Hakutulokset

  1. G

    Outlander phev akun kunto

    Niinhän siinä kävi, että alle rajan jäi ja "uusi" akku tilaukseen. Eivät liikkeessä pystyneet sanomaan kauanko kestää, muuta kuin että "kuukausia".
  2. G

    Outlander Phev -19/20

    Saa sanoa, mutta hirman hankaloittaisi viikon/viikkojen touhuaminen korvessa sähköautolla. Saahan niitä hinureita tilattu korpeenkin, mutta tässä vaiheessa kehitystä (oman ja autojen) nii ei uskalla sen suhteen siirtyä vielä täysin sähköön. Voisihan sitä raahata generaattoria matkassa tietty.
  3. G

    Outlander Phev -19/20

    Niin. Kaikilla ei ole varaa uusiin, ja Outlanderi oli pitkälti ainoa joka täytti kaikki vaatimukset. GTE Passatti houkutteli kyllä, mutta ei sillä kovin pitkälle syksyllä metästyshommissa pärjäisi, vaikka olisi parempi sisusta Jos vaan maantieajoa, niin sitten ehkä (kunhan mekatroniikka yms...
  4. G

    Outlander Phev -19/20

    Ja maavara, sekä ilman nelivetoa, eikä ole hajoava mekatroniikka, jakohihnaa ym VAG-herkkuja. VW laatutunnelma on parempi, mutta sitten taas puuttui paljon mitä itse tarvitsen. Tuli itsekkin punnittua vajaan vuoden, koeajettua eri autoja, ja päädyin Outlanderiin. Itseäni ei harmita, koska...
  5. G

    Outlander Phev -19/20

    Ymmärtääkseni Ruotsintuonneissa on harvemmin akuston esilämmitys, kun tass Suomiautoista tämä yleensä löytyy. Varustetasoista en osaa sanoa, tuntuu olevan noissa ruotsintuonneissa vähän mitä sattuu. Ite sitten otin 100 year editionin, niin ties että on kaikki mitä löytyy. Sekin oli Suomessa...
  6. G

    Taloudellinen ajo PHEV:llä

    Tuli ajettua vähän päälle 500 kilsan reissu, josta noin 200 kilsaa motaria, loput 80 ja 100 rajoitukset ja noin 10 kilsaa mökkitietä. Keskikulutus asettui 6,5 litran kohdalle kun käänsin mökin pihalle. Nopeutta pidin "melkein tutkankestävänä", eli nopeus oli yläkantissa juridisesta näkökulmasta...
  7. G

    Outlander phev akun kunto

    Nyt napsahti samoille lukemille. Pitkään roikku 61,5 %, mutta tuli sitten vähän isompi pudotus kerralla. Luulis jäävän alle.
  8. G

    Taloudellinen ajo PHEV:llä

    Olen todella tyytyväinen autoon, ja sen kulutukseen huomioiden sen kokoa. Kaverilla on Volvo XC60 D5, ja sen keskikulutus on korkeampi kuin Outlanderilla. Vaatii tosin vähän kikkailua ja kiireen välttämistä, mutta se on osaa peliä
  9. G

    Taloudellinen ajo PHEV:llä

    Se on huomattu, että nopeus on suurin rosvo (lämmityksen lisäksi). Minulla on työmatla noin 50 kilsaa, josta 4 kilsaa maantietä, 35 kilsaa moottoritietä ja sit kehä 3 loput ( jonka liikenne on mitä sattuu olemaan). Mikäli motarilla ajaa sen 120-130 kmh, niin kulutus huutaa 8-8,5 l/100km. Jos...
  10. G

    Outlander phev akun kunto

    Mielestäni on pyörinyt siinä 7 pinnan paikkeilla? Jollain enemmän, ja jollain vähemmän.
  11. G

    Outlander phev akun kunto

    Nyt tuli varattua aikaa Autokeskus Airporttiin. MY18, 155600 ajettu. WD antaa 61,5%, joten hieman jännittää. Kilsat menee tiukaksi, sain ajan kuukauden ppähän, ja yks pohjanmaan reissu á 1100 kilsaa puskee viel ennen sitä. Ja sit tietty kuinka paljon se testerissä sit nousee, tuleeko vesiperä...
  12. G

    PHEV - sähköllä ajo

    Aah, luin aamurähmät silmissä huonosti. Stubbia lainataakseni, "Sori siitä". Olisiko akku sitten finaalissa, ei jaksa enää ottaa varausta? No, joka tapauksessa pitää olla minua enemmän perillä jotta voi sanoa, mutta VEIKKAISIN että vaatisi vähän testeriä ja mittauksia jotta tohon pystyisi...
  13. G

    PHEV - sähköllä ajo

    Täältä löytynee vastaus; Ajo pakkasella Edit: se olikin MY20, sinulta uupuu se EV-nappi ja Sport-nappi. Joka tapauksessa, liian alhaiset lämpötilat (ulkolämpötila tai akun lämpötila) estää EV-modella ajaamisen. Asia on muistaakseni käsitelty useassa säikeessä täällä foorumilla, pienellä...
  14. G

    PHEV Watchdog

    WD ja passeli palikkaa löytyy. Pistä viestiä jos homma on ajankohtainen, vaikutan noin 40 kilsaa Helsingin ytimestä itään.
  15. G

    Outlander phev akun kunto

    MY18, käyttöönotto marraskuu 2017. Näyttää siltä että saattaisi jöädä alle sen 70% mikäli veisi testattavaksi? Paljonko on keskimäärin noussun kapasiteetti sen testin aikana?
  16. G

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Nuo näyttäisivät oikeasti fiksuilta, ei pääse kurat karkaamaan kuskin jalkatuesta kankaaseen, ja keskikohta takapenkillä suojattu muksujen sudittelulta. Pitää soittaa ja kysyä saako niitä.
  17. G

    Outlander Phev jarrulevyt ja palat

    Ongelma on vaan se, että tästä kylästä lähti merkkihuolto vetämään, joten pitäisi ajaa tunnin päähän jonnekin järvenpäähän tai Hertsikalle, ja sit istua venaamassa huollon ajan, mikä on sinänsä hankalaa koska pitäisi olla töissä.
  18. G

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Onko kukaan löytänyt sopivaa kaukalomattosarjaa. Eli siis sellainen mattosarja, josta ei pääsisi kurat ja hiekat niin herkästi valumaan kankaaseen/syvennyksiin. Nuo perus kumimatothan ovat aika puppua. Ainakin minun käytössäni jossa kengät tosiaan tuppaavat likaantumaan. Ja sit tietysti muksut...
  19. G

    Outlander Phev jarrulevyt ja palat

    Kävi mielessä, mutta sehän selviää varmuudella sitten vasta kun on rengas irti ja ruvetaan sovittelemaan. joten taidan mennä merkkihuollon kautta ja säästän sitten jokunen tunti duunia.
  20. G

    Outlander Phev jarrulevyt ja palat

    No johan nyt on :ROFLMAO: Eipähän ole ollut näin vaikeata ikinä ennen löytää ihan vaan perus jarrupaloja ja levyjä. Sitähän se on, ei tässä maailmassa mitään enää yksinkertaisemmaksi muutu. Puoli tuntia selasin tuota härveliä, ja totesin että marssin mitsun huoltoon ja pyydän speksit sieltä suoraan.
Takaisin
Ylös Bottom