Hakutulokset

  1. nakasaki

    2.5 TDIC mäntien ero ?

    Vs: 2.5 TDIC mäntien ero ? Kyllä tuon moottorin liikkuvatmassat. on vaan tehty niin surkeesti, että ei kahta samanpainosta liikkuvaa kokonaisuutta. ( mäntä, lukot, tappi, m.renkaat ja kiertokanki ) niin painoeroa on samassa moottorissa 17 g. Eli ei ihme että katkeilee pajeroista kampiakseleita...
  2. nakasaki

    2.5 TDIC mäntien ero ?

    Nyt tarvitsis varmaa tietoa, MIKSI 4D56T moottorin männät ( 2 kpl. 660g. ja 2kpl. 650g.) on 10 g. eripainoisia keskenään? :nykii Mitä kummaa tuolla on haettu. PS. muutkin punnitkaa männät, kun kokoatte kyseistä konetta, valmistettu -97 jälkeen.
  3. nakasaki

    3000gt twinturbo lohko lämmitin

    Vs: 3000gt twinturbo lohko lämmitin Lohkoon, ihan normi lohkolämmitin. Eli sinne etummaisen turbon lähettyvillä, olevaan lommiin. ( ja kyllä se lähtee, suoriltaankin käyntiin yli -30 C. pakkasestakin ). :driver
  4. nakasaki

    3000gt/stealth tt Output shaft!!!

    Vs: 3000gt/stealth tt Output shaft!!! Juu karpiola on tehnyt niitä. Kannattaa ottaa siitä todella kovasta tehty akseli.
  5. nakasaki

    3000gt:n twinturbon koneen viritys

    Vs: 3000gt:n twinturbon koneen viritys Juu, niitähän on siellä 2 kpl. :peukku ( EVO ralli cross miehet käyttävät 1 kpl. vastaavia, kuristimen kanssa ) :driver
  6. nakasaki

    3000gt:n twinturbon koneen viritys

    Vs: 3000gt:n twinturbon koneen viritys Miten olisi tuollaisilla vaihtoehdoilla. :nykii
  7. nakasaki

    3000gt:n twinturbon koneen viritys

    Vs: 3000gt:n twinturbon koneen viritys Kytkin alkaa luistamaan. Aikapian. Ja kun saat sen pitämään, halkee jakolaatikon kuoret, Ja se akseli hakkautuu jossain siellä välissä paskaksi. Ja kone ALKAA vasta vetämään hyvin 4500 ---> ja putkisto on SUURIN notkahtamisen syy. Sen kun laittaa uuden /...
  8. nakasaki

    Pajeron kansiremontti

    Vs: Pajeron kansiremontti Mulla on hitsattukansi, moottoripyörässä. Ja olen antanut rumbaa ja heti ja huolella ja hyvin on kestänyt jo 15 tkm. Oli se ainakin hyvä hitsauspulju, että kannattaa kokeilla. :peukku
  9. nakasaki

    Mitsubishi Gto naputtaa?

    Vs: Mitsubishi Gto naputtaa? No ei se näköjään kovin löysällä ollutkaan. :peukku Tuossa on tuon mun kone, kiristimen vaihdon jälkeen-
  10. nakasaki

    Mitsubishi Gto naputtaa?

    Vs: Mitsubishi Gto naputtaa? Tuo kiristinkin on turhan syvässä olevan näköinen. Ja muista nuo kiristäjän rullan, 2 reikää kääntää noin vaakatasoon keskenään.
  11. nakasaki

    Mitsubishi Gto naputtaa?

    Vs: Mitsubishi Gto naputtaa? Kampiakselin laakeri / laakerit kun menee naksutus on, kuin oisi kivi jossain hihnan välissä.
  12. nakasaki

    Pajeron -91 Gen2 2.5 TDIC turbo erot 2.8td turboon?

    Vs: Pajeron -91 Gen2 2.5 TDIC turbo erot 2.8td turboon? Esimerkiksi Pakopesän pulttijako. Ja pulttejen sijainti. ( eli pakosarjanl aippaan tulevat pultit ). Eli vaikka on sama merkintä, ei takaa, että käy heittämällä paikalleen.
  13. nakasaki

    pajeron hehkutus

    Vs: pajeron hehkutus Korjataan tuota edellistä kytkentää. Että RELEEN KAUTTA, ja ei niiden alkup. vaan erillisen. Jostain ostetun releenkautta. Ja nappi toimimaan maadoituspuolella. Että ei tule tulta mahdollisessa johtovaurion sattuessa, väärään paikkaan. JA EPÄILIJÄT, kysykääs huvikseen sen...
  14. nakasaki

    pajeron hehkutus

    Vs: pajeron hehkutus Kyllä voit ( olen 3 autoon tehnyt sellasen swapin ), et napilla SUORA virta, HEHKUJEN napoihin. Ja odottelua sellasset 10 sekuntia kovillapakkasilla. Ja KYLLÄ LÄHTEE.
  15. nakasaki

    SM-rallikausi 2010

    Se ois taas, SE AIKA vuodesta. Että autot ajaa lujaa, rovaniemen ympäristössä ( Tunturi ralli ). Ja pitäs lähteä kannustamaan, oikea merkki voittoon. :peukku
  16. nakasaki

    Mikä tämä on? SELVISI JO...

    Vs: Mikä tämä on? SELVISI JO... Pyyhkäse lepikköön KOKO PÖNTTÖ, ja tulppaa letkujen päät ja 2mm. poralla reikä tankin korkkiin. Ja TOIMII. Se ei SITÄ TARVI.
  17. nakasaki

    3000GT ja vetokoukku?

    Vs: 3000GT ja vetokoukku? Siellä keulan alla on 2 muovi ( kummassakin laidassa ) lätkää niiden alla on ne perinteiset kiinnitys ja vetokoukut ja työkalujen seassa pitäs olla silmukka joka ruuvataan toisesta coolerille menevästä aukosta löytyvään. kiinnikkeeseen, että saa vetää suoraan eteenpäin...
  18. nakasaki

    Mistä johtuu dumpin aukeilu omia aikojaan?

    Vs: Mistä johtuu dumpin aukeilu omia aikojaan? Kaasuläpän takapuolelta ( imusarjasta ), ei ahtoputkesta ( ei turbon puolelta ). Pitäs olla oikein.
  19. nakasaki

    Mistä johtuu dumpin aukeilu omia aikojaan?

    Elikkä mulla on tuossa turbosmartin dumppi ja se aukeilee kun nousee esin johonkin mäkeen, että paine on -0,3 ja +0,4 välillä. Niin siitä kuuluu sellanen supsuttava ääni ( tsooh tsooh tsooh ..... ). Olen kiristänyt sen täysin kiinni ja laittanut koroketta jousen alle 4mm. - Ja sama ongelma...
  20. nakasaki

    Pakoputkiston rakentelu VR4

    Vs: Pakoputkiston rakentelu VR4 Tuossa olisi kuvia tuosta, minun putkiston toteutuksesta, jos on apua aiheeseen. Ja on et ei roiku ja rämise. Ja äänet on lähes vakioputken luokkaa pienillä kierroksilla.
Takaisin
Ylös Bottom