Hakutulokset

  1. P

    mitsubishi galantin tyhjäkäynti moottori

    Vs: mitsubishi galantin tyhjäkäynti moottori tänään tilattu uusi bensan suodatin galanttiin. menee ensiviikolle ennenkuin sen saa haettua paikalliselta motonetiltä.. tosiaan kaasutin putsattu gleanerilla ja tyhjäkäyntimoottoria kanssa putsattu... crcllä tarkastettu että ei ole alipainevuotoja...
  2. P

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Kirjoitan nyt tähänkin keskustelu palstaan kun olen uusi täällä glubissa niin en oikein tiedä minne kirjoittaa aiheesta... Minulla on mitsubishi Galant vuosimallia 1990 ja 2.0 monipisteruiskulla ja ongelmana minulla on siinä sellainen että palaa moottorinhäiriövalo...
  3. P

    mitsubishi galantin tyhjäkäynti moottori

    Vs: mitsubishi galantin tyhjäkäynti moottori No joo. Ensinnäkin olen ihan uusi täälä mitsuglubissa niin ei ole tietoa että minne pitäis laittaa kyseiset viestit/kommentit menemään.. ja en ole saanut millään mitattua tietoja autosta kun tuskin tuossa 1990 luvun galantissa on mitään obd luku...
  4. P

    mitsubishi galantin tyhjäkäynti moottori

    Elikkä sattuisiko keneltäkään löytymään mitsubishi galant vuosimalli 1990 ja 2.0 ruisku lla olevaan bensa autoon tyhjäkäyntimoottoria halvalla... itsellä sellainen vika autossa että mittaristoon syttyy moottorinhäiriö valo jatkuvasti ja sammuu hetkeksi ja taas syttyy ja samalla lopettaa kaasun...
Ylös Bottom