Hakutulokset

  1. B

    Outlander PHEV talvikäyttö

    Vs: Outlander PHEV talvikäyttö Onkos muilla tullut häiritsevän usein(tänä talvena ehkä 4 kertaa) näyttöön "EV SYSTEM SERVICE REQUIRED" jo suht pienillä pakkaskeleillä ja onko korjattu jotain? Aattelin seuraavassa huollossa kysellä asiasta. Joo sähköllähän se menee jos ei käynnistä uudelleen
  2. B

    Phev bluetooth puhelinyhteys katkoo

    Vs: Phev bluetooth puhelinyhteys katkoo Aikoinaan tän auton takia ostin ekan Android-luurin, joka oli Xperia z1 compact. Oli juurikin näin että bluetooth takkus ja Remote control- appikin yhdisti todella verkkaisesti. LG G4 joka on taskussa ollu pari vuotta toimii ku ajatus auton kanssa.
  3. B

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Aika vähäistä ollu tuo käryttely ainakin mun autossa. Ehkä se vuosien saatossa selviää mitkä olosuhteet aiheuttaa enemmän hajuhaittoja.
  4. B

    Outlander PHEV talvikäyttö

    Vs: Outlander PHEV talvikäyttö Kun kesäkelillä ajelee nurkka-ajossa mihin tää on suunniteltu kulutus on 0, niin ei se ainakaan mua haittaa jos talvella kuluu pensaa. Eikä se vuosittainen verokaan kauheelta tunnu
  5. B

    Outlander PHEV talvikäyttö

    Vs: Outlander PHEV talvikäyttö Mulla kävi kerran kun oli -27c niin käynnistyksen jälkeen tuli näyttöön "EV system service required" ja moottori sammui. Toisella yrittämällä päästiin matkaan, eikä temppuillu sen koommin. Onko teillä ruvennu pitämään lämppärin puhallin kylmänä ärsyttävää hurinaa...
  6. B

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Kommentoidessani en arvannut herättäväni suuttumuksen... Pyydän nöyrimmästi anteeksi.
  7. B

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Turha tätä loistavaa autoa tilanpuutteesta syyttää, yleensä suurperheellä on käytössä TILA-AUTO.
  8. B

    Outlander PHEV talvikäyttö

    Vs: Outlander PHEV talvikäyttö Kerran oli pakkasta noin -20 mutta viimeksi vajaa -10. Auto oli kyllä seissyt muutaman päivän ja aattelin josko johtuis siitä. Pitää vaan ennakoida kovat pakkaset ja muistaa laittaa ajastus, se toimii aina kunhan vaan on akussa virtaa. Toi oli muuten sun kirjoitus ;)
  9. B

    Outlander PHEV talvikäyttö

    Vs: Outlander PHEV talvikäyttö
  10. B

    Remote control

    Vs: Remote control Hieno systeemi, mutta eihän se toimi jos auton wifi on kytkeytynyt pois päältä. Joku lisävarusteakun suojaus katkoo sitä ainakin mun autossa.
  11. B

    Remote control

    Mo. Onkohan Pehvan omistajia paljon windows-leirissä, itse lukeudun heihin. Puhelimeen tottuneena pitkin hampain ostin Anteroidi-luurin ihan vaan auton takia ja yritin elää sen kanssa mutta ei niin ei. Saatanan sekavuus ja mainokset ja tökkiminen ei vaan sovi Lumia 925 jälkeen. Nyt on...
  12. B

    Phevin huolto

    Vs: Phevin huolto Eihän siinä luulis muuta olevan kun öljynvaihto ja kallis altakävely. Ei kai se merkkiliikkeessäkään luulis hirveitä maksavan. Saapahan arvokkaan leiman.
  13. B

    Outlander PHEV lohkolämmitin keskustelua

    Moi. Toi sisätilan lämmityshän toimii komeesti ajastimella mutta ootteko näihin viittiny lohkolämmittimiä asentaa? Ite vähän laskeskelin että ainakaan kesäaikaan ei tuo moottori pääse kauheesti kulumaan kun ei juurikaan tarvi. Jospa talvikauden startit ei haittais, noin niinku pisemmällä...
Ylös Bottom