Hakutulokset

  1. J

    L200 4WD -04 laatikon/koneen ääniongelma -laatikko korjattu- koneesta ääntä

    Vs: L200 4WD -04 laatikon/koneen ääniongelma Missä teetitlaakeroinnin ja mitä maksoi? Mulla kans ääntelee laatikko moottorilla jarruttaessa 2. vaihteella. Mulla oli synteettiset redlinen öljyt laatikossa mutvaihdoin teboilin 80-90 ep öljyyn ni vähän hiljeni..
  2. J

    L200 laturi + alipainepumppu

    Vs: L200 laturi + alipainepumppu Löysin letkulle paikan oikean puolen lokasuojasta... nyt vilkuttaa nelivedon merkkivaloa vaikka takavedolla.... nelivedolla polttaa abs merkkivaloa :seina :seina
  3. J

    pajero sport, 4wd kytkentä, abs-valo syttyy..

    Vs: pajero sport, 4wd kytkentä, abs-valo syttyy.. Mun autosta löytynyt vesivuotoa... käytin vikakoodin luvussa motonetin motomaatilla... laite tunnisti auton alkoi tehdä testiä 3 kohdetta kävi läpi ja sit keskeytyi... ei pystynt käsittelemään järjestelmää... abs valo sammui mut syttyi uudelleen...
  4. J

    pajero sport, 4wd kytkentä, abs-valo syttyy..

    Vs: pajero sport, 4wd kytkentä, abs-valo syttyy.. Mulle toli toi sama ongelma abs valo... laturi vasta uusittu.... voitko tarkentaa mikä laturi ongelma sulla oli?
  5. J

    L200 laturi + alipainepumppu

    Vs: L200 laturi Niin auto on -04 4D56 konella 115hp
  6. J

    L200 laturi + alipainepumppu

    Laturin perässä olevasta alipainepumpusta on yksi lähtö... mihin tämä letku kuuluu? Edellisen omistajan toimesta tulpattu.
Takaisin
Ylös Bottom