Hakutulokset

  1. Höylä

    3000gt:n twinturbon koneen viritys

    Vs: 3000gt:n twinturbon koneen viritys ihan on 2 bolt... kun tuota konetta ei kukaan ostanut/tarjonnut mitään järkevää siitä (paras tarjous tais olla 200 €...), niin sain idean, että miksei sitä vois kokeeksi heittää mersun keulalle... on se nyt kuitenkin parempi, kuin mersun oma 12 venainen...
  2. Höylä

    3000gt:n twinturbon koneen viritys

    Vs: 3000gt:n twinturbon koneen viritys pitää taas muistaa heittää jotain omaa juttua tänne, kun alkaa tuo mitsun kone olla taas ajankohtainen... eli päätin asentaa sen vaihteeksi tieliikenne mersuuni (W124 300E) TH400 laatikon kanssa ja nyt olis tarkoitus koittaa kahdella holset hx 40 super...
  3. Höylä

    Sigman moottori kolisee?

    Vs: Sigman moottori kolisee? oletko itse jo löytänyt koneen... mulla olis 1 kpl ylimääräistä http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=32890.0
  4. Höylä

    Sigman moottori kolisee?

    Vs: Sigman moottori kolisee? eihän tämä kyseinen auto ole se seinäjoen rintajoupilta ostettu helmiäis valkoinen sigma ::) sain kuulla viime kesänä, että edellinen omistaja oli tehnyt "koneremontin" kyseiseen autoon ja laittanut sitten vaihtoon... kiertokangen laakerit ainakin oli kuulemma...
  5. Höylä

    Leikittelyä ajatuksella 4G63 16v konversio + megasquirt extra.

    Vs: Leikittelyä ajatuksella 4G63 16v konversio + megasquirt extra. juu, tuo 6G72 koneen cas muokkaus vain helpotti huomattavasti megan asennusta, ne on vissiin jenkeissä vääntänyt 2 vuotta koodia, että saavat megan ymmärtämään suoraan tuota 6 pyttyisen cas anturia, itse ratkaisin ongelman 2...
  6. Höylä

    Leikittelyä ajatuksella 4G63 16v konversio + megasquirt extra.

    Vs: Leikittelyä ajatuksella 4G63 16v konversio + megasquirt extra. hyvin mega ainakin nuo 6G72 anturit osaa lukea, ainoastaan CAS anturi kaipas hieman muokkausta :nykii ilman- ja veden lämpötila antureille joutuu kyllä tekemään uudet kartat, mutta se ei ole kuin joku 15 sek. homma, kun sen...
  7. Höylä

    3000gt (vapari) hyytyy 5000rpm:n jälkeen

    Vs: 3000gt (vapari) hyytyy 5000rpm:n jälkeen tuli mieleen, että toimiiko se imusarjan pituutta muuttava systeemi (jos on 24 v kone, niin pitäis löytyä sellainen systeemi), sen pitäis avata torvet auki tuossa jossakin alle 5000 rpm, mutta jos se ei toimi, niin se ainakin aiheuttaa tuollaista...
  8. Höylä

    3.0 24Vsigman virranjakajankansi..

    Vs: 3.0 24Vsigman virranjakajankansi.. pääsit oikein tuntipalkalle :peukku
  9. Höylä

    3.0 24Vsigman virranjakajankansi..

    Vs: 3.0 24Vsigman virranjakajankansi.. ihan jotain yleismallisia otin hyllystä...
  10. Höylä

    3.0 24Vsigman virranjakajankansi..

    Vs: 3.0 24Vsigman virranjakajankansi.. mä kokeilin joskus tarvike johdoilla, kun epäilin että olis 1 tai 2 johtoa poikki... ihan paikallisesta tarvikeliikkeestä hain johdot ja pelas yhtä hyvin/huonosti, kuin alkuperäisilläkin... tarvike johdot on vain v mäinen asentaa, kun se tulppa on niin...
  11. Höylä

    3.0 24Vsigman virranjakajankansi..

