Hakutulokset

  1. Lesea

    Galant -99 takajousi

    Ostetaan galant -99 2.0i 16v farmari Takajousi Ostaja joensuussa, yv tai 044 331 6304
  2. Lesea

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Mulla kans molemmin puolin ovissa lommot, se on hyvä kun ihmiset osaa ajatella...
  3. Lesea

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Kortti hyllylle perjantaina 13 päivä. Oma syy tottakai mutta sylettäähän se :-\
  4. Lesea

    Mitä olet tänään rassaillut?

    Vs: Mitä olet tänään rassaillut? En.
  5. Lesea

    Mitä olet tänään rassaillut?

    Vs: Mitä olet tänään rassaillut? Kuva kertoo.. ;D
  6. Lesea

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Muttei hankkia VAGilaista! ;) Yllätys ;D
  7. Lesea

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Se nyt on yhtä eläkeläistä siinä harmittanu ja koska osakas niin sääntökirja pitenee...
  8. Lesea

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Ymmärtäsin kyllä jos ois romuja piha täynnä mutta mulla on kuitenkin päätyasunto joten kenenkään kulkemista se ei siinä estä. Sanoin että en minä tuonne parkkipaikallekaan mene rymyämään muiden autojen väliin niin sain vastauksen että pitää olla tuolle toiminnalle...
  9. Lesea

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Taloyhtiö kieltää auton korjaamisen pihalla, voi jeesus saatana. :nykii
  10. Lesea

    Offtopic

    Vs: Offtopic Selvä, kiitos. ;D
  11. Lesea

    Offtopic

    Vs: Offtopic Saattaa olla tyhmä kysymys mutta mitä on nuo pyöreät tuolla maskissa?
  12. Lesea

    Mitä olet tänään rassaillut?

    Vs: Mitä olet tänään rassaillut? Vaihdoin galanttiin öljyt ja lisäsin pesunestettä. Itse.
  13. Lesea

    Alustaa ja vanteita -97 Galanttiin

    Vs: Alustaa ja vanteita -97 Galanttiin Eikö yleensä ole tarkoitus säätää camber takaisin kohdalleen?
  14. Lesea

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Juuan abcilta lähti aamulla sininen evo 6 ja jatkoi sinne kylälle päin, joku täältä?
  15. Lesea

    Offtopic

    Vs: Offtopic Jos nyt yrittäs vielä pysyä suunnitelmassa että ajas tuolla galantilla talven ja kesällä mazdalla kun ei siitä vielä raaski luopua :) saa nähdä miten pitkään mieli pitää ;D Edit: Ja vaihtaessa auttas kummasti kun tietäs oman autonsa arvon :nykii
  16. Lesea

    Offtopic

    Vs: Offtopic Hankkiskohan taas evon.. ::)
  17. Lesea

    Ongelma tyhjäkäynnissä

    Vs: Ongelma tyhjäkäynnissä Entäs kun käy normaalia matalammilla kierroksilla tyhjäkäyntiä, täristää vähän ja kerran meni jo niin alas tyhjäkäynti että öljynpaine valo välkkyi? Kierroksilla ja ajaessa toimii hyvin. 2.0 16v
  18. Lesea

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? Galantin talvikäyttikseksi, en tiedä miksi :)
  19. Lesea

    Tietoa myynnissä olevasta autosta

    Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta Harmi että on leima loppu.
  20. Lesea

    Tietoa myynnissä olevasta autosta

    Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta Olisiko tietoa? :) http://www.nettiauto.com/mitsubishi/galant/7060258
Ylös Bottom