Hakutulokset

  1. MaoFacko

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    En ole ihan kaikkia viestejä lukenut, mutta mitäs jos jättää alkuperäisen anturin paikoilleen. Katkaisee jommankumman liittimeen tulevan johdon ja siihen katkaisija väliin. Luulis toimivan niinkin, ainoastaan mittaristossa ei näkyisi mitään lämpötilaa.
  2. MaoFacko

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Sähkölämmitteisellä etulasilla on aina oma kytkin. Eli ei ole yhteydessä muihin lasilämmityksiin
  3. MaoFacko

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Sähköinen tuulilasinlämmitin toimii +5 asteessa ja kaikki siitä kylmemmät ulkolämpötilat.
  4. MaoFacko

    Outlander PHEV tietoa/neuvoja lisävalojen asennukseen

    En ottanut kuvia projektista. Tein sähkökeskuksissa virtakiskoissa käytettävästä paksusta alumiinista telineet. Teline näyttää sivusta F kirjaimelta, mihin valot on kiinnitetty. "F" teline on kiinnitetty syylarin kiinnitysruuvien alle. Etumaski oli loppuenlopuksi aika helppo, kun käytti aikaa...
  5. MaoFacko

    Outlander PHEV tietoa/neuvoja lisävalojen asennukseen

    Kaikki kromi/hopeanväriset osat on teipattu kiiltävän mustaksi.
  6. MaoFacko

    Outlander PHEV tietoa/neuvoja lisävalojen asennukseen

    Tottahan toki. Heräte kuskinpuolen pitkästävalosta. Musta liitin ja sieltä punainen johto. 12V kuskinpuolen sulakeboxista paikasta F1. Maadoitus generaattorin kyljestä.
  7. MaoFacko

    Outlander PHEV tietoa/neuvoja lisävalojen asennukseen

    Selvä homma, kiitos vastauksista. Itse ajattelin upottaa ne noihin aukkoihin, mitä on mitsun logon ja kilven välissä. eli 2kpl led baria. Lähipäivinä pitäis valot saapua, niin pääsee toteuttaa...
  8. MaoFacko

    Outlander PHEV tietoa/neuvoja lisävalojen asennukseen

    Valitettavasti alkaa illat ja yöt pimenemään. Olisi aika asentaa lisäpitkät keulalle. (MY16) Onko jollakin tietoa, mistä olisi helpoin ottaa virta konehuoneesta? Sulakeboxissa ei löytynyt / tai en huomannut mitään selkeää "virtakiskoa" Kiitos vastauksista jo etukäteen.
  9. MaoFacko

    PHEV Watchdog

    Mul on tommonen. En saanut toimimaan watchdogin kanssa. Tilasin ebaystä vgaten ja se alko toimii samantien.
  10. MaoFacko

    PHEV Watchdog

    Jos jollakin tarvetta, niin laitoin myyntiin Vgate iCar PRO BT3.0 Android tonne myyntipaikkaan...
  11. MaoFacko

    Outlander phev akun kunto

    Tässä vielä toinen tänään mulla koeajossa ollut. Outlander PHEV 2016. Tästä autosta tein diilin :cool:
  12. MaoFacko

    Outlander phev akun kunto

    Tässä tänpäiväsen koeajossa olleen 2016 Outlander PHEVin tilaa...
  13. MaoFacko

    PHEV Watchdog

    Pistän YV.
  14. MaoFacko

    PHEV Watchdog

    Herttoniemessä
  15. MaoFacko

    PHEV Watchdog

    Tai jos joku viitsii lähteä mittaamaan, tarjoon kuljetukset ja safkat.
  16. MaoFacko

    Outlander phev akun kunto

    Olen lähiaikoina menossa ostamaan Outlander PHEV:iä, akun kunto olisi kiva tarkistaa ennen ostoa. Olisiko jollain lainata OBD bluetooth palikkaa pääkaupunkiseudulla. Olen tilannut oman palikan, mutta ei varmaankaan kerkeä saapua, ennenkuin menen ostamaan auton.
  17. MaoFacko

    PHEV Watchdog

    Olen lähiaikoina menossa ostamaan Outlander PHEV:iä, akun kunto olisi kiva tarkistaa ennen ostoa. Olisiko jollain lainata OBD bluetooth palikkaa pääkaupunkiseudulla. Olen tilannut oman palikan, mutta ei varmaankaan kerkeä saapua, ennenkuin menen ostamaan auton.
Ylös Bottom