Hakutulokset

  1. makkis

    Mitsubishi Eclipse GS 2.0 Varaosat??

    Vs: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 Varaosat?? Paikallinen Fixus-ketjun myymälä (AutoPro) on mulle ainakin osannut myydä suoraan Eclipsen osia ihan rekkarin perusteella. Tähän mennessä ostettua on etuiskarit, etupyöränlaakeri, ilmansuodin, öljynsuodin, tulpat. Oli varmasti jotain muutakin, mutta...
  2. makkis

    makkiksen Eclipse -94

    Vs: makkiksen Eclipse -94 Löysin jenkkilästä paikan joka myy uusia puskureita suhteellisen järkevään hintaan, ongelmana oli tietysti se että eivät lähetä Suomeen ja vaikka olisivatkin niin toimituskulut olisivat kuitenkin olleet tuplat puskurin hintaan nähden. Tein sitten varasto-osoitteen...
  3. makkis

    makkiksen Eclipse -94

    Vs: makkiksen Eclipse -94 Muuten saattaisin harkitakin keulan vaihtoa, mutta tuosta kun puuttuu konepelti ja lokareissa on ruttua yms. Ni tuohon facelift keulaan kun ei tarvitsisi kuin puskuri ja äärivalo. Pitää tsekata noiden osien kunto, mutta kyllä ne löytyy ja joutaa myytäväksi.
  4. makkis

    Eclipse 1.8l -94

    Vs: Eclipse 1.8l -94 Jos joku tietää mistä voisi saada tuollaisen etupuskurin, vaikka ulkomailta niin saa vinkata. Tuli kuitenkin tästä lähistöltä haettua varaosa-auto, katolleen parisen vuotta sitten ajettu yksilö 4G63-moottorilla. Harmi vaan kun tuosta ei käy tuo etupuskuri. Tämä uusi...
  5. makkis

    Eclipse 1.8l -94

    Vs: Eclipse 1.8l -94 Löytyihän se tuosta 8km päästä, ojaan ajettuna ja puuta päin. Pikkusen sai taistella sitä pois kun lumi oli jäätynyt muotoonsa auton ympärillä, mutta taljoilla ja traktorilla lähti. Vaurioita tuli toinen etu äärivalo ja etupuskuri yms. pientä. Mutta parasta oli kuitenkin...
  6. makkis

    Eclipse 1.8l -94

    Vs: Eclipse 1.8l -94 Tämä auto on varastettu 16.3-17.3 klo 21-18 välisellä ajalla. Tekijät ovat ehkä läheisestä koulukodista karanneita poikia jotka ovat auton vieneet 16.3 klo 21-22 välillä. Auto on suurinpiirtein kuvien mukaisessa kunnossa, paitsi alla oli alumiinivanteet talvirenkailla.
  7. makkis

    makkiksen Eclipse -94

    Vs: makkiksen Eclipse -94 Vähän hiljaista on nyt ollut tämän kanssa kun on ollut muita projekteja. Tänään kävelin tallille ja kattelin että onpas tyhjä paikka pakettiauton ja traktorin välissä....... V***U Mitsua ei näy missään. Eli tämä auto on varastettu 16.3-17.3 klo 21-18 välisellä...
  8. makkis

    makkiksen Eclipse -94

    Vs: makkiksen Eclipse -94 Kiitoksia! Mutta nyt ei etsitty nappi/katkaisijaa. Vaan sellaista "kytkinlevy" sarjaa joka kulkee jenkkilässä nimellä End clutch kit.
  9. makkis

    makkiksen Eclipse -94

    Vs: makkiksen Eclipse -94 Tuo kiinnostaisi kyllä itseäkin, koska helpottaisi sen kytkinpaketin etsintää. Tänää sitä etsittiin paikallisen varaosapuljun kanssa, mutta kun ei ole minkäänlaista varaosanumeroa tms. pohjaa mitä osaa ollaan etsimässä, pysähtyi homma siihen.
  10. makkis

    makkiksen Eclipse -94

    Tosiaan hakusessa olisi kuskin sivupeili tai vaikka molemman puolen peilit, sekä sisustaan kojelaudan ja keskikonsolin osia. Ja jos jollain on tietoa tuosta automaattilaatikon OD kytkimen korjaussarjasta niin kaikki tieto on tervetullutta. Edullisia vanteita ja renkaitakin saa tarjota.
  11. makkis

    Eclipse 1.8l -94

    Pistetääs nyt tämmönenkin projekti näytille. Itse olen pidemmän linjan Bmw harrastaja, joten Mitsut on minulle hieman vieraita ja voi varmasti sanoa että varsinkin Eclipse on hieman hankalempi harraste. Mutta pidemmittä puheitta itse autoon. Selailin eräs päivä Avk:n sivuja ja siellä oli...
Ylös Bottom