Hakutulokset

  1. H

    Radalle sopivat renkaat

    Vs: Radalle sopivat renkaat Hommasin nankangin ns 2r medium semisliksit tw180. Tätä ennen minulla oli nankangin perus ns 2 kesärenkaat. Huomioita: -Päällisinpuolin kuluivat vähemmän yhden ratapäivän aikana (tosin ei niin helpposti todettavissa) mutta kudos vauroita näytti reunaan tulleen...
  2. H

    Jarrupalat ratakäytössä

    Vs: Jarrupalat ratakäytössä Federolta löytyy DS3000 kitkamateriaalilla olevat palat autooni, jotka ilmeisesti on ratakäyttöön tarkoitetut.
  3. H

    Jarrupalat ratakäytössä

    Vs: Jarrupalat ratakäytössä No helkkari minäkun olin sellaisia tilaamassa. Tällä hetkellä mulla on vakio jarrut motulin nesteillä ja joudun ajamaan tyylillä yksi kova ja perään yksi jäähdytys kierros ja sitten taas alusta. Oli jotenkin toive, että yellow stuffit olisi tuon tyylin poistanut...
  4. H

    Jarrupalat ratakäytössä

    Vs: Jarrupalat ratakäytössä Onko nuo ebc yeloow stuffit todellakin vain hyvät kadulle vaikka niitä radalle mainostetaankin?
  5. H

    Kurvi nopeuksista alastarolla?

    Vs: Kurvi nopeuksista alastarolla? Ok. Eli kesäkummeilla ei ole ongelma ajaa ekakurvi min. 110km/h lävitte jos vain autosta ja kuskista on siihen. Olisko jollain laittaa kokoradasta dataa noista kurvinopeuksista?
  6. H

    Kurvi nopeuksista alastarolla?

    Minkälaisia kurvinopeuksi teillä on ollut alastarolla pääsuoran jälkeisessä kurvissa? Itsellä ainakin vaikeuksia pitää vähintään 100 läpi kurvin katurenkailla. Toki heti tämän jälkeen tulee tiukka jarrutus seuraavaan kurviin. Toinen paikka on tuo kurvi ennen takasuoraa. Kuinka kovaa olette sen...
  7. H

    tupla-ahtimet evoon

    Vs: tupla-ahtimet evoon Yhden tupla-ahdin häkkyrän aikoinaan rakentelin vanhaan volvoon ja toimi ihan hyvin kunnes otin hieman liikaa painetta kaasutin koneelle. Haittapuolena oli suuri paino ja häkkyrän koko. Mutta eihän tolla ole väliä jossei ole rata-autoa rakentelemassa. Remmi + turbo...
  8. H

    Lukko etu akselille?

    Onko kellään kokemuksia evon etuakselille asennetusta lukosta esim. torsen tyyppisestä? Minkälaisia hyviä taikka huonoja puolia sen mukana on tullut?
Ylös Bottom