Hakutulokset

  1. julleg

    Galant 2.4Gdi kannen pulttien momentti?

    Vs: Galant 2.4Gdi kannen pulttien momentti? Kiitän:) pääsee tänään vielä laittamaan kansi kii
  2. julleg

    Galant 2.4Gdi kannen pulttien momentti?

    Moi! Tietäiskö joku kyseisen koneen kannen pulttien momenttia? Netistä toki löytyy jotain, mutta en uskalla niihin luottaa.
  3. julleg

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) tietäisitpä miten hyvä fiilis tulee siitä ettei oo yksin :peukku ;D
  4. julleg

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) hahaha, joo, ei ois vaa tarvinnu koskee koko peltii xD se näköjää lukittu tuulihakaan :( lauri ois voinu reippaammin työntää, lommot ei ois haitannu xD
  5. julleg

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Huh huh. Kenties tuunko enää samalla mitsulla koskaan. Eiköhän toi mun konepelti lentäny tuulilasille 130km/h vauhdissa, just kun olin menossa Erkille näyttämään vaurioita...
  6. julleg

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Noni, kaveri suostui tulla mukaan, joten voin kiinittää huomioo johnkin muuhunkin kuin kummastuneisiin katseisiin. Eli tullaan!! :D toivotaan et pysyy keula kasassa :peukku
  7. julleg

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Oho, no joo, mulla on konepelti taipunut ja puskuri hajonnut :( No, katon jos tulisinkin :)
  8. julleg

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Tunnettu viron liikenne on vähän omanlaista. Lähdin ajamaan liikennevaloista ja vilkaisin navigaattoria, kun piti kääntyä satamalle päin. Jengi pysähtyi keskelle risteystä, en sitten oikein kerenny muutaku katella kun...
  9. julleg

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Taitaa huomenna jäädä tapaaminen väliin :( viron reissun jälkeen keula lytyssä. En kehtaa ajaa sellaisella mihinkään. Odotellaan vakuutusyhtiön vastausta :-[
  10. julleg

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Ai vitsi, unohdin koko homman. Mä lähen tulee jospa kerkeis vaik vähäks aikaa
  11. julleg

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) En varmaan tällä kertaa :( Tai katsotaan lähempänä, jos tulisinkin
  12. julleg

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) eipä näy laskua, mua ei haluta jäseneks ;D
  13. julleg

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) mä asun stadissa, mut en oo ikinä ollu lohjalla, ja ns. Harrastan eri kaupungeissa ajeluu xD voin ajaa sieltä kautta :) ihan omaksi iloksi :)) jos haluat :))
  14. julleg

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Voin käydä noutaa ;D 8)
  15. julleg

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) onkos seuraavat 28.7?? ??? :)
Takaisin
Ylös Bottom