Hakutulokset

  1. S

    leguun putkisto

    Onko joku löytänyt putkistoa järkihintaan jostain? saa tarjota käytettyä ehyttäkin. alkaa olemaan melkosta reikäjuustoa oma jo.:eek:
  2. S

    Vr4 galant luistoneston/ajonvakauden poisto kokemuksia/ohjeita

    kyynärnojan sisäosan poistamalla (sen kupin siis siellä kannen alla). Alta löytyy kiihtyvyysanturi jonka johdon irroittamalla saat auton leluksi =) Itse olen aina irrottanut/ kiinnittänyt virrattomana, en tiedä voiko hajota jos auto käy ja irrottaa sen.
  3. S

    leguun putkisto

    Kyllä se koko putkiston hinta on lähempänä 2000€ katin kanssa... Menee itellä kyllä budjetista reipppaasti yli. Jos jollain on tarjota käytettyä (ehjää) niin olisin kiinnostunut
  4. S

    leguun putkisto

    en ole kyselly, muistaakseni täälläkin mainostettiin downpipea 300€ hintaan, olisko tuhatlappusen paikkeilla kokorännin hinta, katin hinta on kuitenki siellä lähemmäs 200 paikkeilla, muutenhan putki on melko suora, itellä ei vaan oo mahista ite alkaa väkertämään. Voisin ens viikolla koittaa...
  5. S

    leguun putkisto

    mahtaisko marteliukselta saada pientä kimppa-alea? mulla olis kans tarve koko putkistolle ja olis mahis antaa auto marteliukselle tekemisen ajaksi.
  6. S

    '99 Legnum VR-4 pyyhkijä- ja virtaongelmaa.

    itse olen Carina II korjannu saman ongelman juurikin tollasellla pikku fyllipalalla ja sitten kahdella nippusiteellä "tukisiteen" ettei pääse kuopastaan (hankala selittää mutta toinen sen pallon alle ja toinen sen läpi ja varren ympäri), se toimi yli 2 vuotta ja oli halpa sit taas laittaa uudet...
  7. S

    leguun putkisto

    Vs: leguun putkisto marteliukselta voi kysellä, sivuilla ei ole mainintaa, mutta joku täällä oli sieltä muistaakseni tilaillut
  8. S

    Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

    Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ Onko legnumin tuulilasi sama kuin normi galantissa?
  9. S

    Lelun TLC ja Ajonvakautus valot palaa

    Vs: Lelun TLC ja Ajonvakautus valot palaa juu sitä pitänee havitella, on se ainakin halvempi ku uus (uutena 2200€...)
  10. S

    Lelun TLC ja Ajonvakautus valot palaa

    Vs: Lelun TLC ja Ajonvakautus valot palaa Timanttihuollossa luettu koodit ja vikakoodi 78 viittaa hydrauli yksikköön (tai paineanturiin yksikön sisällä jota ei voi vaihtaa...) Jos jollain on jäänyt hyllyyn moinen saa tarjota! MR407436 olis koodi
  11. S

    Lelun TLC ja Ajonvakautus valot palaa

    Vs: Lelun TLC ja Ajonvakautus valot palaa Uppista. Olisiko pientä korvausta vastaan vikakoodeja luettavissa turun ympärillä?? vissiiin pitäis olla openport johto että pääsee noihin abs anturien tietoihin jos vika siellä piileskelee
  12. S

    Lelun TLC ja Ajonvakautus valot palaa

    Vs: Lelun TLC ja Ajonvakautus valot palaa Vasen etupyörälaakeri tuli vaihdettua juuri, toisaalta ABSi toimii kuhan pistää ajovakautuksen jäähylle??? täytyy silti tutkailla. Saako näistä jollain luettua vikakoodeja turun seudulla?
  13. S

    Lelun TLC ja Ajonvakautus valot palaa

    Ongelmana on, että kun auton käynnistää ajonvakautuksen valo jää vilkkumaan, jonka jälkeen luistonesto valo syttyy palamaan ja hetken ajon jälkeen ABS valo syttyy. Jos irroittaa kiihtyvyysanturin (keskinojan alta) ABS valo ei syty koska ajonvaukut on tällöin pois pelistä. Eli vika olisi...
  14. S

    Oikean etu pyörän laakerin vaihto ongelma

    Vs: Oikean etu pyörän laakerin vaihto ongelma Olihan se tiukassa, työkalut vaati pientä päivitystä. Vetari ei mennyt millään lyömällä sisääle (hajotettiin kruunumutuki ku kierrettiin pohja edella paikkaas ja lyötiin sitä ja siitä meni hiukan kierteet lyttyyn) lopulta ulosvetäjällä painettiin...
  15. S

    Oikean etu pyörän laakerin vaihto ongelma

    Vs: Oikean etu pyörän laakerin vaihto ongelma ihan mielenkiinnosta, mistä tilasit laakerin? on itellä sama edessä vasemmalla puolella. alkoi ääntämään ja hieman heiluukin jo pyörä ku ottaa kunnolla kiinni
  16. S

    Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

    Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ mieluummin ostan uudet, harmittaa jos porsii vuoden päästä uusiks =). onko tietoo mistä etsin uusia, http://importcarparts.co.uk myy ei oota
  17. S

    Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

    Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ Olis tarve uusille iskareille taakse. ihmettelin kolinaa takaa ja huomasin et vasemman iskarin juuri on märkä... mistä moisia on porukka tilannut/hommanut? löytyykö ihan motonetista vai onko eroja vapari galanttiin? Alusta on tietääkseni vakio
  18. S

    Ajovalojen korkeudensäädön toteuttaminen.

    Vs: Ajovalojen korkeudensäädön toteuttaminen. Vastataan itselle http://entel.team5.net.ee/mitsu/97_ELECTRICAL.pdf Sivulta 331 alkaa valojen korkeudensäätö ja nuo menee niin että sivut 331 ja 332 muodostaa kokonaiskuvan piiristä. Itellä kesti hetken tajuta tämä =)
  19. S

    Ajovalojen korkeudensäädön toteuttaminen.

    Vs: Ajovalojen korkeudensäädön toteuttaminen. Joo elikkäs olen toteuttamassa korkeudensäätöä. umpiot moottoreilla löytyy, samoin korkeudensäätökatkaisija. Mites nämä nyt naitetaan yhteen? Katkaisijassa on 5 piikkiä pohjassa, mikä mahtaa olla mikä? Kaikki linkit tässä ketjussa on kuolleita jo...
  20. S

    Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ

    Vs: Galant/Legnum VR-4 - mistä varaosia-FAQ itse itselleni vastaten. Taitaapa olla nuo ainakin mitat täsmää, takajarrut alkaa oleen jumittamaan ni availen männät ja putsailen.
Takaisin
Ylös Bottom