Hakutulokset

  1. J

    Galant Dynamic -88 ilmastoinnin osia

    Hei Löytyy avaamaton ilmastointipaketti, eli jos tarvetta kompressorille tai muille komponenteille, niin löytyy. Omatoimipurkajille 50€, Purettuna ja lähetettynä sopimuksen mukaan. Muutakin pientä hilpettä löytyy, moottori/voimansiirto paketti puuttuu. Takavetoakselit jonkinmoiset löytyy...
  2. J

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

    Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu Kolmeen pakopesään olen nuo läpät vaihtanut porttauksen yhteydessä. Ne saa tehtyä esim. vanhoista pakoventtiileistä.
  3. J

    Jakohihna poikki ennen aikaansa, korvaako kukaan?

    Vs: Jakohihna poikki ennen aikaansa, korvaako kukaan? Omalle kohdalle on sattunut kerran jakopään särkyminen pian remminvaihdon jälkeen. Liike hoiti hommansa mallikkaasti. Vein auton liikkeeseen avattavaksi. Sovin paikalle kuluttajapuolen ihmisen, valtuutetun ns. tavarantarkastajan, seuraamaan...
  4. J

    E38/39 GLSI / GTI 4wd vetoakselin tukilaakeri

    Vs: E38/39 GLSI / GTI 4wd vetoakselin tukilaakeri Täällä olisi puolestaan tarve Dynamicin kuskin puolen vetarille maljasta -> pyörälle. Hätätilassa pelkkä kankikin riittäisi. Ilmoittele vaikka yv, jos löytyy. Ja jos on useampia tarjolla, niin pari.
  5. J

    Evo 3 Tyyppiviat/Viritys potentiaali ja paljon muita kysymyksiä

    Vs: Evo 3 Tyyppiviat/Viritys potentiaali ja paljon muita kysymyksiä Unohdin em postauksessa mainita, että turbo pitää portata, ja sisäisen hukkiksen reikää isontaa. Myös säätökellon liikerata kannattaa tarkistaa ja tarvittaessa kello vaihtaa. Nämä sitten, kun sitä boostcreeppiä tulee vastaan...
  6. J

    Evo 3 Tyyppiviat/Viritys potentiaali ja paljon muita kysymyksiä

    Vs: Evo 3 Tyyppiviat/Viritys potentiaali ja paljon muita kysymyksiä Kultaista keskitietä kyselit tuohon käyttöauton virityshommaan. 30 v autoja rakennelleena voisin kokemuksesta heittää, että pidetään ne siviiliautot siviiliautoina. Harrasteautot ja kilpurit sitten erikseen. Paitsi jos tykkää...
  7. J

    Galant dyn-4 tärinä ajossa, ei tule moottorista

    Vs: Galant dyn-4 tärinä ajossa, ei tule moottorist Onhan siellä yhteensopivalla välityksellä oleva vaihteisto, kulmavaihde (jakolaatikko) ja perä? Tietysti jos kaikki on varmuudella dyn osaa, niin vika on jossain muualla. Noiden voimansiirtokomponenttien kanssa on mahdollista sössiä.
  8. J

    Ostetaan Mitsubishi Galant VR-4 vuosimalli 1988-1992

    Vs: Ostetaan Mitsubishi Galant VR-4 vuosimalli 1988-1992 http://www.nettiauto.com/mitsubishi/galant/7804759
  9. J

    Polttoaineen kulutus gallup?

    Vs: Polttoaineen kulutus gallup? Vertailun vuoksi, kilpurissa menee bensaa tyyliin litra/kilometri. Ei nyt ehkä ihan, mutta ei kauaskaan jää.
  10. J

    Mikä afr ahdoilla

    Vs: Mikä afr ahdoilla Uusien Wisecojen hintoja katsellessa, ei taida enää jatkossa uskaltaa! Innovaten laajakaista on käytössä, ja kalibrointi on tehty ohjeen mukaan. Tiedä sitten tarkkuudesta enempää. Tiedonkeruun mukaan muutamaa päivää ennen särkymistä jäärataoloista noita seoksia katselin.
  11. J

