Hakutulokset

  1. jyrio

    colt/lancer ecu..../colt moottorihuolet

    Vs: colt/lancer ecu..../colt moottorihuolet Wuhuu..Coltti ulkona...Ja nyt siis tolla 12v koneella ja nyt eiku :driver Kiitokset kaikille asiaa kommetoineille ja apua tarjonneille
  2. jyrio

    colt1.5 8v colt 1.512vksi?

    Vs: colt1.5 8v colt 1.512vksi? kyseessä siis vuosimalli 1990
  3. jyrio

    colt1.5 8v colt 1.512vksi?

    Tein tuossa tekniikan vaihdon coltiiniini eli 8v kone pois ja 12v tilalle..johtosarjat joutui tietenski vaihtaa mutta...nyt iski ongelma..eli toi 12v boksi oli rikki (ei avannut 4 syltyn suutinta) nyt tekee visiin vielä tota vanhaakin vikaa mutta nyt ei anna edes kipinää??? puolan jännite on...
  4. jyrio

    colt/lancer ecu..../colt moottorihuolet

    Vs: colt/lancer ecu..../colt moottorihuolet en usko tuohon koska tekee saman ilman tulppia ja tulipa vielä kokeiltua ilman venttiilikoneistoa eli että ei nyt sitten kuitenkin olisi päässyt venat hakkaan mäntiin mutta ei... sama vika :seina Ja kyllä kyseessä on juurikin 88-92vm Täytyy vissiin...
  5. jyrio

    colt/lancer ecu..../colt moottorihuolet

    Onkohan noissa 12v<->8v koneissa boxeissa kuinka paljon eroa? Eli tilanne on tämä... Coltista hajosi kone...Pari viikkoa sitten alkoi pakoputkesta työntään valkoista savua (epäilen vesihöyryä enemmänkin).Joten reippaana poikana otin coltista kannen pois ja pesin kannen.Ei ainakaan selviä...
  6. jyrio

    Carisma alustasarja

    Eli siis tuo vulvan sarja käy suoraan?!! kun oon kuullu niin monenlaista mielipidettä tuosta asiasta,jotku sanoo että ei oo siellä päinkää,jotku taas että takana sama ja edessä eri(ja sama päinvastoin).Ja viimeiseksi vaan ei vähäisemmäksi tulee ne jotka "ilmeisestikkin tiesivät" että samat... :)
  7. jyrio

    Carisma alustasarja

    Mitkä iskarit ja mistä ostit ja paljon makso ??? ;) Ku oon itekki ettiny noita sarjoja eikä vissii taida sellasta sarjaa olla että sais saman valmistajan jouset ja iskarit?.
  8. jyrio

    Tuninkipalikkaa Liettuasta...ja halvalla

    Mitenkäs tuo maksupolitiikka tuolta tilaamalla? etukäteen vai jälkivaatimuksella?ja jos etukäteen niin Pystyykö luottaan?ittellä lähtis tosiaan tilaukseen sieltä osia aika reilusti joten pakostakin epäilyttää.... ???
  9. jyrio

    Tuninkipalikkaa Liettuasta...ja halvalla

    Joo voisin tilata jos siihen kimppaan tulee muita kunhan vain saisin tuo auto soittimen myytyä niin tilaus lahtee heti....
  10. jyrio

    carisman alustan erot 1,8<->1.6?!

    Tuossa katselin "omistaja käsikirjaa" ja huomasin että carismassa tuo 1.8GDI on muistaakseni 20mm matalempi kuin tuo 1.6 koneella varustettu sisarensa.... ja mietin vaan että tuleekohan tuo ero jousista ja iskareista vai onko kori eroja??Olisi nimittäin aika halpa keino saada tuo 20mm kenttään...
  11. jyrio

    Carisma ajotietokone

    niinpä... :(
  12. jyrio

    Carisma ajotietokone

    no toihan on nyt ihan silkkaa v*****lui ??? :seina ???
  13. jyrio

    Carisma ajotietokone

    Onko tietoo...jos haluan tuohon carismaan tuon ajotietokoneen niin mitä joudun muuttamaan?mallia: lisäpalikka väliin vai mittaristo,johtosarja ja ecu uusiksi ???
  14. jyrio

    Carismaan Korisarja

    Re: Carimaan Korisarja Jees...eli tänään varmistui että korisarjan saa tehdä itse kunhan korin mitat ei muutu yli rajojen (leveys 100mm pituus en muista) ja kunhan niissä ei ole mitään "teräviä ulokkeita) ;D    Oli oiken pakko soittaa akelle tänään kun alkoi jo vaivaamaan tuo asia    :o   Ja...
  15. jyrio

    Carisma 1.8 msx.

    Re: Carisma 1.8 msx...Ostettu. Kyl vaan tyylikäs peli... 8)
  16. jyrio

    Carismaan Korisarja

    Re: Carimaan Korisarja joo niin olen ymmärtänyt että lancerihan se mutta omaa silmää mielyttää enemmän tuo "ralli look"
  17. jyrio

    Carismaan Korisarja

    Re: Carimaan Korisarja itselläni ois tarkotus tehdä tuo tai tuon kaltainenevo V sarja   eli   http://root.cern.ch/~rdm/Carisma.html tuossa linkissä on myös kohtuulliset kuvat joihin saa jopa hieman mitoitusta tehtyä
  18. jyrio

    Carismaan Korisarja

    Re: Carimaan Korisarja Toivon todella että asia on noin koska itsennikin on halu tehdä jotain "erikoista" ;D
  19. jyrio

    Carismaan Korisarja

    Re: Carimaan Korisarja heitän pointtini tänne...itse meinasin alkaa tekemään tuota carisma gt.n korisarjaa mutta työkaveri kertoili hiukan asiasta.On kuulemma näin että yli 97vm autoihin ei saa itse valmistettuja osia laittaa koska kaikissa täytyy olla e-hyväksyntä...laitoin kyselyn AKElle ...
Takaisin
Ylös Bottom