Hakutulokset

  1. M

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Kuskin penkin alta pitäisi löytyä kangasläppä joka aukeaa. Sähkölämmitin josta lähtee putket ulkokautta konehuoneeseen. Nämä putket pitäisi molemmat lämmetä jos kierto toimii. Kannattaa käyttää ainakin 20min niin ainakin lämpeää.
  2. M

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Helposti pystyy itse toteamaan toimiiko sähköinen lämmitin Lämmitin päälle,odottaa noin 5 minuuttia,kuskin penkin takana lattiamatossa luukku ja sen alla 2 putkea,kokeilee onko ne kylmät vai kuumat, jos kuumat/polttavat,niin sähköinen lämmitin toimii ja vika jossain muualla kuin itse...
  3. M

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Itse myös pehvianturin käyttäjänä huomannut ettei puhalla niin lämmintä kuin ICEllä. Eli 50 asteista maksimissaan, kun ICEllä varmasti enemmän. Voisikohan tämä anturi siis jotenkin luulla että sisälämmöt on korkeammat,joten ei anna täyttä lämpöä vastuspaketista. Piti viedä auto huoltoon ja...
  4. M

    MY 16 ei lämmitä

    Tuliko sulla häiriöilmotusta "Ev system required" sitä ennen? Mulla nimittäin ei remotellakaan lämmitä koppia. Vahvasti epäilen tota sähkövastusta itekkin.
  5. M

    MY 16 ei lämmitä

    Onko muilla tullut jäähdytysnesteen haju koppiin charge-tilassa? Siis lämpöä ei mutta haju.
  6. M

    Phev my16 lämmityskierto

    Nojoo pirustako näistä "merkkiliikkeistä"tietää ja varsinkin kun ei paljon vaihtoehtoja kilpailuttaa,koska ei asu kaupungissa. Pääasia että vika löytyy ja maksaja eli autoliike.
  7. M

    Phev my16 lämmityskierto

    Jaahas ja vika löytyi vaatimattoman 7h etsinnän jälkeen. Eli 4-tieventiili ja vesipumppu joka aiheutti heikon virtauksen. Sisäkenno siis huuhdeltiin ja ilmeisesti muukin putkisto. Tämä lämpöasia siis kannattaa tutkia tarkkaan tuontivehkeistä. No nyt sitten odotellaan koska osia saa....
  8. M

    Phev my16 lämmityskierto

    Joo,kyllä täältä hyvää vertaistukea saa. Luulis että lukevat merkkihuollossakin näitä ihmisten vuodatuksia eri vioista. Pirun turhauttavaa vaan kun ei vikaa löydy. Ehkä se akkukin pitää uusia näitten muitten lisäksi. Mulla ensviikolla luvassa ainakin sisäkennon huuhtelu ja sitten varmaan lisää...
  9. M

    Phev my16 lämmityskierto

    Ja lisää murheita...nyt ei suostu remote appilla käynnistymään. Ilmoittaa vaan akun varaus tai ovi auki. No eihän ole.... sisältä sai toimimaan muttei lämmöstä tietoakaan. Ja lisäksi vika ilmoitus näyttöön"Ev system required" mitä seuraavaksi.
  10. M

    Phev my16 lämmityskierto

    Eipä vielä löytynyt vikaa vaikka sihti vaihdettu ja kiertolämpötila 80 muttei lämmitä sisäkennoa. Eli seuraavaksi sen kimppuun. Onko tosiaan mahdollista että sekin voi tukkeutua. Rupee vaan usko loppumaan koko vehkeeseen.....
  11. M

    Phev my16 lämmityskierto

    Auto menossa huomenna merkkikorjaamolle ja jospa tulisi sen venttiilin myötä kuntoon. Mahtaako tätä venttiilivikaa näkyä vikakoodeissa?
  12. M

    Phev my16 lämmityskierto

    Onko muilla vaihdettu sitä 4-tie venttiiliä ja onko auttanut tähän lämpöongelmaan? Sähköllä tuntuu kierto toimivan mutta moottorin kanssa ei.
  13. M

    Phev my16 lämmityskierto

    Kertokaa viisaammat onko vika sihdissä vai kenties jossain muualla,kun tosiaan punainen putki kuumenee mutta sininen ei. Syylärissä lämmöt nousee mutta paisuntasäiliö pysyy viileenä. Kiitos ja pahoittelut kun laitan tämän erikseen tänne.
  14. M

    Outlander my16 ei tunnista rengaspaine antureita

    Ongelma siinä ettei anna vaihtaa toiseen sarjaan valikossa. Autossa siis ostettaessa vain kesärenkaat.Luulenpa että pitää käyttää huollossa.
  15. M

    Outlander my16 ei tunnista rengaspaine antureita

    Onko jollain kokemuksia miten toimia jos auto ei tunnista rengaspaine antureita? Anturit on alkuperäiset ja 3 niistä ainaki toimii,rengasliikkeessä saatu lukemat. Onko muuta tapaa kun käyttää merkkihuollossa?
Takaisin
Ylös Bottom