Hakutulokset

  1. S

    4g15 1990 lanceri ei lähe taaskaan käyntiin....

    Vs: 4g15 1990 lanceri ei lähe taaskaan käyntiin.... Jos oikein muistan niin on NGK tulpat tälhetkel pytyis. Mut ei oo iso lasku ne vaihtaa onhan niilläkin jo muuta kilometri ajettu ja samalla tarkistaa se virranjakajan kansi.
  2. S

    4g15 1990 lanceri ei lähe taaskaan käyntiin....

    Vs: 4g15 1990 lanceri ei lähe taaskaan käyntiin.... Lisätty noi 30 litraa tuoretta bensaa tankkiin ja kosteuden poistajaa ja ruiskun putsaus ainetta joten ei pitäis siitä olla kiinni. :)
  3. S

    4g15 1990 lanceri ei lähe taaskaan käyntiin....

    Kuvauksen mukainen lanceri ei lähe taaskaan käyntiin. :seina Taustatietoa: Kesällä ylikuumeni ja kansi meni kieroon. Kansi koneistettu ja sen jälkeen laitettu kuntoon. Sain sen käyntiin ja sen jälkeen seissyt talven yli. Muutama viikko sitten laitoin taas käyntiin sen jälkeen kun olin vaihtanut...
  4. S

    Mitsubishi Lancer -96 4g13 koneella virranjakajan asennus ja vaihdelaatikko vika

    Vs: Mitsubishi Lancer -96 4g13 koneella virranjakajan asennus ja vaihdelaatikko vika Tosta laatikosta en osaa sanoo mutta voin ton sytkänkans auttaa! http://mitsubishi-motors.kiev.ua/Manuals/Engine/pwee9025/16C.pdf Tossa hyvä tiedonpätkä mitsun jakajista ja niiden asennuksista. Samoilla...
  5. S

    -90 Lancer ei puristuspaineita?

    Vs: -90 Lancer ei puristuspaineita? Akun miinusnapaan maadotin.
  6. S

    -90 Lancer ei puristuspaineita?

    Vs: -90 Lancer ei puristuspaineita? Tilannepäivitys. Mittasin paineet ja jokainen sylinteri oli reippaasti alle sen mitä piti. Seuraavaks tarkistin venttiilien välykset ja ne oli ihan päin persettä. Ykskään venttiili ei ollu täysin kiinni kun oli lepo asennossa. Säädin ne kuntoon ja mittasin...
  7. S

    -90 Lancer ei puristuspaineita?

    Vs: -90 Lancer ei puristuspaineita? En oo kerenny viel mitata. Tarkistan huomenna kun pääsen autolle että onko paineita ja sitten että puolan vastukset on kunnossa ja sen jälkeen otan virranjakan irti ja laitan uudestaan paikalleen.
  8. S

    -90 Lancer ei puristuspaineita?

    Vs: -90 Lancer ei puristuspaineita? Saa bensaa, tulpat oli irti startilla pyörritin konetta jotta sain öljynpaineet ennen kipinän lisäämistä. Kipinänkin tarkistin että löytyy. Tuli tässä mieleen että mitäs jos sytystys puola ois menny. Kipinää tulis mutta heti kun pitäis puristuksen alla antaa...
  9. S

    -90 Lancer ei puristuspaineita?

    Vs: -90 Lancer ei puristuspaineita? Virranjakaja oli irti. Ja senkin laitoin oiken paikalleen ja oikeeseen sytysjärjestykseen. Ongelmanahan on se että auto ei edes lupaa. Luulis et jos ajoitukset on vinksallaan niin koittais ees luvata?
  10. S

    -90 Lancer ei puristuspaineita?

    Vs: -90 Lancer ei puristuspaineita? Jakohihnan puoli on kunnossa. Molemmat ajotusmerkit oli kohdallaan kun kasaan löin. Moottori pyörii normaalisti mutta ei edes lupaa lähteä käytiin. Pakoputken päästä kuuluu putputusta sitämukaan kun koittaa käynnistää.
  11. S

    -90 Lancer ei puristuspaineita?

