Hakutulokset

  1. N

    Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

    Mullakin temppuili ensin epäsäännöllisesti kunnes tilttasi kokonaan. Motonetissä maksaa alle viisi euroa, joten halpa kokeilla auttaako. Löytyy varmaan kaikista varaosaliikkeistä.
  2. N

    Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

    Vinkkinä muillekin jos esilämmitys temppuilee. Omassa se lakkasi toimimasta kokonaan vaikka vilkut välähtää kolme kertaa avaimenperästä kytkiessä. Apukuskin puolelta moottoritilasta löytyy lämmittimen rele sormien osoittamasta paikasta, joka oli sanonut sopimuksen irti. Uusi maksaa muutaman...
  3. N

    B-pilarin koristepehmikkeet Outlanderiin

    Uudet salmiakkikuvioiset pehmikkeet -13 -19 Outlanderiin. Väri musta, tikkauksen sävy on kupariin vivahtava. Kiinnittyy mukana tulevilla teipeillä ja on siten helppo poistaa jälkiä jättämättä. H. 49 e postikuluineen tai 39 e noudettuna Jyväskylästä. Puh. 050 585 2866.
  4. N

    Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

    Minulla on toiminut joka kerta, jos akussa on ollut jännitettä. Tai sitten olen vain sattunut käyttämään oikeaan aikaan. Ajastimen ei ole tarvinnut olla päällä.
  5. N

    Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

    Hyvin toimii ohje ja nappi, kiitos! Johto (ohut sellainen) kannattaa vetää vähän kauempaa sivusta, ei ihan nappien vierestä, ettei tule tilan ahtaus kasatessa.
  6. N

    Sisätilan esilämmitys

    Ei lähde päälle jos ei ole varaustaso riittävä, mikä on tietysti järkeenkäypä juttu. Mutta varaukseksi riittää kyllä vaikka kilometrinkin range.
  7. N

    Outlander PHEV tietoa/neuvoja lisävalojen asennukseen

    Sopii todella hyvin! Hienosti uppoaa keulaan, kuin olisi tehtaalla laitettu.
  8. N

    Remote control

    Ei tarvitse olla lukossa. Minulla myös Oneplus 6 ja on tosiaan kätevästi lentotilassa wifi päällä yhdistettävä. Käsittämätöntä ettei tuota appia päivitetä muuten niin loistavassa autossa, se vaikuttaa varmasti monella seuraavan auton valintaan.
  9. N

    Eroaako tuonti i-MiEV lämmityslaitteen osalta Suomiautosta?

    Ei vitsi, anteeksi, huutelen epähuomiossa väärän automallin kokemuksella, itselläni siis Outlander.
  10. N

    Eroaako tuonti i-MiEV lämmityslaitteen osalta Suomiautosta?

    Hollannista tuotu -14, kaikki varusteet lämmittimiä myöten, myös adaptiivinen vakionopeudensäädin, kaistavahti ja kattoluukku. Myyjät juttelee mitä juttelee, mutta talvi se on Euroopassakin ja moni sikäläinen arvostaa lämpöä siinä missä mekin. Jokaisessa maassa voi ottaa tai olla ottamatta...
  11. N

    Ohjauksen kolahdus

    Keskialueella rattia käännettäessä hivenen edes takaisin kuuluu pienen pieni klonksahtelu ja ääni kantautuu rattiakselin kautta. Tämä on ensimmäinen sähköisellä tehostuksella oleva auto minulla, joten kysymys kuuluu onko se normaalia vai lähdenkö metsästämään välystä jostain? Samoin paikallaan...
Takaisin
Ylös Bottom