Hakutulokset

  1. S

    Tasapainoakseleiden poisto.

    Ensinnäkin luulen, että jakohihnan katkeilu/kuluminen johtuu tasapainoakselista, joka on vielä öljypumpun toisiopuolella. Toiseksi, minun mielestäni se on aivan älytön paikka tasapainoakselille. Kolmas pointti, mitä hyötyä siitä on?
  2. S

    Keskustelua muiden merkkien teknisistä vioista

    Vs: Keskustelua muiden merkkien teknisistä vioista Ei se ollut almera (Nissan) vaan Avensis.
  3. S

    Keskustelua muiden merkkien teknisistä vioista

    Vs: Keskustelua muiden merkkien teknisistä vioista Tämä se onkin hauska pläjäys, kun saa sanoa mitä ajattelee. Aikoinaan käytin Suzuki swiftin litrasta kantta koneistuksessa, ja tämä koneistaja heppu sanoi, että toyotahan on häntä tässä työllistänyt jo jonkin aikaa. Oli uudessa Almerassa ollut...
  4. S

    4g63, 94mm kampiakseli, 150mm kiertokanki, honda h22a männät.

    Vs: 4g63, 94mm kampiakseli, 150mm kiertokanki, honda h22a männät. En minä ainakaan ole löytänyt +7cc mäntiä mistään.
  5. S

    4g63, 94mm kampiakseli, 150mm kiertokanki, honda h22a männät.

    Onko kukaan kokeillut kyseistä kombinaatiota?
  6. S

    4G6# DOHC-kansien eroja + Cyclone kysymys

    Vs: 4G6# DOHC-kansien eroja + Cyclone kysymys Tuosta cyclonesta vielä yksi linkki, eli taper tekee yksittäis- läppärunkoja. Lähinnä ford/ mazda esim. duratec, mutta koska on yksikkörungot, niin voi varmaankin soveltaa myös mitsuihin. Mun etsiskelyiden perusteella ainakin 45mm, 48mm ja 50mm...
  7. S

    Kerrankin onnistunut peltisarja...

    Vs: Kerrankin onnistunut peltisarja... Kun puhuin, että putken pitää soida, niin tuossa on kai se paras putkella tehty viritys ikinä. Youtubesta : Ducati Speed Days 2013 MV Agusta 500 Gp Replica
  8. S

    Kerrankin onnistunut peltisarja...

    Vs: Kerrankin onnistunut peltisarja... Noi pituudet on hiton hankala mitata, kun kollektori on tehty viistämällä putkien päät ja mukiloimalla hoito pyöreäksi (kovinkaan hyvin siinä kuitenkaan onnistumatta). Ehkä keskimäärin 30cm +- 3cm olisi alkukäyrät. Kahtena se jatkuu 53cm +- 3cm. Itselläni...
  9. S

    Kerrankin onnistunut peltisarja...

    Vs: Kerrankin onnistunut peltisarja... Itse ajattelin tehdä megafoninkin vielä sille `sointuputken` kaveriksi. Sitten sen jälkeenhän ei ole muuta merkitystä putkistolla, kunhan hengittää.
  10. S

    Kerrankin onnistunut peltisarja...

    Vs: Kerrankin onnistunut peltisarja... Nimenomaan! Halkaisijat ovat: alkukäyrät 4x 38mm, sitten jatkona 2x 45mm, sitten 1x48mm.. siis sisähalkaisijat. Pituudet laitan huomenna, kun saan auton ramppien päälle.
  11. S

    Kerrankin onnistunut peltisarja...

    Vs: Kerrankin onnistunut peltisarja... Morjens. Nappailin kuvia sarjasta. Mutta kun olen onneton tietotekniikan kanssa, ja herjaili liian isosta bittimäärästä, niin en osannut pienentää kuvien resoluutiota. Siinä oli tai on sellainen juttu, että nämä ns. Vanhanaikaiset peltisarja jutut perustuu...
  12. S

    Kerrankin onnistunut peltisarja...

