Hakutulokset

  1. R

    Ayc öljynkorvike redline D4 atf

    Tere uskaltaisiko tuolla korvata mitsun oman ayc öljyn kun tuote tiedoissa lukee että korvaa ATF-SP II&III http://aijaa.com/OvizFr
  2. R

    Legnumin ohjaus jumittui vasemmalle

    Eli tänään ajoin parkk7paikalle auton ja ja renkaat oli tapissa vasemmalle olin kääntämässä pyöriä suoraksi kun ei ratti kääntynytkään eli jäi jumiin no vähänreippaampi vääntö ohjauspyörään ja remkaat lähti kääntymään kovan pamauksen saattelemana joten olisikohan hyviä ideoita mitä nyt hajosi ja...
  3. R

    Legnum type-s vm97 puola (kiire)

    Eli ostetaan puola kos jollain ois ylimääräinen Jkl Roope soikkeli Puh: nollaneljäneljä 9770454
  4. R

    legnumin katsastus pamahti päästöihin.

    elikkä legnumin päästöissä häikkä ja tyhjäkäynti kusee myös. tyhjäkäynnillä kuulee kun pätkäsee aina välillä sama tapahtuu myös kierroksilla(koko rpm alueella)hieman epätasainen ja kierroksia noin 650rpm :seina :seina :seina :seina :seina :seina :seina :seina uudet tulpat vaihdettu...
  5. R

    Rooppisvr4:n valkearatsu legnum vr4

    Terve vaan kaikille itse olen uusi voorumilla ja esittäydyn ylpeänä vr4 legnumin omistajana keskisuomesta. Päiväkirjaa tulen kirjoittelemaan aina kun jotain autolle teen perushuolloista erikoisempiin tuunauksiin/parannuksiin. Elikkä toissa päivänä ostin uudet etuiskarit ad:n tiskiltä hintaan...
  6. R

    Legnumin vikakoodit luetuksi missä?

    Eli ongelmana on kun kukaan jyväskylässä ei pysty tuohon legnumin ohjainlaitteeseen. Delta autolla nostivat kädet pysty
  7. R

    Ostetaan Legnum/galant vm97 srs:n kellojousi

    Eli katsastus ensiviikolla ja maanantaina menee legnumi vikakoodin lukuun ja veikkaisin itse kellojousta syylliseksi niin saa tarjota jos joltain nurkista löytyy. Saa tarjota yv tai soittamalla/tekstiviestillä Roope soikkeli Jyväskylä Nolla44yhdeksän9770454
  8. R

    Uskaltaako ford formula 5w 30 laittaa legun moottoriin

    Elikkäs onko tuo sitä samaa öljyä mitä laittavat ford huollossa?
  9. R

    Kiinnostusta kimppatilaukselle? Meek.com.au

    http://www.meek.com.au/legnum/galant-vr4-v6/engine/hydraulic-lifters-legnum-v6.html Ajattelin tuolta tilata tarvike nostajat kunhan ensin rikastun eli ensi kuussa. Jos löytyy halukkaita mukaan tilaamaan osia samaan aikaan kun itsekkin tilaan niin ajattel7n olla yhteudessä tuonne meekille ja...
  10. R

    Valkoinenratsu legnum vr4

    Terve vaan kaikille itse olen uusi voorumilla ja esittäydyn ylpeänä vr4 legnumin omistajana keskisuomesta. Päiväkirjaa tulen kirjoittelemaan aina kun jotain autolle teen perushuolloista erikoisempiin tuunauksiin/parannuksiin. Elikkä toissa päivänä ostin uudet etuiskarit ad:n tiskiltä hintaan...
  11. R

    Mistä nostajat edullisesti vr4 leguun? V6 tt

    Mistähän nuo saisi edullisesti kun ilmeisesti nuo vaparin nostajat ei käy mitä motonet tarjoaa v6 koneelle?
  12. R

    O / legnumin v6 vr4 moottorin suoja

    Eli kyseiset osat hakusessa saa tarjota yv tai viestillä 044yhdeksänseitsemän7 0454 Soikkeli roope jyväskylä
  13. R

    Vr-4 legnum mistä iskunvaimentimet eteen?

    Juu eli tuli tänään ostettua vr4 leguaani :peukku ja kolisee oikea etukulma veikkaisin iskareita koska kolisee aina montuissa joten mistähän nuo löytäisi kohtuu hintaan? entäpä sopiiko vr4 galantin iskunvaimet ja muut alustan osat tuohon leguun? kiitos jo etukäteen
Ylös Bottom