Hakutulokset

  1. kuupo

    Ostetaan Lancer A17_ osia.

    Yrittänyt etsiä varaosanumero ota,mutta on kyllä vaikea laji
  2. kuupo

    4G32 GS polttoaine ongelmia

    Itse itselleni vastaten. Kohokammion pohjalta lähtee linja kiihdytyspumpulle. Matkalla linja tekee 2 mutkaa. Siellä linjassa on sisällä kuula joka on ajan saatossa jumittunut ja linja siksi tukossa. Jouduin poraamaan kaasarin kylkeen reiän tutkiessani ongelmaa. Nyt ne kuulat liikkuu niin kuin...
  3. kuupo

    Ostetaan Lancer A17_ osia.

    Tarvetta olisi korin ja sisustan pisteosille. Ovien ikkunalistat,jalkalistat ja kaikkea muuta. Myös ovet kiinnostaa jos joltain vielä löytyy. Kaikkea saa tarjota. Lahdesta kyselen. Ilmoitus ei vanhene ellen sitä sitten poista. Tarjoa yksityisviestillä tai viestillä nolla445455541 Lauri
  4. kuupo

    4G32 GS polttoaine ongelmia

    Kysytään nyt täältäkin. Miten oikeaoppisesti kuuluu polttosinelinjat mennä? Nyt bensapunpun paluulinja tulpattu ja paluu hoituu kaasareista. Miksi pumpussa on paluu jos se on tulpattu,niin ei varmaan noin alkuperäisesti mene. Jostain katsoin että pumpun kolmas linja olisi vain kalvon...
  5. kuupo

    Juu toki. Sähköpostina lauri@salot.eu ja numerona toimii 0445455541

    Juu toki. Sähköpostina lauri@salot.eu ja numerona toimii 0445455541
  6. kuupo

    Ostetaan vm-78 eli ykkös koppaseen Sapporoon osia

    Osia saa jenkeistä Rockautosta aika hyvin. Etsit vaan merkillä Plymouth Sapporo. Sama auto mutta jenkki markkinoille. Samoiten esim celesten osia löytyy kun hakee Plymouth Arrow merkillä
  7. kuupo

    4G63T 8V Sohc sähköt

    Mulla on tuo opus missä on aika seikkaperäisesti kaikki nuo sähköt. Tutkitaan asiaa
  8. kuupo

    Lancer mk2 1600 GSR

    Lanceri on nyt leimattu 15 vuoden lepäämisen jäljiltä.
  9. kuupo

    Mitsujen räjäytysohjekuvakirjoja -70-90 väliltä

    Ei se mitään. Minä löysin kyseiset opukset hetki sitten
  10. kuupo

    Mitsujen räjäytysohjekuvakirjoja -70-90 väliltä

    Lancerin kirjan ostan pois jos löytyy
  11. kuupo

    Lancer mk2 1600 GSR

    Vuosien etsimisen jälkeen hommasin tuollaisen mk2 lancerin Ilmeisesti noita 1600 GSR mallia ei hirveemmin ole Suomeen tuotu tai säästynyt. Onko jollain jotain maahantuonti lukuja?
  12. kuupo

    Voi poistaa

    Pitäs löytyä vielä
  13. kuupo

    Voi poistaa

    Voi poistaa
Ylös Bottom