    Vs: 3.0 24Vsigman virranjakajankansi.. ei se imusarjan irrotus ja kiinnitys niin ylivoimainen tehtävä voi olla, ettei siitä selviä... mulla meni viimeksi muistaakseni joku 30 min. kun tulpat vaihdoin ::) tosin kone oli irrallaan hallin lattialla ;)
  12. Höylä

    pajeron V6 käy viidellä pytyllä

    Vs: pajeron V6 käy viidellä pytyllä on se 123456, mutta suorassa 6 se ei olisi järkevää... V6 koneessa ihan normaalia. V6 konetta pitää miettiä kuten kahta 3 pyttyistä vierekkäin... 3 pyttyises on ihan sama ilmoittaako sytytysjärjestyksen 123 vai 132 ;) niin ja vaikuttaa tietysti hieman...
  13. Höylä

    mistä sen tietää että kansi on mennyt?

    Vs: mistä sen tietää että kansi on mennyt? sopiiko tuohon pajeron 2,5 tdi koneeseen vaparin kansi, olis yksi ylimääräinen... tai koko kone oikeastaan... moottori on siis L300 peräisin (vm. -88)
  14. Höylä

    Mistä ahtopaineputkia/mutkia?

    Vs: Mistä ahtopaineputkia/mutkia? itse ainakin olen vääntänyt ihan normaalista 2,5" ja 3" pakoputki värkistä ahtoputket... saa helposti, saa hitsattua helposti, eikä maksa paljon, niin eikä ne kauheasti painakkaan... letkuna olen sitten käyttänyt jotain mustaa, jonka pitäis kestää painettakin...
  15. Höylä

    Mistä ahtopaineputkia/mutkia?

    Vs: Mistä ahtopaineputkia/mutkia? vähän kans pisti ihmetyttämään, mistä tälläinen "tieto" on peräisin, ettei ahtoputkia voisi tehdä mustasta... mutta se taitaa olla niitä gti magasinen juttuja ;D
  16. Höylä

    sigman tyhjäkäyntiongelma

    Vs: sigman tyhjäkäyntiongelma mukava kuulla, että meni hyötykäytöön sekin osa, olis muuten ollut mulle ihan turha... ja mulla toimii se sun vanha rikkinäinen ihan niin hyvin kuin tarvitsenkin :peukku
  17. Höylä

    3000gt:n twinturbon koneen viritys

    Vs: 3000gt:n twinturbon koneen viritys kysellään taas... kun nyt olen noita 6g72 koneen nokka-akselien tietoja tutkinut, niin ne vaikuttaa kyllä niin miedoilta, että aivan hävettää (kilpurin nokiksi...) eli voiko niihin hioa lisää asteita/nostoa (nostoahan tulee pakostakin lisää, jos niihin...
  18. Höylä

    3000gt koneiden erot

    Vs: 3000gt koneiden erot niin joo, nokissa oli hieman enemmän asteita pakopuolella TT koneessa :-[ 8.3:1 takomäntiä ainakin saa ja muillakin puristuksilla, kun jaksaa kaivaa nettiä... itse teen tosiaan vaparikoneesta turbokonetta... ja kyllähän se uudempi kone on ainakin paperilla parempi...
  19. Höylä

    3000gt koneiden erot

    Vs: 3000gt koneiden erot männät erilaiset, vaparissa 10:1 puristeiset ja TT oliko ne nyt sitten 8:1 puristeiset. kannet pitäis olla TT koneessa hieman paremmin virtaavammat ::) ei varmaan mitään suuria eroja, mutta ainakin niissä on eri varaosa numerotkin... vanheman ja uudemman koneen ero...
  20. Höylä

    High-Flow Katalysaattori

    Vs: High-Flow Katalysaattori ei taida sun katti hankinnat paljon painaa ilmastotalkoissa, ellei naapuri (venäjä...) tee yhtään mitään ;D no, saahan sitä itselleen uskotella mitä haluaa, tahtoo vain tulla turhan kalliiksi tuollaiset "turhat" ostokset...
Takaisin
Ylös Bottom