Hakutulokset

  1. H

    L-200:sen runkoremontti

    Vs: L-200:sen runkoremontti Mulla toi onnistu ihan mukavasti Katsastusinssi oli puolituttu tyyppi, joka on leimannut mun riistanhoitoautoni jo muutamia kertoja, ja kerroin että runkonumero meni rempan mukana metsään ja meistasin uuden oikeanpuoleisen oven kohdalle. inssi löi varmenne meistit...
  2. H

    L200 4wd vm89 kitkalukosta/välitksistä verraten pajeroon.

    Vs: L200 4wd vm89 kitkalukosta/välitksistä verraten pajeroon. Samoja ajatuksia on kanssa 89 L200:sen kanssa, on jopa pajerokin hommattu varaosiksi.... jos vaikka tekis siitä intercoolerin. Jos haluat laittaa tuon kitkalukon, ja säilyttää tuon pidemmän 4.625 välityksen, niin taitaa ainut...
  3. H

    89-pajeron 2.5D nelivedon toimintaperiaate

    Vs: 89-pajeron 2.5D nelivedon toimintaperiaate "pajeroonkin on saatavissa esim ARB:lta eteen ja taakse paineilmalla toimivat lukot, jolloin saadaa kaikki neljä rengasta vetämään varmasti napista painamalla." Jonkin aikaa palstoilta poissa olleena on kyllä pakko tiedustella: Onko jo saatavilla...
  4. H

    Pajero kesäkuntoon ( jatkoa -89 laatikon rusahduksesta)

    Vs: Pajero kesäkuntoon ( jatkoa -89 laatikon rusahduksesta) Ja muuten, kun ajelet sen hevoskärryn tai jonkin muun hinattavan tsydeemin kanssa, niin se vitosvaihdehan unohdetaan sillä kertaa ettei laatikko riku ;)
  5. H

    Ohjaustehostin vuotaa öljyä

    Vs: Ohjaustehostin vuotaa öljyä Voi mennä pelkällä stefan vaihdolla, mutta jos on akseli kulunut uraiseksi voisi kannattaa kysyä metalliruiskutusta ja uudelleen koneistusta jostakin moottorifirmasta. jos ura ei ole kovin syvälle kulunut, niin kannattaa koittaa seuraavaa konstia: Uudesta...
  6. H

    mistä korotuspalat L-200

    Vs: mistä korotuspalat L-200 Paloja ostin yhdeltä romukauppiaalta noin kottikärryllisen, ja laitoin niistä ilmoituksen kohtaan myydään/varaosat ym. "39mm korotuspaloja maastureihin" Oon myymässä itse koko autoa pois, kun on alkanut Land Rover Defender tulla uniin...
  7. H

    mistä korotuspalat L-200

    Vs: mistä korotuspalat L-200 Jos kaipaat lievää korinnostoa, niin ainakin mun 200sessa 40 mm nostolla ei tarvinnut tehdä muuta, kuin laskea syyläri alempiin reikiinsä, ja laittaa hiukkapidemmät pultit :) Samaisia korotuspaloja muuten löytyis vielä 2euron kpl hintaan aika laatikollinen...
  8. H

    L200:sen vilkut,lämpömittari,varvikello lakkasivat toimimasta.Vinkkiä kaivataan

    Tänään häipyi kesken ajon virrat polttoaine-,lämpö- ja kierroslukumittarilta. Myöskin vilkut lakkasivat toimimasta. Kotona sammutin auton ja laitoin uudestaan virran päälle. Hehku ei toiminut. Hieman vikaa selvitettyäni huomasin, että vilkun sulake oli palanut. Vaihdoin sulakkeen, ja kaikki...
  9. H

    L-200:sen runkoremontti

    Jos ja kun teette lavavehkeisiinne runkoremonttia, niin olkaa tarkkana ettei runkonumero jää hitsausten alle, tai niin kuin mulla se meni metallinkierrätykseen vanhan runkoaisan mukana... (numerohan on siinä oikean takapyörän vasemmalla puolella.) Laitoin rungon poikki akselin ylityksenjälkeen...
  10. H

    Pajeron ikkunat

    Multa löytyis sellainen johtosarja, ja vaikka koko ovi ikkunoineen päivineen... 040-5795446 harri.laaksonen@pp4.inet.fi
  11. H

    Miksi/miten männät ovat erilaiset?

