Hakutulokset

  1. vesax

    Mitsubishi Grandis Diesel

    Vs: Mitsubishi Grandis Diesel Tarinaa voi lukea Grandis osiosta...
  2. vesax

    Mitsubishi Grandis Diesel

    Tässä olisi TOSI huippu auto myynnissä... http://lansiauto.fi/Vaihtoautot/Vaihtoautotiedot.aspx?vid=GGN313&tid=382/Mitsubishi/Grandis -moottori vaihdettu osineen 120tkm kohdalla. -kytkimeen tehty remontti autoliikkeessä (hajosi matkalla Hämeenlinnaan) vikalistaa paljon... Auto on minun vanha...
  3. vesax

    SRS valo palaa

    Mistäköhän vois alkaa tutkia tai hutkia ku tuo SRS valo tuli yhtäkkiä päälle.. Puhistelin lumet autosta ja valojen pesurit olivat puoliksi ulkona... vähän koluuttelin sitä... ja ajamaan... n. 500m päästä ku pysähdyin... ja sit n. 3min päästä lähdin ajamaan taas... valo syttyi... eikä sen...
  4. vesax

    Lisävalot grandikseen

    Vs: Lisävalot grandikseen Lampun johdosta olen itse ottanut...
  5. vesax

    Poistakaa

    -
  6. vesax

    Grandis laahaa

    Vs: Grandis laahaa Laahaus väheni todella paljon ku uudet palat tulivat eteen. Vanhat (sisemmät) palat olivat ihan metallilla saakka. Levyt seuraavaksi vaihtoon... on jo niin kuluneet/kierot/hietut et joutavat jo vaihtoon...
  7. vesax

    Grandis ja lähivalon polttimojen vaihto

    Vs: Grandis ja lähivalon polttimojen vaihto Itse joskus tuskailin saman asian kanssa... ja kävin muuta asiaa huollossa... ni sanoivat että velottavat 3h työt et vaihtavat parkkipolttimon.. :) Päätin vain et jos poliisi huomauttaa siitä ni sanon et laita kädet pellin alle ja vaihda... sitten...
  8. vesax

    Koneen vaihto grandikseen?

    Vs: Koneen vaihto grandikseen? Volkkarin kone on sitten puolet halvempi muistaakseni 6800e... mut sitä en tied. et käykö suoraan kaikki sähköt yks yhteen...
  9. vesax

    Koneen vaihto grandikseen?

    Vs: Koneen vaihto grandikseen? Sellaista voisin sanoa et Dieselin moottori maksaa veholla n. 12500€... eli voipi päästä halvemmalla ku vie liikkeeseen ja vaihtaa autoa.. :) Mut jokaisella on harrastuksensa...
  10. vesax

    Grandis laahaa

    Vs: Grandis laahaa Itsekin olen muutamaan otteeseen kesällä ottanut pyörän irti, mutta ei mitään isompaa ainakaan ole hajonnut... oiskohan laakerit sitten menossa... mittarissa n. 155tkm.
  11. vesax

    Grandis laahaa

    Vs: Grandis laahaa Mulla 18" renkaat ja vakioalusta
  12. vesax

    Lisävalot grandikseen

    Vs: Lisävalot grandikseen Muistaakseni omat ovat 12,5 mut saatan olla väärässäkin.. katso valojen päältä...ku avaat konepellin siellä lukee..
  13. vesax

    Lisävalot grandikseen

    Vs: Lisävalot grandikseen Referenssilukukin muuttuu jossain vaiheessa 100... saa lisätehoa auton keulalle...
  14. vesax

    Lisävalot grandikseen

    Vs: Lisävalot grandikseen Laitoin pikkasen isommat pultit sinne.. vakiopulteilla ei pysy... jos ei laita lisäkiinnikkeitä niin "heiluu" valot (tärisee).... Pitäisi laittaa sisäkytkin sisälle... sitten ajelen kaikkia vastaan omilla pitkillä ku ne on niin huonot...
  15. vesax

    Lisävalot grandikseen

    Vs: Lisävalot grandikseen Mulla on rekisterikilven alle sellainen teline ja sitten siinä on kaksi Hellan 1000:sia... näkyy 10000 kertaa paremmin kuin omilla pitkillä... Honkpa:lla oli ihan kivasti lisävalot.. mut ne on vaan niin pienet tuikut täällä poroalueella..
  16. vesax

    Onko muilla vastaavia ongelmia grandiksessa?

    Vs: Onko muilla vastaavia ongelmia grandiksessa? Mulla on nitissyt ihan alusta saakka kun sain auton tehtaalta... ja kerran on vaihdettu tuulilasikin (takuuseen ja ei auttanut) Joku sanoi et nitisee sen takia kun on lasilla iso pinta-ala. Mut en nyt ihan tuohon usko.
  17. vesax

    Grandis pohjapanssari

    Vs: Grandis pohjapanssari Aika monella merkillä on pohjapanssari vain diesel autossa... mutta bensa autoihin eivät ole laittaneet...
  18. vesax

    Grandis pohjapanssari

    Vs: Grandis pohjapanssari Pohjapanssari voi käsittääkseni mukaan olla muovinen/metallinen. Muistelisin että minulla on ollut muovinen, kun ensimmäisellä öljynvaihtokerralla ottivat kokonaan pohjapanssarin irti, vaikka siinä on sellainen pieni luukku....
  19. vesax

    Grandis pohjapanssari

    Vs: Grandis pohjapanssari Ripper: Niin minäkin käytin, mut muistaakseni mulla ei lukenut et saattavat poistaa pohjapanssarin... Ois voinut itsellä pitää sen jos olisi tajunnut ottaa sen etukäteen pois Ois mukavaa olla öljypohjan kohdalla jotain lisäsuojaa.. kait siihen pitää jotain lisätä et...
  20. vesax

    Grandis pohjapanssari

    Onko Diesel Grandiksessa pohjapanssari?... aattelin et onko jäänyt huoltoon helmikuussa... ku vaihdoin nytten öljyjä ni ei ollutkaan mitään palasta.... ja ei ollut edes repeämiä... Nyt tarvin tiedon et onko siellä mitään vai näkyykö öljypohja alta...
Takaisin
Ylös Bottom