Hakutulokset

  1. TurboMitsuL200

    L200 muutoskatsastusongelma

    Vs: L200 muutoskatsastusongelma Turbon ostin käytettynä yksityiseltä.
  2. TurboMitsuL200

    L200 muutoskatsastusongelma

    Yritin muutoskatsastaa turbolle niin vaativat jonkun alustavertailutodistuksen mistä ihimeestä semmosen oikein saa?
  3. TurboMitsuL200

    Mitsu L200 vm.-92 korin nostaminen

    Vs: Mitsu L200 vm.-92 korin nostaminen Niin pittää ,kahessa kohti on pooriliitokset niin niistä pultit auki ja nitkuttellee vähä pitemmälle ei muuta.
  4. TurboMitsuL200

    Mitsu L200 vm.-92 korin nostaminen

    Vs: Mitsu L200 vm.-92 korin nostaminen Hyttiosa on nyt korotettu 70mm lava ja tankki vielä irti ku rungossa hitsaamista reilusti. Tuli laitettua samalla pajeron turposarja tuohon (kauvan siitä oon haaveillu) ;). Hukkaportin se kello puuttu vaan siitä sarjasta sen laitoin ite siihen alunperin 35...
  5. TurboMitsuL200

    Mitsu L200 vm.-92 korin nostaminen

    Vs: Mitsu L200 vm.-92 korin nostaminen Nyt on homma alotettu otin lavan illalla irti kokonaan niin nyt voi hitsata uusia lavankiinnike korvakoita lavaan ja runkoon.
  6. TurboMitsuL200

    Mitsu L200 vm.-92 korin nostaminen

    Vs: Mitsu L200 vm.-92 korin nostaminen No komia tuo kuitenki on. ;) Tuossa minun L200 on vaihettu pajeron vaihelaatikko.
  7. TurboMitsuL200

    Mitsu L200 vm.-92 korin nostaminen

    Vs: Mitsu L200 vm.-92 korin nostaminen Silläkö sinäkin korotit 50mm ? Minä meinasin 70mm korottaa. Ja on muuten komia tuo sinun L200 kiiltävä musta passaa tosi hyvin ! ;D
  8. TurboMitsuL200

    Mitsu L200 vm.-92 korin nostaminen

    Vs: Mitsu L200 vm.-92 korin nostaminen Joo no sempä näkkee sitte kuhan rupiaa aukommaan niitä pultteja. Mitä sinne korin ja rungon välliin kannattaa laittaa ? Paksuseinästä rautaputkia ,ainesputkea pätkä aina pultin kohalle ? ::)
  9. TurboMitsuL200

    Mitsu L200 vm.-92 korin nostaminen

    Vs: Mitsu L200 vm.-92 korin nostaminen Ku rupiaa korin ja lavan pultteja aukasemaan niin alapuolelta pyörittää pulttipyssyllä mutta näytti että joka paikasta ei saa tavallisella suoralla lista-avaimella piettyä pulttia kiinni ? Pittääkö ite tehä sopiva avain ? ::)
  10. TurboMitsuL200

    Mitsu L200 vm.-92 korin nostaminen

    Vs: Mitsu L200 vm.-92 korin nostaminen Minä kiristin vääntösauvoja 25 kierrosta niin nousi noin 4 cm, mutta koria ku nostas vielä niin ei hipsis maastossakkaan lokareihin. Renkaina 31/10.5R15 Hankook Dynapro MT kesät talavet nuo renkaat. Oiskohan laillista ottaa oma vuotava polttoainetankki...
  11. TurboMitsuL200

    Mitsu L200 vm.-92 korin nostaminen

    Onko minkalainen homma nostaa koria 70mm että onko mittään erikoisempaa? Sais lokarien sissään renkaille lissää tillaa. Mitä kaikkia pittää muuttaa/seurata jos tuon verran nostaa? Vaatiiko korin nosto muutoskatsastuksen?
Takaisin
Ylös Bottom