Hakutulokset

  1. A

    ohjaustehostimen(?) käry tulee sisälle

    aika harvoin olen ihan ääriasentoihin pyöriä kääntänyt,enkä silloin ole mitään outoa huomannut. tuo käry tulee ilman ääriasentoihin kääntelyäkin. nostaa kierroksia paikallaan tai hiljaa vapaalla valuttaessa ja rattia kääntäessä. voihan tietysti olla että se käryää kovemmassakin vauhdissa...
  2. A

    ohjaustehostimen(?) käry tulee sisälle

    muutaman vuoden ja 60tkm omistanu tollasen 2009 vuoden lancerin 1.8 pensakoneella.muutenhan siinä ei ole vikoja ollut mutta ostosta alkaen sillon tällöin tulee joku käry sisälle,jonka olen melko varmaksi paikallistanut ohjaustehostimen öljyn hajuksi. parkkipaikalla tai kaupungissa kun pyörii...
  3. A

    lancer -09 1.8 muuttaminen re85:lle

    aloin tässä pohtimaan mitä moinen vaatis muutoksia. osia nettikaupoista katsellessa törmännyt monesti tarkkaa mallia valittaessa sanoihin bifuel/flexifuel,eli tuota 4b10 moottoria on sitten vissiin jossain päin maailmaa myyty valmiiksi re85 käyttöisenä? eroaakohan ne viinamallit muuten kuin...
  4. A

    sportbackiin lisäpitkiä virittelen..

    Vs: sportbackiin lisäpitkiä virittelen.. siihen edeltävään korimalliin löytyy jotain valmiita kiinnikkeitä jotka kiinnitetään maskiverkon välistä johonkin palkkiin.xenon umpioihin en ala sijoittaan,sen verta arvokkaat. minulla siis on jo edellisistä kotteroista pelastetut hyväkuntoiset...
  5. A

    sportbackiin lisäpitkiä virittelen..

    parin viikon päästä kun päivä alkaa lyheneen ja yöt pimeneen niin ajattelin olla ajoissa liikkeellä ;D onkos kukaan laittanut näihin uudemman korimallin(2009>) lancereihin lisäpitkiä ja minkälaisia telineitä olette käyttäneet? kilvenalustelinettä en itse voi laittaa kun kattiloiden perse osuu...
  6. A

    suihku heikko -09 lancerissa

    onko noissa ihan ominaisuus vai onko mun lancerin pissapojalla joku vikana,kun pysähdyksissä säätää pissapojan ruikkimaan lasin yläreunaan ja osan ylikin,niin silti 100 vauhdissa vesi lentää 10 cm pyyhkijän yläpuolelle,pyyhkijän päälle ja osa pyyhkijän alle? 130km/h vauhdissa on jo turha edes...
  7. A

    Lancer 08 - 13 hifistys

    Vs: Lancer 08 - 13 hifistys http://www.ebay.com/itm/Mitsubishi-Lancer-2007-10-ALPINE-Car-Stereo-Radio-Steering-Wheel-Interface-Stalk-/201123289024?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2ed3e1d7c0 tuommosen adapterin tilasin.mikä tarkoitus noilla rca liittimillä on ja mihin ne kuuluisi soittimessa...
  8. A

    Lancer 08 - 13 hifistys

    Vs: Lancer 08 - 13 hifistys onko tuo oven ulkopellin sisäpuolella näkyvä matto alkuperäistä vai jälkeenpäin liimattua? yritän tässä pikku hiljaa tehdä ostoslistaa mitä kaikkea tarvitsen ennenkö revin ovipahvin auki,saisi kerralla kuntoon.jotain mattoahan sinne kaiuttimen taakse olisi hyvä...
  9. A

    Lancer 08 - 13 hifistys

    Vs: Lancer 08 - 13 hifistys mistä olette noita soittimien kehikoita tilailleet,tai keneltä ebaysta? löysin googlella halvempiakin paikkoja kuin ebay,kun postikulutkin huomioidaan. löysin kahta mallia: -metra sarja jossa tulee kaikenlaisia kiinnikkeitä mukana.joka sivustolla joku moittii ettei...
  10. A

    Käytettyn Lancerin ostaminen

    Vs: Käytettyn Lancerin ostaminen Onko noissa 2009> 1.8 koneella olevissa lancereissa kanssa jakohihnan vaihtoväli 90tkm?paljonkos se vaihtoväli on vuosissa? Semmosta ajatellu ostaa ja kaikki mitä myynnissä niin juuri 70tkm paikkeilla ajettu. Ruostuuko ne yhtä herkästi kuin vanhemmat?onko...
Ylös Bottom