Hakutulokset

  1. C

    Carisma 1.6 98 vm mittaristo valot?

    Moro, kaikki mittaristovalaistus valot pimeänä. Varoitusvalot toimii. Kirkkaussäätö ei oo toiminnu. Mistä vikaa etsiin?
  2. C

    Carisman kierroslukumittari

    Moro, carisman kierroslukumittari lakkas toimimasta, ensiks meni viisari nykiväks. Sitten tippu nollaan, kovassa kiihdytyksessä pyörähti ympäri :D Tietääkö kukaan mikä vika? Pystyykö korjaan. Pitääkö toimia katsastuksessa? Auto 1.6 litranen 98vm carisma.
  3. C

    Lancer 1.3 1997 käynnistyy huonosti pakkasella

    Tuli tuossa mieleen ku täällä on näitä mitsumiehiä, velipojalla 97 vm Lancer 1.3 litrainen kone. Oireilee sillain että kovilla pakkasilla -25 ei käynnisty kunnolla. Pitää lämmittää kauan ennenkö lähtee. Lauhemmilla pakkasilla käynnistyy hyvin. Ihan ku jotain jäätys mikä estää käynnistyksen...
  4. C

    Mitsubishi carisma 1.6 1998 SRS valo palaa!

    Hei, carismassa ei toimi istuin lämmittimet. Käytin apukuskin penkin irti, ja katsoin vastuslankoja. Molemmat pistokkeet oli irti. Laitoin penkin ja pistokkeet takaisin. Palamaan jäi srs valo. Saako valoa kotikonstein pois? Apuja kiitos.
  5. C

    Carisma 1998 Moottorin merkkivalo!

    Hei, minun 1.6 1998 vm carismassa on syttynyt välillä moottorin oranssi vikavalo. Tekee yleensä kun ajaa pienillä kierroksilla pientä nopeutta. Mutta kun kiihdyttää ja painaa kaasua sammuu kun kierrokset nousee. Tietääkö joku onko tää ajoittainen vikavalon vilkahdus merkki vakavasta viasta.
  6. C

    Carisma 1998 takasumuvalot !

    Hei, carisma 98 ei toimi takasumuvalot. Polttimoille ei tuntuis tulevan virtaa. Kun yleismittarilla mittasin, rele uusittu jalkatilaan. Kun kytkimestä pistää valot päälle rele rutisee niinkuin vanhakin. Voiko olla vikaa johtosarjassa? Apuja kiitos :)
  7. C

    Carisman vaihteiston toiminta.

    Hei, eli minulla on Carisma 98 vm. Olen huomannut että ykkös vaihde hieman takertelee. Eli ei mene helposti päälle, vaikka auto ei ole kovassa liikkeessä. Muuten vaihteisto toimii. Auttaisiko öljyn vaihto mitään ongelmaan? Ja jos joku tietää minkänlaisella viskositeetillä öljyn pitää olla...
  8. C

    Carisma 98 mittarivalot?

    Hei, 98 carismasta osa mittarivaloista pimeenä. Pystyykö mittariston purkaan ja polttimot ite vaihtaan? Apuja kiitos :)
Ylös Bottom