Hakutulokset

  1. L

    Lancer 2004 sedan takapää natisee.

    Vs: Lancer 2004 sedan takapää natisee. Terve Itselläkin tuli 1.6 sport wagonista 140tkm kohtalla hylsy (Takatukivarren laakerointi -> vasen ulompi (ylempi) välyksellinen) Olen hieman epävarma että mitä osaa lähteä vaihtamaan, voisiko joku linkata kuvasta mikä hela on kyseessä? Ja onko helaa...
  2. L

    Sports Sedan/back 08->

    Vs: Sports Sedan/back 08-> Öljyinä olen käyttänyt 5W-40, mitsun oma suodatin vaihdettu aina öljyjen yhteydessä. Tässä on ollut ihan Mitsun määrittelmä vaihtoväli. Sanotaan näin etä huolloissa olen ollut aika valikoiva mitä tehdään, mutta öljyissä en ole tinkinyt. Ilmansuodatin vaihdettu 60tkm...
  3. L

    Sports Sedan/back 08->

    Onko täällä paljon uudemman korimallin lancerin omistajia. Millaisia kokemuksia teillä on autosta, nyt kun jo muutama vuosi ostosta on vierähtänyt ja mallikin on ehtinyt jo poistua myyntilistoilta Suomessa. Oma vm. 08 1.8 bensakoneella on veivattu nyt vähän alle 80tkm. Auto on pääasiassa...
  4. L

    Jarru- ja muiden jumahtaneiden osien irroittaminen jarrunesteen avulla

    Paikallinen "kyläseppä" antoi vinkin miten jumittavat jarrutapit olisi helppoa saada taas liikkumaan ilman mitään purkamista. Eli lääkeruiskulla tujaus jarrunestettä suojakumin läpi molempiin tappeihin. No laiskana miehenä päätin kokeilla. Ja kyllähän se näytti toimivan, nimittäin jumiutuneet...
Takaisin
Ylös Bottom