Hakutulokset

  1. J

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Ja kaupaksi meni..
  2. J

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Nyt näyttää olevan myynnissä: https://www.autosalpa.fi/fi/autokortti/mitsubishi-outlander-phev-rrr540/ Vai manuaali..
  3. J

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Keravan Autosalpaan. Eiköhän ne sen saa myyntiin tulevalla viikolla.
  4. J

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Laitetaan tänne vielä lopputilanne oman Outlander PHEVin osalta. Auto meni vaihdossa uuteen Volvo XC90 T8:een ja vein sen eilen liikkeeseen. Ehdin kahdessa ja puolessa vuodessa ajaa vain 26 tkm. Keskikulutus koko ajalta 1.3 litraa/100 km, loput siis sähköllä. Autossa ei...
  5. J

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Pistetääs taas päivitystä.. Nyt kaksi vuotta ajeltu PHEVillä. Kilometrejä yhteensä 23 000. Keskikulutus on edelleen pudonnut ja on nyt 1.2 litraa/100 km, lauhat talvet on suosineet hybridiautoilua. Autossa ei ongelmia tai vikoja. Ainoastaan ulkoinen latausjohto vaihdettiin...
  6. J

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV No, talvi tulee taas, eiköhän se bensa sieltä tankista kulu kun tulee kunnon pakkaset.
  7. J

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Ihan loputtomiin et pysty pelkällä sähköllä ajamaan. Itselläni tullut jo kaksi kertaa vastaan tilanne, missä viimeisestä tankkauksesta on kulunut niin kauan, että auto käynnistää ajossa polttomoottorin. Tätä kestää siihen saakka kunnes tankkiin on tankattu 15(?) litraa uutta...
  8. J

    PHVE:n käyttömaksut

    Vs: PHVE:n käyttömaksut Trafin sivuilta löytyy laskuri, iskin siihen oman PHEVin tiedot. Sen mukaan perusvero on vuonna 2015 55.48/vuosi ja käyttövoimavero 43.80/vuosi. 2014 perusvero oli 43,07 ja käyttövoimavero 43,80 eli käyttövoimaveroon ei näytä tulleen korotuksia. Mitä hienosäätöä...
  9. J

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Ensimmäisille PHEV-autoilijoille on nyt tullut vuosi täyteen Outlanderin kanssa. Minkäslaiset mietteet? Itse olen ajanut 13 tkm vuoden aikana. Lähinnä kodin ja työpaikan väliä + kaupassa käyntiä. Muutama pitempi 200-500 km keikka heitettynä. Keskikulutus koko ajalta on 1.5...
  10. J

    Outlander PHEV lohkolämmitin keskustelua

    Vs: Lohkis Tästä taitaa löytyy juttua tuolta talvikeskustelun puolelta. Mä laitatin lohkolämmittimen viime talvena, mukava lähteä lämpimällä autolla vaikka pakkasta olisi enemmänkin. Auton oma sähköinen lämmitys ei sitä kyllä kovin lämpimäksi lämmitä. Toisaalta lohkolämmitin säästää vähän...
  11. J

    Remote control

    Vs: Remote control Aika samat fiilikset on. Puhelimena on nyt Lumia 930, eikä androidia ole kyllä tulossa. Ostin 150 euron android-tabletin lähinnä remote controllia varten. Pari kuukautta jaksoin sitä ihmetellä mutta nyt ei ole muutamaan kuukauteen tullut edes konetta avattua. En tykännyt...
  12. J

    PHEV:n sähköinen lämmitys

    Vs: PHEV:n sähköinen lämmitys En tarkkaan muista mutta kyllä se jotain 20 asteen hujakoilla oli, veikkaisin 20-22 astetta.
  13. J

    PHEV:n sähköinen lämmitys

    Vs: PHEV:n sähköinen lämmitys Jaa, meillä oli kyllä tänä aamuna tuo 8 astetta töihin lähtiessä eikä moottori käynnistynyt. Siihen täytyy vaikuttaa joku muukin asia kuin lämpötila.
  14. J

    PHEV:n sähköinen lämmitys

    Vs: PHEV:n sähköinen lämmitys Sama havainto täälläkin eli lämpöä tulee, ja hyvä niin. Ja kun antaa ilmastointi-osuuden olla pois päältä niin akustokaan ei kulu lähellekään yhtä paljon kuin ilmastointia pyörittäessä.
  15. J

    Sähköautojen lataus

    Vs: Sähköautojen lataus Joo, ei mullakaan käytännössä ole mennyt enempää kuin 44 km. Tuo luvattu 52 km on tietty "labraolosuhteissa" missä ei ole yhtään ylämäkeä tai kovia kiihdytyksiä.
  16. J

    PHEV veturina

    Vs: PHEV veturina Mulla näyttö on maksimissaan luvannut 52 km, yleensä latauksen jälkeen näyttää 45-47 km. Käytännössä ehkä noin 42 km olen maksimissaan sähköllä ajanut. Ilmastoinnin käynnistäminen tiputtaa kolmosella alkaviin lukemiin.
  17. J

    Outlander phev kannattavuus isoilla kilometrillä?

    Vs: Outlander phev kannattavuus isoilla kilometrillä? Onneksi olkoon tilauksesta, nopeasti saat auton ajoon!
  18. J

    Outlander phev kannattavuus isoilla kilometrillä?

    Vs: Outlander phev kannattavuus isoilla kilometrillä? Tuohon on varmaan aika vaikea antaa kattavaa vastausta, kulutuskin riippuu niin monesta eri asiasta. Mitäs jos pyytäisit auton koeajoon ja testaisit kulutusta tuolla työmatkalla? Eli ensin autoliikkeestä kotiin, siellä täyteen lataus ja...
  19. J

    Sähköautojen lataus

    Vs: Sähköautojen lataus Tais olla minun. Mulle vaihdettiin tuulilasi (ja sanoivat tsekanneensa myös tuon vetokoukku-johtohässäkän vaikka kyllä mulla on adaptiivinen vakionnopeuden säädin). Toukokuussa edellä menevästä autosta lensi kivi tai nasta ja melko keskelle tuulilasia tuli särö. Illalla...
  20. J

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Täältä löytyy nettiauton kirjoitus. Muuten kohtuuasiallista tekstiä, oikeastaan melko ylistävääkin, mutta ihan kaikki faktat eivät ole menneet toimittajalta kohdalleen: "Kolmen ajotilan välillä liikutaan automaattisesti, mutta kuljettaja voi myös itse valita sähköajotilan...
Ylös Bottom