    Ebaysta tilasin Eclipsen vapari 4g63 peltisarjan. Kiinalainen kaiketi. Ainakin puolivalmiste, on sitten tehty missä tahansa. Päällisin puolin oli siististi hitsatut tig saumat jne. Mutta sisältä täysin viimeistelemätön. Ei kuitenkaan paha duuni hioa sisältä putkien päät pois. Sitten se pointti...
  13. S

    Lancer gti 92, käy huonosti ja vuotaa jäähdytinnestettä

    Vs: Lancer gti 92, käy huonosti ja vuotaa jäähdytinnestettä Jos sinulla ei ole kiireitä, niin täältä vapautuisi 122 tonnia ajettu 4g67 moottori. Itsellä projekti joka vaatii 4g67 kannen, mutta 4g63 bloki.
  14. S

    Lancer Gti -95 vaihteistoöljyt

    Vs: Lancer Gti -95 vaihteistoöljyt Kiitos tiedoista DaJackal!
  15. S

    Lancer Gti -95 vaihteistoöljyt

    Vs: Lancer Gti -95 vaihteistoöljyt Mulla -91 Lacer gti ja kakkonen on nihkeä menemään päälle. Etenkin ykköseltä kakkoselle. Mitähän öljyä tuon vuosimallin lootaan kannattaisi laittaa? Auton mukana tuli nippu huoltokuitteja, ja jossain niistä oli vaihteisto-öljyn vaihto mutta ei merkitty öljyn...
  16. S

    Keskustelua remmiahtimista /mekaanisista ahtimista ja ahtamisesta

    Vs: Keskustelua remmiahtimista /mekaanisista ahtimista ja ahtamisesta Tuli tuossa mieleen, että eihän sitä remmivetoista ahdinta kannata pyörittää yhtään sen kovemmilla kierroksilla, kuin on tarvetta. Esim. just suht korkeilla kierroksilla ajettaessa tasakaasulla ahdin pyörii liian kovilla...
  17. S

    Peltipakosarjat 4g63/ 4g67 moottoreihin.

    Morjes kaikki klubilaiset. Saatanalliseta verotuksesta huolimatta olen tilaamassa peltisarjan omaan projektiini. Onko ketään, kuka haluaisi lähteä mukaan? Eli tilaamaan samaan piikkiin pakosarjan tai jotain muuta ko. liikkeestä. Tullissa nimittäin rahtikulut (älyttömän suuret) ovat tullattavaa...
  18. S

    L 300 vaihdelaatikon ulina.

    Vs: L 300 vaihdelaatikon ulina. Nonii, laatikko kunnossa. Vaihdettiin kaikki laakerit ja stefat. Siinä laatikossa on yksi käsittämätön "suunnitteluvirhe" (ainakin minun mielestä ja myös asentajakaverin mielestä). Kytkinakselin etummainen laakeri (iso) on sisältäpäin suojattu. Siinä on noin...
  19. S

    4G63 - 4g67 vapari + E85 keskustelua pätkä

    Vs: 4G63 - 4g67 vapari + E85 keskustelua pätkä Morjens Niko! Tuossa juttelin US-Partsin kaverin kanssa, ja jos sinulla ei ole mitään sitä vastaan, niin tilaan itselleni samat hilut moottoriin. Olen huomannut, ja hän sanoi, että olet pioneeri! Kiitos siitä!
  20. S

    4G63 - 4g67 vapari + E85 keskustelua pätkä

    Vs: 4G63 - 4g67 vapari + E85 keskustelua pätkä Nonii. Kauppa se on kun kannattaa... Nyt on pelimerkit kasassa, ajatellen sitä stroker konetta. Muuten T. Kiili, vieläkö sulla on se 4g63 kuuspulttisen kevennetty vauhtipyörä.
Takaisin
Ylös Bottom