Hakutulokset

  1. T

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Vs: Outlander phev ostoa harkitsevat Näin on, mutta parkkipaikoilla yms taitavat olla tuon Virran pisteitä. Käyn yhtä kurssia ja keskuksen parkkipaikalla on latausasema. Lataus maksaisi vajaat 9€ tyhjästä täydeksi, tuolla rahalla ajan bensalla aika lailla pidemmälle, kuin akuilla. Käytän...
  2. T

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Vs: Outlander phev ostoa harkitsevat Ostin vastanyt latauskaapelin, jolla voin ladata autoa julkisista latauspisteistä. Olen pärjännyt ilman jo neljä vuotta. Havaitsin, että bensalla ajo on halvempaa, kuin ladata autoa Virran latauspisteistä. Onko näin koko suomessa?
  3. T

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Vs: Outlander phev ostoa harkitsevat Ajelen joskus Hvinkäältä Helsinkiin, niin kulutus on jotakuinkin 5,5litran tuntumassa. Minun mielestä Pheviä ei kannata ostaa ”säästö” mielessä, mutta muuten on hankinnan arvoinen auto. Toki, jos ajo on pääsääntöisesti lyhyttä, niin säästöäkin tulee. Jos...
  4. T

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Vs: Outlander phev ostoa harkitsevat Muutaman kuukauden kuluttua tulee autolla neljä vuotta täyteen ja olen ollut tyytyväinen. Edelliset 15- vuotta V70 Volvolla ja pidän PHEVIN ajokokemuksesta enemmän, kuin V70:n. Sisätilat kyllä hieman "vanhahtavat". Luin juuri kaverista, joka on ajanut...
  5. T

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Vs: Outlander phev ostoa harkitsevat Itselläni 80 000tmk ajettu -13 malli. En ole huomannut akuissa mitään muutosta, odotin itse nopeampaa "kulumista". Aika näyttää mikä on tilanne neljän vuoden päästä, kun akuista takuukin loppuu. Nähtävästi akut ovat moduuleita, joita voi vaihtaa vaikka...
  6. T

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV 2013 ja 80tkm.. Testasin tänään: akku täysi, 43km luvassa... 40,5 km:n kohdalla akun varaus "viivalle" , 42,5, kun moottori käynnistyi. Ajoa lenkillä 120km ja kulutus 4,3l/100km. Aika polveilevaa tietä, joten akun latausta ajon aikana jonkun verran, jonkin verran...
  7. T

    PHEV Box - fully electric drive

    Vs: PHEV Box - fully electric drive Ajoa akuilla ihan yhtä paljon kuin kesällä, en ainakaan itse ole huomannut eroa. Auto lämmitys sähköllä tuo nähtävästi tuon eron akun kestossa.
  8. T

    Mitsubishi Outlander / TM 07/17

    Vs: Mitsubishi Outlander / TM 07/17 Samoilla linjoilla Anacondan kanssa tuosta markkinoinnista. Auto on muuten toiminut uskomattoman hyvin, ostettu 11/13 ja ajettu 80 000km, ei mitään vikaa. Olen ihmetellyt ettei akkujen varauksessa ole näkynyt havaittavaa muutosta. Yön latauksen jälkeen...
  9. T

    PHEV Box - fully electric drive

    Vs: PHEV Box - fully electric drive Auto ollut alla 11/13 lähtien ja 80 000km takana. Lämmityslaite 15 asteelle ja pois käytöstä ja kun lasit huurtuu, hieman puhallusta laseille niin ei moottori käynnisty vaikka olisi 20 pakkasta ja vauhtia 80. Näin olen ajanut akun täydestä tyhjäksi eikä...
  10. T

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Fiksu vastaus! Kolme vuotta kohta täynnä ja pari kertaa olen ladannut, johtuen edessä olevasta trailerin vedosta.
  11. T

    Phevin huolto

    Vs: Phevin huolto 60 000km:n huolto: auton tarkistus, öljyn vaihto, ilmansuodatin sekä raitisilmansuodatin. Yhteensä 474€. Huh huh!
  12. T

    Sähköautojen lataus

    Vs: Sähköautojen lataus Ei ole ollut tarvetta ladata autoa muualla kuin kotona. Auto ollut käytössä jo kaksi ja puolivuotta. Nyt kuitenkin löytyi paikka, joka sopii ajoihini niin, että lataus olisi järkevää. Koska olen käyttänyt pelkästään auton mukana tullutta latausjohtoa, niin kertokaapa...
  13. T

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Laitahan kommenttia näille sivuille, kun saat uuden auton.
  14. T

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Kun olin hakemassa autoa, myyjä sanoi Mitsubishin lupaavan akkujen olevan kahdeksan vuoden käytön jälkeen vielä 80%:ssa iskussa. Kertoi, että akkuja voi vaihtaa moduulettain ja näin koko akustoa ei tarvitse vaihtaa. No eipä minulla kovinkaan suuret odotukset olleet myyjien...
  15. T

    Outlander PHEV talvikäyttö

    Vs: Outlander PHEV talvikäyttö Itse kuvittelin, että omalla ajollani voisin päästä noin 3-4 kulutukseen, mutta toteutunut on 5,3l/100km. Nykyään kun lukee mm testejä hybridestä annetaan mielestäni aika hyvä kuva siitä, ettei hybridiä kannata ostaa siinä uskossa, että sillä säästää. Jotkut...
  16. T

    Outlander PHEV talvikäyttö

    Vs: Outlander PHEV talvikäyttö rasmukselle: lueppa noita 2013 vuodenvaihteen postauksia, niin huomaat, että oli muillakin hieman epäuskoa. Nyt kun olen ajanut 50 000km on tunnelma toinen, olen tyytyväinen autoon. Kulttuuri shokki oli perinteiseen kärryyn nähden mittava. Itse käyn uimassa 15...
  17. T

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Täältä myös päivitystä: Autolla ajettu 45 000km keskikulutus 5,3. Auto toiminut hienosti, akun varaustilassa en ole huomannut muutosta. Latauksen jälkeen näyttössä 43km. Tosin ajotyyli varmaan hiotunut sähköautoille sopivaksi näiden kahden vuoden aikana. Kait tuon akkujen...
  18. T

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Auto kuitenkin käyttäytyi muuten ok ja lähti hyvin käyntiin? Onko kukaan päivittänyt Android ohjelmistoa? On kuulemma nyt mahdollista valita ajastus 10-30 välille. Minulla Apple laite, siihen ei vielä uutta ohjelmaa päivitetty. Onkohan tuota "tekstiviesti" versiota jaossa...
  19. T

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Joo, olen seurannut mielenkiinnolla tuota juttua. Kuulostaa upealta, mutta meikäläisen teknisillä taidoilla taitaa jäädä kokematta tuo ilo. Jos olisi samalla latauksessa 3-vaihe virrassa ei akkukaan kerkeisi tyhjentyä liikaa, jos haluaa oikeasti autoon lämmintä. Tuo auton...
  20. T

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Jep, vuosi täysi. Kilsoja 21000 ja keskikulutukseksi nyt 5,2. Olihan tuo alun "kulttuuri" shokki aika mittava, nyt en voi muuta kuin kehua autoa. Kulutuksen kannalta en olisi edellenkään autoa hankkinut, mutta ajokokemusta on paras ajamistani autoista. Niksit on jo opittu...
Ylös Bottom