Hakutulokset

  1. T

    Akkulaturi mykkä -> johto poikki.

    Akkulaturi meni yllättäen mykäksi kun siirsin hieman eri paikkaan. Hetken ihmettelyn jälkeen huomasin että verkkojohtoa käänntämällä eri asentoon laturiin tuli valot pälle. Pikainen googletus ja tämä onkin ilmeisen yleinen ongelma. Tässä hyvä ohje jos itse meinaa korjailla: Tuo kansi on...
  2. T

    Outlander phev nykii ”moottori jarrutuksessa”

    Takaisin tullessa sama vika tuli 3 kertaa päälle. Kotona käytin liikkeessä spesialisti ammattilaisella ja siellähän oli vikakoodi luettavissa: C1078 Etu ja taka-akselin pyörintä nopeus ero liian suuri. Tämä ilmeisesti vaati vielä kuuman kelin + matka ajon että ero kasvoi tarpeeksi suureksi...
  3. T

    Outlander phev nykii ”moottori jarrutuksessa”

    Jostain syystä ei ollut tallentunut mitään vikakoodeja. Ilmeisesti tilapäinen häiriö. Matka jatkuu ja ei muuta ko kovaa ajoa
  4. T

    Outlander phev nykii ”moottori jarrutuksessa”

    Käytin liikkessä. Ei ollut avoimia kampanjoita. Tarkostivat vielä valmistenumerolla kun on tuontiauto. Jostain syystä ei ilmamassamittaria tarvi vaihtaa. Muutenkin nykiminen oli normaalia, vaikka ennen ei ole sitä tehnyt. Tänään sitten kesken reissun matka-ajossa tuli pari kertaa vikakoodi: ev...
  5. T

    Outlander phev nykii ”moottori jarrutuksessa”

    Kuulemma ei ollut aukiolevia kampanjoita autossa. Ilmeisesti tuo ilmamassamittari on uudempaan versioon, eikä koske -14 vuosimalleja. Pitänee kiikuttaa huoltoon kunhan saan ajan.
  6. T

    Outlander phev nykii ”moottori jarrutuksessa”

    Missähän mahtaa olla vika kun tällaista tekee: - akku tyhjä - normal mode ja normi asetukset. - kaasulta kun nostaa jalan niin nykii jonkin aikaa ennen kuin tasoittuu - välillä pitkäänkin nyityttää ja käynnistelee moottoria uudelleen. Mittaristoa kun katsoo niin samaan aikaan moottorista...
  7. T

    VIN koodi ja osanumerot + tilaus

    Tuli vastaan tällainen sivusto josta näkee osanumerot VIN koodilla: https://partsouq.com/ Muutama osan katsoin, joiden koodi mulla oli jo ennestään tiedossa. Näytti pitävän ainakin minulla paikkansa. Lisäksi täältä näyttäisi vaavan osia hieman edullisemmin kuin paikallisesta liikkeestä...
  8. T

    Outlander PHEV 2014 puhaltaa sisään vain viileää

    Minulla lähti myös lämmöt pelamaan koko järjestelmän puhdistuksen (monta kertaa) sekä sihdin pois jättämisen jälkeen. Tuo AOT84:n ongelma kuullostaa eriltä mitä täällä muilla on ollut. Itse järjestelmä tuntuu pelaavan. Voisiko olla termostaatissa vikaa? Perus kiinan ODB lukijalla ja android ODB...
  9. T

    Outlander PHEV 2014 puhaltaa sisään vain viileää

    Miten on Jiipetellä toiminut? Vieläkö tulee lämmintä?
  10. T

    Outlander PHEV 2014 puhaltaa sisään vain viileää

    Ei ole minulla vielä homma edennyt. Sen verran kylmää ollut että ei ole tarennut kierteleen korjaamoja ja kysellä tarjouksia kennon vaihtoon / puhdistukseen. Jos nyt viikolla pääsisi kierteleen.
  11. T

    Outlander PHEV 2014 puhaltaa sisään vain viileää

    Mielenkiinnolla seuraan... Itsellä -14 phev. Viimetalvena lämmitys toimi vielä normaalisti. Mutta nyt ei tule enää lämmintä ilmaa. Aluksi kun kone kylmä niin ilmeisesti lämmittää sähköllä nestettä, ja silloin tuleekin ~kädenlämpöistä ilmaa, (energiankulutus näytöstä näkee että ilmastointi...
  12. T

    ASX Käsijarru/Jarrusatula ongelma

    https://recall.trafi.fi/?q=ASX#vclass=&mark=&model= Tuolla näytti oleva kampanja juuri takajarrusatuloihin. Kampanjan tiedot KampanjaKoodi: R30348 EY-hyväksyntänumero: e1*2007/46*0368, e1*2001/116*0406 Merkki: Mitsubishi Malli: ASX, Outlander, Outlander PHEV Vikakohde: Takajarrusatula...
Ylös Bottom