    Apropoo! nyt tullaan asian ytimeen. Mulla on jemmassa tdic pajero paskalla kannella mutta muuten ehjällä tekniikalla. Nyt tekis mieli laittaa siitä turbo heebelit vaparikoneeseen (l-200 4x4 -88) mutta päähän ei mahdu muuta eroavaisuutta kuin  nokkakeppi, ruiskupumppu, muun uskoisin olevan...
  12. H

    Miksi/miten männät ovat erilaiset?

    Kuka tietää miksi /miten 4D56 vapari/turbon männät ovat erilaiset keskenään? Ja miten erottaa keskenään
  13. H

    4D56 koneen eroja?

    No niin Pajeron ohjekirjaa katsellessa tuli nyt selväksi, että turbollisessa on ainakin samat mitat sisuskaluissa, kuin vapaastihengittävässä. Tarkoitan tässä lähinnä puristussuhdetta 20,0:1 männän mittoja ja iskun pituutta. Nokka-akseli pitäisi olla erilainen, koska ahdettu konehan tarvitsee...
  14. H

    Vielä 4D56:sen eroista

    Katselin hetki  sitten  L-200:sen omistajan käsikirjasta koneen tietoja. Sanotaan vapaastihengittävälle seuraavia tietoja: Sylinterin halkaisija  91,1mm Iskun pituus             95,0mm Puristussuhde          21,0:1 Ja huimat  tehot 51KW(69PS)/4200rmp sekä VÄÄNTÖÄ! ällistyttävät 14,4kgm...
  15. H

    Polttoaineputkista...(L-200)

    kävin tänään laittamassa L-200:seen sen itsetehdyn polttoaineputkikolmion (eli  sen missä on meno-,paluuputki sekä  tankkausta varten ilmaputki)ja tankin paikalleen Kyllä se vaan lähti käymään, eli aine kulkee uusissa putkissa. Käymään tietenkin lähti heti, mutta senverran meni ilmaa...
  16. H

    Pa-tankin putket, hintatietoa??

    Re: Pa-tankin putket, hintatietoa??(Homma kunnossa) Tuli tänään tehtyä uusi putkiliitäntä avolavaan kustannuksia tuli 1e mitä maksoin romikselle 8mm teräsputkesta (about kahden metrin pätkä) 3mm pellinpala oli tallin nurkasta ja puolentuuman huonekaluputkea kans se 10cm tumppi, Appiukon migillä...
  17. H

    4D56 koneen eroja?

    Haun avulla en löytänyt mitään infoa, mitä eroa on vapaastihenkoilevalla ja turbokoneella. Jos joku tietäisi ja osaisi neuvoa olisin kovin kiitollinen. Eli lähinnä haen tietoa männistä ja puristussuhteesta. Ruiskupumppu ja nokka-akseli varmaankin on erilainen Tarkoituksena olis laittaa turbo...
  18. H

    Pa-tankin putket, hintatietoa??

    No juu.. Mulla löytyy kans semmonen pallero varaosiks kaverin pihalla, kun vaan ehtis purkamaan... Mutta ajattelin tehdä sit ihan uuden. Pieni hydrauliputki enee varmaan mukavasti MIGillä, kun se on paksumpi seinämäisä kuin huonekalusellainen. Mutta tiedätkö onko se Sinulle toimitettu osa...
  19. H

    Pa-tankin putket, hintatietoa??

    Kävin tänään kysymässä mitsukaupassa  ko. osaa. Ei kuulemma ole alkuperäisenä(näin kyllä sen itsekin koneen ruudulta, kun ei ole sille varaosanumeroa)tulee tankin mukana, jos ostaa uuden ja HAH Mistä olette niitä ostelleet? Mun auto on L-200 4wd -88, mutta luulisi sen olevan samanlainen, kuin...
  20. H

    Pa-tankin putket, hintatietoa??

    Kun olette vaihdelleet polttoainetankin imuputkikiinnityskolmioita, niin paljonko sellainen kustantaa? Ei välttämättä olisi iso työ tehdä itsekin mokomaa. Pari pientä pilliä ja yksi isompi hitsaamalla kiinni.. Itsellä tankki irti, ja putket poikki, eli jotain on tehtävä.
Takaisin
Ylös Bottom