Hakutulokset

  1. Opa

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Entäpä löytyykös orkkis kangasmattoja mistään 19 malliin?
  2. Opa

    Phev - 15 ev ja rbs system service required

    Hei mites tämä episodi päättyi?
  3. Opa

    Webasto, Outlander PHEV MY19 sähkölämmitys

    vastaan siis itselle eli puhelimella ohjelmoimalla lähti toimiin outoa koska auton näytöllä kaikki näytti olevan ok ja puhelimesta näytti et kaikki ajastukset puuttuu nyt toimii kuitenkin.
  4. Opa

    Webasto, Outlander PHEV MY19 sähkölämmitys

    no nii mulla tilttas tää 2019 mallin ajastin ku kesä aika alko mitkäs olikaan neuvot tähän tautiin.tähän asti toiminu koko talven moitteetta.
  5. Opa

    Outlander PHEV kabiinin lämmitys

    itellä nuo viimasuojat jeesaa ainakin jonkin verran mut jäähtyy se silti vähäsen mulla lämpö tilan pyynti siis 22 ja ilmastointi manuaali säädöllä auto 2019 malli ruottista.
  6. Opa

    Outlander PHEV 2014 sisävalojen polttimoiden teho

    moro ite laittelin omaan 19 malliin ledit niihin kaikkii sisävaloihin ni alkaa muute näkeen eri tavalla ja onhan ne ledit muutenki nykyaikasemmat ja omasta mielestä tyylikkäämmät kun valo on kirkkaampaa eikä mitään keltasta.
  7. Opa

    Outlander PHEV rengaspainevalvonta

    noo kirjota sinne youtube hakuun tyremonitor reset niin alkaa löytyyn ohjetta.
  8. Opa

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Entäpä 2019 mallin näytön kielen vaihto suomeksi onnistuuko ees merkkiliikkeessä.
  9. Opa

    Harkinnassa Outlander PHEV 2014, mitä ottaa huomioon?

    Hei mulla löytyy tuommoinen pehvan lämmitin anturi ylimääräsenä jos kiinnostaa ni se eiku yv:llä yhteyttä asennusohje tulee mukaan.
  10. Opa

    Millaisia kotilatureita Outlander PHEViin?

    Mulla tuommoinen arctic EV :ltä tilattu type2 joka kytketään voimavirtapistokkeeseen ja siitä otan sitten omalla piuhalla.
  11. Opa

    Sähköajo pakkasella

    Tämä tuli äsken testattuu hyvinkin kerkiää napittaa tuon evn päälle kiitos vinkistä.
  12. Opa

    Sähköajo pakkasella

    ok kiitokset vastauksista aikamoista kikkailua se siis vaatii.mullakin tosiaan ruotsin uitto tämä ei tietoo onko akun lämmitys mistä sen voi helpoiten todeta.
  13. Opa

    Sähköajo pakkasella

    juu juu mut missä vaiheessa tuota voi napittaa kun sehän lähtee melko heti käyntiin kun painaa starttia
  14. Opa

    Sähköajo pakkasella

    moro nyt meni phev vaihtoon uudempaan 19malliin mites tämä nyt sitte pakotetaan ev ajoon heti kylmiltään eli voiko tän napittaa jotenkin heti niin ettei polttis lähtis käyntiin pikkupakkasilla.
  15. Opa

    MY 16 ei lämmitä

    Noniin mulla kävi tämä deltalla tutkimuksissa ja sanovat et vastus mennyt ja uusi maksaa 2500e+asennus tietty ja voin kertoo et ei menny tilaukseen sen sijaan laitatan tuon sisätilanlämppärin.
  16. Opa

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Kysymys ev napista miksi 2017 mallissa siinä napissa lukee ev ja 2019 Mallissa samassa nappullassa sport?
  17. Opa

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Mulla kans samoja ongelmia kovemmilla pakkasilla.
  18. Opa

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    hey eikö tämä ole mäkilähtö avustin.
  19. Opa

    Webasto, Outlander PHEV MY19 sähkölämmitys

    Hey saisko tuosta letku lämmittimestä asennus kuvaa itellä vieläkin asentamatta tuo tt thermo.
  20. Opa

    Outlander PHEV ajoakun kunto

    millasii obd palikoita ootte hommannu.
Ylös Bottom