Hakutulokset

  1. D

    L200 my17

    Ei oo valoja vielä, kun en oo laiskuuttani jaksanut tehdä asialle mitään. 104 tkm on nyt mittarissa ja hyvin jyskyttää.
  2. D

    L200 my17

    Minkälaisia renkaita teillä on näissä alla? Nykyinen rengaskoko on 245/65 17 ja kovasti tekis mieli kasvattaa sen verran kuin ilman muutoskatsastusta onnistuu. Ajattelin ympärivuotisia renkaita, joilla pääsisi vähän myös maastossa. Ymmärtääkseni nämä nyt ainakin sais ilman muutoskatsastusta...
  3. D

    L200 my17

  4. D

    L200 my17

    Onko kenelläkään kokemuksia tämän mallisarjan L200:n moottorin softapäivityksestä? Itse laitatin autoon viikko sitten Celticin ohjelman. Persdynossa ei vetopuolella tuntuvaa muutosta, mutta äkkiseltään tuntuisi, että seka-ajon kulutus olisi pudonnut ainakin tietokoneen lukeman mukaan. Pitää...
  5. D

    L200 my17

    Morjensta vaan kaikki! Minä ostin viime elokuussa vuosimallia 2017 olevan esittelyauton. Tämä yksilö on Clubcab ja olen sittemmin massuuttanut auton, laitattanut siihen webaston ja nyt sain lopulta siihen lavakaaret ja matalan lavakatteen. Vielä olisi suunnitelmissa lisävalojen asennus keulalle...
Takaisin
Ylös Bottom