Hakutulokset

  1. T

    Turboruuvi: Mitsubishi GTO vm 1992

    Projektipäiväkirja http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=54566.0
  2. T

    Turboruuvi: Mitsubishi GTO vm 1992

    Alustetaan nyt vähän ensin :) Mikä lie sai miehen katselemaankaan sinä kohtalokkaana iltana kamuxin nettisivuja :) Vastaan tuli auto jollaista en muistanut koskaan nähneeni aiemmin, Mitsubishi GTO vm 1992, aika jännä peli. Mielenkiinto heräsi ja tiedon keruu kyseisestä autosta alkoi saman tien...
  3. T

    3000gt sopivat kesärenkaat ja tai vanteet

    Jos on nurkkiin jäänyt sopivat 17/18" niin tarjoa ihmeessä. Pelkät vanteetkin kiinnostaa! Ei noilla kitkarenkailla jaksais kauaa ajella enää :) Mailaa: thuopa [ ät ] gmail.com
  4. T

    Tiedustelu: 3000GT osia hyllyssä?

    Hellurei! Olen uusi foorumilainen ja ekan GTO:n omistaja ja tänne voipi halutessaan sitten heitellä infoa jos hyllystä löytyy jotain uusia ja käytettyjäkin vakio/viri/"tuning" osia joita et välttämättä ole viitsinyt laittaa myyntiin tms jne yms :) Olisi kiva tietää kenellä tavaraa on jos on ja...
  5. T

    Mitsubishi GTO maailma kutsuu?

    Moro vaan kaikille! Olen aikeissa siirtyä pienestä toyota henkilönkuljettimestani GTO:n puikkoihin ja nyt kysyisinkin arvon harrastajilta että mitä minun kannattaa tulevilla koeajoilla tutkia ennen ostopäätöstä? Olen tässä yli viikon tutkinut erilaisia palstoja ja googlettanut kaikenlaista...
Ylös Bottom