    Mikä afr ahdoilla

    Vs: Mikä afr ahdoilla Eli 11-11.5 olisi se tavoitearvo bensalla, ja 12 liian laihaa.
  12. J

    Mikä afr ahdoilla

    Vs: Mikä afr ahdoilla Kiitos! Bensalla ajetaan. Jäällä on nyt ollut hyvä päästää , niin moottorikin pääs oikeesti töihin. Tietysti nämä parinkympin pakkaset voi lisäksi tehdä omat jekkunsa. Täytyy jatkossa varulta skaalata seoksia rikkaammalle. Olettekos havainneet eroja kesä ja talvibensojen...
  13. J

    Mikä afr ahdoilla

    Vs: Mikä afr ahdoilla Kiitos selkeästä vastauksesta. Onko vielä kokemuksia noista seoksista. Kolme mäntää oli ihan kunnossa, joten suuttimessakin voi tietysti vikaa olla. Seoshan voi hieman vaihdella eri sylintereissä. Nakutusjälkiä en kyllä löytänyt, mutta täytyy tarkemmin tutkia, kun otan...
  14. J

    Mikä afr ahdoilla

    Moi Kilpurissa maksimi ahdot 1.8-2 bar alakierroksilla. Ylhäällä vähemmän. GpA Galantti kyseessä 34 mm kuristimella. Rikoin juuri Wisecon männän, ja mietin mikä meni pieleen. Onko afr 12 liian laiha seos meidän 98 bensalla? Seokset on tuon alle. Puristukset 8.5. Jos joltain löytyy K548M85...
  15. J

    Evo 3 ahdot karkaa (boost creep)

    Vs: Evo 3 ahdot karkaa (boost creep) Vakioläppä on 30 mm, ja alkuperäinen reikä 22. Isolla läpällä reikää voi isontaa useamman millin, tekee pinta-alassa paljon. Mutta vertailun vuoksi kunnon hukkaportit on luokkaa 50-60 mm.. Läppää vaihtaessa, kannattaa huomioida se, että se sitten...
  16. J

    Evo 3 ahdot karkaa (boost creep)

    Vs: Evo 3 ahdot karkaa (boost creep) Joo, 34 mm läpän vaihdoin. Sitä hukkiksen reikää ei tolkuttoman isoks voi porata, kun loppuu seinämä kesken. Eli läpän kasvattamisella on rajansa. Kannattaa muistaa, että ahtopaine pyrkii herkemmin avaamaan läppää, kun reiän pinta-alaa kasvatetaan. Eli...
  17. J

    Evo 3 ahdot karkaa (boost creep)

    Vs: Evo 3 ahdot karkaa (boost creep) A rymän kilpurissa 45 kuristimen kanssa sama ongelma. 272 nokat, 1 bar kello (kinugava) ja avara putki. Kellolla tarkoitan sitä jousi/mäntä purkkia, mikä tangon välityksellä kääntelee hukkaportin läppää. Pitkäliikkeisempi hukkiskello auttaa myös vähän...
  18. J

    Evo 3 voimansiirto ja ongelmat?

    Vs: Evo 3 voimansiirto ja ongelmat? Siviiliajossa paukkuva lukko on vähän epämukava. Lukon käytöstä voi koittaa pehmentää vähän liukkaammalla öljyllä. Kilpureissa tuo pauke kuuluu kai asiaan.
  19. J

    E39 Dynamic-4 kylmänä nykimistä

    Vs: E39 Dynamic-4 kylmänä nykimistä Kova bensankulutus viittaa vahvasti siihen, että moottorin lämpökorjaus ei toimi. Jos anturi on vaihdettu, niin vika voi olla johdoissa tai boksissa. Kannattais koittaa noin monen tarkistuksen jälkeen toista ECUa tai kurkata ainakin sen sisälle. Jos siellä on...
  20. J

    Evo 3 voimansiirto ja ongelmat?

    Vs: Evo 3 voimansiirto ja ongelmat? Äkkiseltään kuulostaa kitkalukolta. Onkos vika tullut peräöljyn vaihdon yhteydessä?
Ylös Bottom