Hakutulokset

  1. L

    Keskustelua toimenpiteistä jolla voidaan vaikuttaa ajoakun kapasiteettiin.

    lisäisin tähän oman kokemuksen 2v takaa merkkihuollon DBCAM: maksoi 100euroa ja mitään muutosta ei akustoon tullut. Yhtään enempää ei akkuun mennyt energiaa latauksessa. Vielä kk sitten auton sähkö range oli nollakelissä 27km, todellisuudessa sähköllä pääsi maks 25km. Tein BMU resetoinnin, ja...
  2. L

    Keskustelua toimenpiteistä jolla voidaan vaikuttaa ajoakun kapasiteettiin.

    Omassa MY14 akuston SoH oli 62% ja ajettu 155000km, merkkihuolto teki pyynnöstäni akuston freesauksen, josta ei ollut mitään apuja, hintaa oli kyllä 100euroa. En tiedä oliko tehty väärin prosessi....mutta sen kokemuksen perusteella en suosittele.
  3. L

    Sisätilan esilämmitys

    Vs: Sisätilan esilämmitys Moi, en ole saanut toimimaan, luulisi että manuaalinen asetus toimisi myös ilman etäohjausta. Ne joilla esilämmitys toimii niin käynnistyykö teidän autossa puhallin? Nyt tosiaan ei omassa tapahdu mitään.
  4. L

    Watchdog Appi

    Aattelin laittaa tännekin tiedoksi, kun törmäsin hiljattain WatchDog appiin, jolla voi seurata akuston varausta, akuston kuntoa ym ym. tietoja. Appi on ilmainen (android) ja sovellus tarvii toimiakseen bluetooth OBD lukijan. Daniel Santos on appin tekijä ja hän ylläpitää Facessa ryhmää PHEV...
  5. L

    Sisätilan esilämmitys

    Hei, onko tietoa miten toimii sähköinen sisätilan esilämmitys? itselläni on 2014 PHEV ja monitoiminäytön valikoista löytyy Remote Climate Control ja sieltä ajastusasetukset. Jos laitan ajastuksen päälle pvm ja klo aina ja mode-valintaan lämmitys tai etulasin lämmitys, niin ajastettu aika kun...
Ylös Bottom