikka millä voi vain lukea ja poistaa koodeja moottorista puhelimen välityksellä. Lähetetty minun GT-P7500 laitteesta Tapatalkilla
  2. V

    Suuttimet Outlander -07 2.0 DID (BSY)

    Vs: Joo, netistä löysin semmosen ohjeen volkkarin korjaamokirjasta jossa semmosella käsikäyttöiselä alipainepumpulla imetään järjestelmä täyteen. Mulla mitään testereitä oo..vielä. Löytyy kyllä semmonen sähköinen Outlanderin korjaamokäsikirjakin jossa on esim. suuttimen vaihto käsitelty...
  3. V

    Suuttimet Outlander -07 2.0 DID (BSY)

    Vs: Suuttimet Outlander -07 2.0 DID (BSY) Se järjestelmähän täytetään paluulinjasta imemällä. Ite hain muistaakseni FFP:n puolelta vinkkiä. Töissä semmosella imuvaihtajalla tein homman. Laakista käyntiin eikä rykinyt yhtään. Tuolta VAG-puolelta kannattaa muutenki käyä hakeen ideoita ja vinkkejä...
  4. V

    Suuttimet Outlander -07 2.0 DID (BSY)

    Vs: Suuttimet Outlander -07 2.0 DID (BSY) Päivitystä tilanteeseen. Eli homma ratkes. Ajattelin tosiaan kokeilla uudella uudella johtosarjalla josko alkais toimiin, ja TOIMIHAN SE! ;D . Paikallinen Mitsun merkkihuolto ei ollut vaihtanut yhtään suutinta Outtikseen. Joten jospa en minäkään! ;D...
  5. V

    Suuttimet Outlander -07 2.0 DID (BSY)

    Vs: Joo, laitetaan muistiin. En oo vasta ku purkanu johtosarjan pois. Ens kuussa viimeistään kuntoon, nyt on vähä rahat menny muihin juttuihin. Lähetetty minun GT-P7500 laitteesta Tapatalkilla
  6. V

    Suuttimet Outlander -07 2.0 DID (BSY)

    Vs: Ei ole tämän historiasta tietoa onko vaihdettu. Paikallinen mitsun liike sano etteivät he oo vaihtaneet vielä yhtään. Noh, taian vetää trailerin päälle ja viiä työpaikalle ja purkais hieman että sais ees mitattua tuon johtosarjan. Lähetetty minun GT-I9505 laitteesta Tapatalkilla
  7. V

    Suuttimet Outlander -07 2.0 DID (BSY)

    Vs: Yksityiseltä ostettu aikoja sitte, enkä ole ensimmäinen omistaja vaan muistaakseni 3:s. Ei se ny minun taloutta kaada yks suutin/mahdollinen johtosarja. Vähän vaa aikaavieviä hommia tämmöset. Onneks on toinen auto mutta emäntäki haluaa joskus päässä jonnekki nii pitäs vissin ostaa joku...
  8. V

    Suuttimet Outlander -07 2.0 DID (BSY)

    Vs: Eli kannattaako mulla ny sitte käyä Mitsun liikkeessä kyselemässä että meneekö tuo mihinkään takuuseen? Lähetetty minun GT-P7500 laitteesta Tapatalkilla
  9. V

    Suuttimet Outlander -07 2.0 DID (BSY)

    Vs: Merkkiliikkeessähän ne vaihtaa vissin aina tuon johtosarjan. Lähetetty minun GT-I9505 laitteesta Tapatalkilla
  10. V

    Suuttimet Outlander -07 2.0 DID (BSY)

    Vs: Joo. En oo ajatellukkaan mitään halvinta välttämättä ostaa. Ihan laatua kuiten. Mutta tuo suomen 1090 e on jo ihan liikaa. Vag- puoleltahan noita saa halvemmalla ja englannista/saksasta vielä edullisemmin. Tandem-pumpunki tilasin saksasta ja hinta oli 180 e, vaihdoin ite. Mutta tuohon...
  11. V

    Suuttimet Outlander -07 2.0 DID (BSY)

    Vs: Suuttimet Outlander -07 2.0 DID (BSY) Niin, VAG puolella noita Siemenssejä on lauennut vaikka kuinka paljon mutta Boschit kestäneet. Tietäs vaa kummat täsä on, niin vois alkaa tilailee uutta suutinta. Mitää tonnia kyllä ala maksaa ku nykyään saa netistä nii kätevästi. Tuo vaan ihmetytti...
  12. V

    Suuttimet Outlander -07 2.0 DID (BSY)

    Eka viesti tällekkin foorumille. On nyt ollu joku 3 vuotta otsikon kyseinen Outtis. Nyt alko pari päivää sitte turraan ja täriseen tasakaasulla ja kiihdytyksissä. Moottorinvikavalo ei syttyny vaikka kuinka tärisi :o Sen ehdin kattoon että ahtoputket on kiinni ja ahtaa kyllä. Mutta sittenku...
  13. V

    Mitsubishi outlanderin tehon häviäminen

    Vs: Mitsubishi outlanderin tehon häviäminen Eka viesti tälle foorumille! Itellä on kans tommonen -07 Outlander II 2.0 DID joka on tehny saman homman pari kertaa. Virrat pois ja päälle, niin taas mennään. Onko kukaan vielä vaihtanut tandem pumppua tuohon vehkeeseen? Itellä pitäs kohta vaihtaa...
Takaisin
Ylös Bottom