Hakutulokset

  1. L

    Outlander 2.2 TD 2010-2012 urea(?) säiliön suojapanssari

    Myydään saastelaitteen säiliön suojaukseen soveltuva pohjapanssari Outlander 2.2 TD 2010-2012 autoon. Myin auton ennen kuin ehdin tuon asentaa, edelleen suojamuoveissaan. Parin millin teräslevyä mustaksi maalattuna. Kiinnitysosat mukana. Kuvissa lisäinfoa, hinta vaikka 100€ + postit. Voin...
  2. L

    Pajero 2010 takajarrun liukutappi

    Takajarrujen vuosittainen herkistely menossa ja yksi liukutappi oli silleen jumissa että katkesi kierteen juuresta ja loppu tappi piti porata ulos satulasta. Motonet myy vain Akebonon satulaan sopivaa settiä ja se on tietenkin väärä. Mulla on yksi tuollainen sarja olemassa, mutta tapissa on...
  3. L

    Kokemuksia Pirelli Scorpion AT+ -renkaasta?

    2010 Pajeroon hakusessa kesävanteille uudet gummit joiden kooksi valikoitui 265/65R18 ja tällä hetkellä vahvana ehdokkaana otsikon Pirelli Scorpion AT+. Tarjous vetämässä eräästä edullisesta rengaslafkasta, mutta nettiä selaillessa tuollaiset saisi ~175e/kpl ja useassa (ulkomaalaisessa)...
  4. L

    Peräöljyä jakolootaan..

    Meni putelit sekasin touhutessa, eli olin täyttelemässä 2010 Pajeron jakolootaa Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 API-GL 4 öljyllä, 1 litran päniköitä. Ekan pullon jälkeen vaihdoin uuteen ja 3,5 desin pumppailun jälkeen ihmettelin kun on jotenkin jähmeemmän tuntusta kuin aiempi pullo. Sehän...
  5. L

    MUT-3 asennus ja käyttö

    Menisköhän tää tänne autosähkön alle.. Hommasin MUT-3:n jotta saisi 2010 Pajerosta suuttimien syöttömäärät kalibroitua(?) (Small Quantity Injection Learning) ja muuta pientä mikä muuten pitäis teettää korjaamolla. MUT-3 -ohjelma asentui ongelmitta läppärille jossa WinXP. Ongelma on tuo itse...
  6. L

    Pajero 2010 etupään kolina kun jarruttaa ja kääntelee rattia vauhdissa

    Otsikossa vikakuvaus, alkanut pikkihiljaa kuulumaan selvemmin tuo kolina. Eli kun vaikka risteyksessä tai parkkipaikalla hiljentää vauhtia pitämällä vähän jarrupoljinta pohjassa ja samalla veivaa rattia, kuuluu etupäästä kolske joka myös tuntuu ratissa ja jarrupolkimessa. Välillä tuntuu myös...
  7. L

    Pajero gen4 xenonit

    Onko noi xenonit ollut uutena hyvät vai huonot? Ihmettelin kun ei niillä tunnu pimeellä lumettomalla tiellä mitään näkevän, vielä kun märkä maa imee sen lopunkin valon. Lumisella tiellä näkee ihan kohtalaisesti. Polttimot vaihdoin jo uusiin laadukkaisiin, mutta ei mitään eroa havaittavissa...
  8. L

    Ensimmäinen Pajeroni, gen 4, 2010, 147 kW, ostettu nelikkovikaisena

    Pari kk nyt ajellut "uudella" -11 DiD Outlanderilla, ihan ok kauppakassi, mutta kun yksi pakkasaamu jäin melkein kotipihaan jumiin sillä (illalla oli plussaa, auto parkkiin vähän upottavalle kurahiekalle -> auto painunut vähän yön aikana ja maa jäätynyt -> renkaat jääkuopissa ja vain 2...
  9. L

    Outlander -12 rengaskoko

    Auton mukana tuli 225/60R17 loppuunpalaneet kitkarenkaat. Vanhasta autosta mulle jäi nurkkiin irtokumeina käypäset Hakka8 nastat 225/50R17. Rekisterissä pienin kantavuus renkaissa mainittu 97 ja Hakka8 on 98 kantavuudella eli sen puolesta toimii alla. Maavara laskee tolla muutoksella noin 2,5...
  10. L

    Outlander mk2 2012 2,2d - jakopään vaihtoväli yms. muuta tietoa tarvitaan

    Moro. Uusi jäsen ilmoittautuu, elämäni ekaa Mitsua ostamassa. En osannut haulla löytää vastausta mieltä askarruttaviin kysymyksiin. Olen Outlanderia ostamassa ja pari sen tekniikkaan liityvää kysymystä olisi mielenpäällä. VIN-koodi tämä: JMBXMCW7WCF003445 2012 2,2d EXE varustelu. Onko jakopää...
Takaisin
Ylös Bottom