Hakutulokset

  1. osku

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Nyt pitäs toimia. Tommone oli kiva ku se toimi. ::)
  2. osku

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Kuka tunnustaa
  3. osku

    Evo Fail pic. nro1

    Vs: Evo Fail pic. nro1 Mun vanhaa korollaa kuulemma hinattiin kans poikkituesta, jonka jälkeen lasikuitupeitto kiinni ;D Lopputuloksen arvaa..
  4. osku

    Uudeltamaalta ruostehitsaajia

    Onko jollain tiedossa uudeltamaalta / +50km hyviä ruosteenkorjauspaikkoja, jonka jälkeen samaa kohtaa ei tarvi joka vuosi olla hitsaamassa uudestaan. +Plussaa olisi että samasta paikasta löytyisi ammaittaitoista maalausta +Edullinen, eli ei tarvi olla yritys Ehdoton vaatimus on alle 2vk...
  5. osku

    Huom! Yksityisviestien siivoustalkoot

    Vs: Huom! Yksityisviestien siivoustalkoot Tyhjensin omat yksityisviestit, 28 sivua :-X
  6. osku

    Romuraudan myyminen

    Vs: Romuraudan myyminen Jos Soinissa asut, niin Lapualla on 2 paikkaa, ruuskasen romu ja sitte entinen jylhän metalli (nyk ilmeisesti joku muu). Molempiihin kannattaa soittaa ja kysyä "tarjous". http://www.romukauppiaat.com/index.php?id=63...
  7. osku

    Evo3 lisää tehoa?

    Vs: Evo3 lisää tehoa? Älä osta cometikkia, mulla meni niitä 2. HKS tai vastaava, niin säästät kun ei tarvi koko aika ottaa auki. Toi 30 alkune garretti on ihan hyvä, jos haluat joku 400-500hv. Jos enemmän niin t04z ;D Tota ralliarttia et saa säädettyä kovinkaan helposti. --> haltec, hestec...
  8. osku

    H11 polttimot Xenonien kaveriksi

    Vs: H11 polttimot Xenonien kaveriksi http://global.ebay.com/HEAD_LIGHT_BULB_TOYOTA_COROLLA_2010_H11_4300K_AMBER_FOG/160463063925/item
  9. osku

    Aivan loistava EVO X pätkä

    Vs: Aivan loistava EVO X pätkä Mä muistelisin että niillä olisi ollu tässä talven aikana ammattikopterikuvaaja haussa. Samassa oli kuvaa kopterista ja se ei ollut mikään markettimalli, vaan ihan custom build. Ja jos oikein muistan niin kameroita oli useita, tuo 5d II oli vissiin yks...
  10. osku

    Auton sulattelu paikka Tikkurilassa?

    Vs: Auton sulattelu paikka Tikkurilassa? Vie kantsun Prismaan. Sielä on varmaa 10°C lämmintä. Tilaakin on nykyään vaikka muille jakaa ;D (~40 000m2) Prisman viereisessä nesteellä näyttää olevan TSI halli, luultavasti jopa käsinpesu onnistuu sielä. Tätä paikka en ole kuitenkaan kokeillut.
  11. osku

    Gran turismo keskustelua

    Vs: Gran turismo keskustelua Mä oon pelin alussa löytänyt sieltä evo 2 ja evo1 on ollut useita. Yks e39 galant vr4 sielä oli joskus kans muttei kuitenkaani evo 3. Vaihda evo 4? ;D Jossullon siinä viriä nii saat evo6 RS kaikilla palikoilla :)
  12. osku

    Gran turismo keskustelua

    Vs: Gran turismo keskustelua Liian pitkä ketju luettavaksi yhteen putkeen ja hakusanalla evo tulee liikaa tuloksia ;D Itseä himoittaisi saada evo3, mutta mistä / miten sen saa ostettua? Kaupasta näytti saavan evo4--> mutta ei kolmosta :-\
  13. osku

    Threadi hauskoille kuville, videoille yms. sonnalle!

    Vs: Threadi hauskoille kuville, videoille yms. sonnalle! Mä luulen että ton tajuaa ainoastaan totiset mitsuharrastajat :-\
  14. osku

    JDM Evojen dynotuloksia

    Vs: JDM Evojen dynotuloksia Aijjaijai, paha moka. Oma kolmonen kävi kans st motorssis korjauksessa ja pyysin tarkistamaan sekokset. No työtä käskettyä ja ne pisti penkkiin. Lopputuloksena sulanu takapuskuri :o
  15. osku

    evo2-3 etuvetarin pituusero gsr-rs??

    Vs: evo2-3 etuvetarin pituusero gsr-rs?? Mutu, mutta kyl mä luulen että gsr ja rs on yhtä pitkät vetarit.
  16. osku

    Mikä hylsy Evo 5 kannenpultteihin?

    Vs: Mikä hylsy Evo 5 kannenpultteihin? Mulla on koskematon sarja biltemasta ostettuja 12 kulmaisia hylsyjä, uuden paketis. :)
  17. osku

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi? ajaako jätkä vasemmalta? :peukku
  18. osku

    liitinpihdit vaihtopäillä?

    Vs: liitinpihdit vaihtopäillä? Veikkaan johtoholkkia varten.
  19. osku

    matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

    Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita? Tää sitte on mahtava puhelin :peukku
  20. osku

    Nettiautosta bongattuja

    Vs: Nettiautosta bongattuja Tosta jollekki evo 3. Koneen sisusta täynnä kaikkia kivaa (ainaki oli omana aikana). Pienellä fiksaamisella saa kovan rassin http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/3512720
Ylös Bottom