    Vs: -90 Lancer ei puristuspaineita? Löysin tommosseen 12-venttiilisen koneen halvalla ja läheltä, ero vaan on se että sen on kaasarilla ja tosiaan 12-venttiilinen. Onnistuuko swappi pelkän imusarjanvaihdolla? Oma on ruiskukone. Että onko 12-venttiilisen ja 8-venttiilisen koneen ECU:lla mitään eroa?
  12. S

    -90 Lancer ei puristuspaineita?

    Vs: -90 Lancer ei puristuspaineita? 8-Venttiilinen kone unohin sen mainita ja auto sijaitsee hämeenlinnassa. Ihan vaaterissa se on ja on ollu pitkään. Tulpatkin olin just vaihtanu muutama viikko aikasemmin ennenkun meni ja keitti. Jos uudet venttiilit hommaa niin tarviiko niitä kannessa olevia...
  13. S

    -90 Lancer ei puristuspaineita?

    Taustaa: Kesällä vuosi jäähytysnesteet pihalle parkissaja jäi huomaamatta. Ajoin töihin ja sitten töistä takasin, jolloin hävis tehot ja ylikuumeni. Mitä tehty: Kansi koneistettu suoraks. Männänrenkaiden välit mitattu, kaikki oli 0.4mm ja korjausoppaan mukaan vaihto vasta 0.7-0.8mm. Vaihoin...
  14. S

    -90 1.5 lancer ei lähde käyntiin.

    Elikkä otsikon mukainen mitsu ei lähde käyntiin. Ajoin lauantai iltana kasarmille ja auto kävi hyvin eikä ollut ongelmia. Auto seisoi viikon ja seuraavana lauantaina ei lähtenyt käyntiin. Moottori pyörii, välillä jopa lupaa mutta ei. Vaihdettu bensansuodatin ja tarkistettu että bensaa tulee...
  15. S

    -90 Lancer virranjakajan kannen sisäpuolelle tiivistyy vettä.

    Vs: -90 Lancer virranjakajan kannen sisäpuolelle tiivistyy vettä. Kuivasin virranjakajan pinnat ja ruikin tota crc:tä sinne ja taas pelittää hyvin.
  16. S

    -90 Lancer virranjakajan kannen sisäpuolelle tiivistyy vettä.

    Otsikon mukainen ongelma 1990 Lancerissas. 4g15 koneella. Teki tätä jo viime vuonna ja selvisi että oli vettä tiivistynyt virranjakajan kannen sisälle joka oli johtanut siihen että auto kävi huonosti ja tökki niin maan prklsti. Vaihdoin ite kannen ja pyörijän koska oli hapettunut. Nyt ongelma...
  17. S

    1990 Lancer jousitus.

    Jaahas nyt se on sitten tultu siihen pisteeseen että pitää ainakin taakse vaihtaa iskarit. Katsastuksessa selvis viime vuonna että alkaa oleen iskarit loppu, nyt se on semmonen että ajaa töyssystä niin auto heiluu vielä kotipihassakin ;D Kysymys onkin että kannattaako ostaa kokonaan uudet...
  18. S

    Lancer 2006 käyntiongelma

    Vs: Lancer 2006 käyntiongelma En mee nyt varmaks sanoo mutta itellä oli vanhemmassa -90 lancerissa ihan sama vika. Ja tämä korjaantu sillä kun vaihto tulpat, sytytyskopan ja pyörijän. Oli noin 20e reissu. Oli päässy sinne vettä tiivistymään ja siten haittas sytystä. Kannattaa otta se koppa irti...
  19. S

    Mitsujen musiikki vermeet

    Vs: Mitsujen musiikki vermeet Itellä -90 lankussa seuraavaa: -eessä 4" pinohiiren kaijuttimet koska menee orkkis paikkoihin. - soittimena pinohiiren DEH-X7500SD -takana 6,5" nekin orkkispaikois, vaati hieman dremeliä mutta nätisti meni. ;) - takapaksissa 2x12" subbari merkkiä laatusaksalainen...
  20. S

    -90 lancerin mittaristo.

    Onko kyseisessä -90 vuosimallin lankussa elektrooninen nopeusmittari eli ottaa jostain anturista ja ecu:n kautta tulee tieto mittariin vai onko se mekaaninen eli vaijeri tulee suoraan nopeusmittarin perään? Ongelma on se että "pienemmillä" nopeuksilla heittää +10km/h ja "suurimmilla" nopeuksilla...
Ylös Bottom