Hakutulokset

  1. T

    4N14 2.2 Di-D venttilinsäätö?

    Olisko jollain tietoa mitä puuroa periin menee, askiin varmaan normi ATF? tää neliveto näin Subarumiehelle vähän outo, niin onko tässä jakovaihteistolle litkut erikseen ( onko edes sellaista? )
  2. T

    4N14 2.2 Di-D venttilinsäätö?

    OK! Kiitos infosta, mistäs löytyis specsit noille perien öljyille? Vaihdetaanko ATF öljyt vain "valuttamalla" ? Huuhtelulla ne huollossakaan noita varmaan tee? Ite oon joistain vaan valuttannu vuorokauden läpi, niin yllättävän paljon tulee öljyy, sitten tarkka mittaus valutetuista ja täsmälleen...
  3. T

    4N14 2.2 Di-D venttilinsäätö?

    Lähestyy tuo 90tkm huolto 2014 mallista ASX 2.2D 4x4. Deltasta sanoivat että huolto kustantaa sellaiset 1200,-€...WTF en kyllä maksa mistään valohoidosta mitään 1200€!! Sanoivat että venttiilivälykset pitää tarkastaa/säätää. Onkos kukaan tehny tuota DIY? ja onko millainen homma, öljyt/sutit ym...
  4. T

    Outlander -16 Diesel pakokaasut sisälle

    Edelleen kaipaisin sitä tietoa että korjaako näitä vuotavia pakosarjoja joku "mitsu speciaali", vai onko Marmori se ainoa vaihtoehto... Omaan silmään näyttää ihan Vi*** kalliilta remontilta!
  5. T

    Outlander -16 Diesel pakokaasut sisälle

    Kattelin tuota aluetta ja suutinten laaksoa, laakso oli aivan kuiva ja tuo koneen "takanurkka" josta nyt näkyi vain se pakosarjan viimeinen pultti oli myös aivan puhdas?? Sinäänsä mysteeri tämä meidän käry, välillä käryää, ja nyt taas ei ole kärynny moneen päivään ollenkaan vaikka kuinka...
  6. T

    Outlander -16 Diesel pakokaasut sisälle

    Kuka näitä "vaihtoja" tekee muu kuin marmoritiski, onko järjetön jumppa/kallis??
  7. T

    Outlander -16 Diesel pakokaasut sisälle

    Voi pahus... täällä sama homma (2.2L D), sisälle tulee todella kitkerää katkua, pakko laittaa aina sisäkierto päälle kun lähestyy pysähtymistä. Oliko sarjan vaihto kova/kallis homma? Jos suutin niin näkyykö reilin alta tuo vuoto jos suutin?
Takaisin
Ylös Bottom