Hakutulokset

  1. Jay

    Keskustelua muiden merkkien teknisistä vioista

    Vs: Keskustelua muiden merkkien teknisistä vioista Pakko kommentoida täältä taustalta: ongelma-autoista ei ole olemassa tarkkaa listaa (merkki, malli, valmistusvuosi ja -kuukausi), koska VW ei tiedä, mihin autoihin alihankkijan toimittama viallinen jakoketju on asennettu. Tuolla kauppalehden...
  2. Jay

    Matkalla jonnekkin? tarjolla kyytiä / halukkaita matkustajia

    Vs: Itse asiassa vien ne itse, kun kerran on muutakin asiaa Lahteen.
  3. Jay

    Matkalla jonnekkin? tarjolla kyytiä / halukkaita matkustajia

    Vs: Matkalla jonnekkin? tarjolla kyytiä / halukkaita matkustajia 16 tuuman aluvanteet ja niillä olevat talvirenkaat pitäisi saada Turusta Lahteen. Onko kukaan liikkumassa kyseistä väliä? Mieluusti tässä lähiviikkoina.
  4. Jay

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä Piti rekisteröityä, kun pitkän lueskelun jälkeen tulikin tarve kirjoittaa foorumille. Naapurikerhon (eli sorapupujen) puolella vietän pääosin aikaa, koska käyttiksenä/harrasteena/yleiskulkuvälineenä on JDM Legacy. Mitsuista ei ole kokemusta, mutta evo...
  5. Jay

    Matkalla jonnekkin? tarjolla kyytiä / halukkaita matkustajia

    Vs: Matkalla jonnekkin? tarjolla kyytiä / halukkaita matkustajia Oon kulkemassa sunnuntaina 23.3. Turusta Nokialle ja takaisin Turkuun. Tavoitteena on olla noin klo 12 Nokialla kummipojan synttäreillä ja iltapäivän aikana ajan takaisin Turkuun. Tavaraa mahtuu kyytiin sen verran, mitä Legacyn...
Takaisin
Ylös Bottom