Hakutulokset

  1. joojoomies

    Peruuttaessa kolahtaa?!?!?!

    Vs: Peruuttaessa kolahtaa?!?!?! Saatta olla myös kallistuksen vakaajan pultit /kumit sököt
  2. joojoomies

    Karjapuskin pajeroon

    Vs: Karjapuskin pajeroon Tälläinen oli vanha valoteline lumiauran hydrauliikka tulee irroitettavaksi tohon uuteen
  3. joojoomies

    Karjapuskin pajeroon

    Tämmöisen väkersin aamu päivän ratoksi pajeroon
  4. joojoomies

    Mistä apusimpukka L200 4x4 12/92 ??

    Vs: Mistä apusimpukka L200 4x4 12/92 ?? Onko tiedusteltu motonetistä löytyy ainakin pajeroon
  5. joojoomies

    Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

    Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista? Tämmoisen 2+2 paikkasen pakun joka toimii aura/metsästys/offi/työmatkaautona
  6. joojoomies

    l-200:seen sopivat koneet.

    Vs: l-200:seen sopivat koneet. Mulla on l-200 sen D kone pajeron omassa laatikossa kiinni.
  7. joojoomies

    pajeron -88 etuvetoakselit ja ohjaus

    Vs: pajeron -88 etuvetoakselit ja ohjaus Oisko apusimpukka väljä sen kiristin omasta lakkas puoltaminen
  8. joojoomies

    Pajeron moottorin vaihto

    Vs: Pajeron moottorin vaihto Mulle on laitettu 96vuoden L200 turboton kone omaan 88 malliseen pajeroon
  9. joojoomies

    pajero ala offroad....

    tässä mun offipajero
  10. joojoomies

    Sopiiko -88-malliseen Pajeroon 31x10,5x15 renkaat alle?

    Re: renkaat mää ahdoin 33 12,5 vakio alustaan edessä otti hieman kiinni lokarin reunaan. Nykyään on sitten korotettu jousitus niin mahtuu elään paremmin.
  11. joojoomies

    erikoinen rengas koko

    noi renkaat on arktic truck renkaat 38 14,5 15 lumirenkaat eli ei kaukana lumikengistä käytetään islannissa. autoa on modattu mm siirretty taka akselia taaemmas ja välitykset lyhennetty että jaksaa paremmin pyörittää noita renkaita paksussa lumessa.Ei tarvi paljon ollakkaan joustoja kun...
  12. joojoomies

    erikoinen rengas koko

    Näinhän se on mutta kun AKE ei osannut sanoa mikä on toi halkaisia että sais vertailu renkaan. Tyydyn nyt 31 10,5 15 fediman extremeihin.Tampereella liikkuu delika johon on leimattu 33 12,5 15 olin sen jutulla mutta kun oli kiire niin en kerinnyt kysymään että millä sortilla on leimattu
  13. joojoomies

    erikoinen rengas koko

    toi koko on merkattu siihen sarakkeeseen jossa on vakio koko eli ei ole missään lisäosassa miten yleensä merkataan jos on muutoskatsastettu
  14. joojoomies

    erikoinen rengas koko

    juu kyllä voi olla painovirhe mutta hyvässä mielessä kun tollanen koko on ollut joskus itsellänikin on nyt 235 75 15 kumit mutta olen vaihtamassa isompiin ja karkeampiin 31 10,5 täytyy tyytyä noihin jos ei maahan tuoja osaa neuvoa.Auto on muutoskatsastettu 2+2 pakuksi 93 jolloin on renkaiden...
  15. joojoomies

    erikoinen rengas koko

    terve onko jollain muulla pajerossa otteessa merkittynä rengas kokoa 15R15 kun mulla on ja soitin akeen ja kyselin mutta ei tienneet mitä kokoa vastaa sanovat että maahantuojalta tiedustella.Auto on 89 siksi kiinnostaa jos sais isommat kumit kun 31 10,5. Offivarusteen koopee oli sitä mieltä että...
  16. joojoomies

    pajeron vetokoukku galluppi

    otteessa 3500kg 89 pallerossa
  17. joojoomies

    Mahdollista suurempaa huoltoa?

    mulla on vaihdettu tohon omaan kärryyn L200 kone jossain 250000 kohdilla kone on ilman turboo omasta oli kuulemma mennuty kansi eli vakio
Takaisin
Ylös Bottom